c64club Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Motorowy żłobek (dwusuwowy Romet czyli lekcja mechaniki) już za mną. Pora na przedszkole. Nowy nabytek, nie skuter, jak co poniektórzy radzili 50, ale dość duża i sillna, żeby po dotarciu w 2 osoby jeździć albo z kupą bagażu. Do wiosny już dotrę. Potem sakwy i w drogę.A jak już zrobię prawko (oby w tym roku), to wsadzę silnik 110 i przerejestruję, a już będę go znał na wylot. Nie chcę kupować jakiegoś półlitrowego czy większego od razu. Ogarnę tego, to się będę zastanawiał nad czymś mocniejszym.Wielkość mniej-więcej jak WSK, tylko niestety ma parę plastików i wygląda przez nie nieco agrotuningowo. Pierwsze co, to zerwałem naklejki, patrzeć się nie dało. Plastiki idą na drugi ogień. http://img36.imageshack.us/img36/9292/nakedpierwszajazda3.th.jpghttp://img188.imageshack.us/img188/9871/nakedpierwszajazda2.th.jpghttp://img26.imageshack.us/img26/9573/nakedpierwszajazda1.th.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Z wyglądu nawet ładny i nie wygląda na 50 ke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Bo przez parę lat robili go w wersji 125 (np. nowe Romety 125) - identyk poza silnikiem i "ozdobami", a potem ktoś wpadł na pomysł, że niektórym potencjalnym nabywcom motorowerów kibel z automatem może nie podobac i wsadzili silnik 50, resztę zostawiając. Dlatego mi sie tak spodobał. Po prostu motocykl o pojemności 50. Dokładnie to, czego obecnie potrzebuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 gratulacje, oby służył, w zasadzie to dobrze wyglądają te chińskie małe nakedy, uważaj na dziury w drogach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Nom nawet całkiem całkiem Gratuluję ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T_rex Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Z Twojego opisu wynika,że przerobiłeś' już parę popierdułek , przydaloby się choć 250cm , ...ale niech Ci służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 WOW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Z Twojego opisu wynika,że przerobiłeś' już parę popierdułek ,Tiaa. Tuning wręcz Naklejki przerobiłem na zawartość śmietnika.I pozbyłem się tych dziwnycg bulw pod bakiem. do niczego to nie służyło, a w okolicy 3000 obrotów wpadało w rezonans z silnikiem i rzęziło niemożebnie.Kuba SH - o ile mnie wzrok nie myli, jeżdziłeś wynalazkiem na silniku 139QMB. Jak się jednostka sprawuje?Dziury to paskudna sprawa, szczególnie w nocy. A z przodu bezdętkowa opona w alufeldze, więc strach podwójny, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Swietny motorek gratuluje bo wyglada super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
big_jano Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Moim zdaniem nie to forum! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Moim zdaniem nie to forum!to idź na to właściwe i nie wracaj ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek113 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 GRATKI!!!Spokojnie i do celu, masz plan na ten moto to go realizujSzerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 ajć ajć ajć, sry że temat przekopuje ale.kumpel zakupił identycznego, i jak dla mnie po pierwszych testach wypada ok i nie ukrywam że jak u kumpla się to sprawdzi to też go biorę, powiedz mi jak wygląda u ciebie sprawa z usterkami, i aktualnym przebiegiem? jest coś do czego szlo by się przyczepić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 340 na liczniku i na razie chodzi jak nówka (a jak ma chodzić...) na priva Ci podam forum o tym gracie. Prebiegi lud ma na tym na razie po kilka tysiaków bez remontu, v-max nawet dwukrotnie większa niż dopuszczalna, ale 75 to dla niego norma (mówię o dotartych egzemplarzach). Łosie (chopperki) po kilkanaściedo 20 tysiaków nawijają i jeszcze się o remont nie upraszają, a na tym podwozui (co do śrubki identyk) z silnikiem 125 jeździ Mnich, który natlukł 33000 po Europie. Połączenie tych 2 rzeczy w jeden motoek skłoniło mnie do zakupu. Tylko poza wspaniałym motórzym dźwiękiem z silnika dochodzi świst, normalny dla tych pieronów ale wkurzający, bo zdaje się jakby się miał zaraz rzrząd rozlecieć. Ale się jakos ludziom nie rozlatuje.Przyczepić by się można jedynie do układu biegów. 0-1-2-3-4 to kretyńska wersja tego silnika, ale po 2 dniach jest w porządku. Jedynie głupio, że przy heblowaniu na światła musisz niepotrzebnie przez jedynkę przechodzić, ale to delikatny ruch butkiem.Całe podwozie jest dziedziczone (wielkość, geometria) po Hondzie CG 125, jeśli coś Ci to mówi - dla mnie przy 175 cm wzrostu, jest jak przez ortopedę dobierany. Jedynym objawem po 3h w siodle jest całkowita niechęć do zejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybek1984 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 jak sie da to dlaczego nie jak dla mnie wymiata tu wiekszosc motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 spoko. u kumpla na liczniku 4.8km, silnik jeszcze chodzi cichutko, a do biegów, mmm. ja tam na luzie się nie toczę, a do tego układu biegów idzie sie przyzwyczaić, choć jak stwierdziłeś prostota kretyńska do bólu. przy ilu km tak orientacyjnie przedni hebelek się ułoży? bo duży opór tam jest i ciężko kołem zwyrtnąć co do łosia, to znam taki wynalazek. korozja, dźwięczna głowica to norma, a kumpel lata na 72ccm;] a części do silnika na alledrogo dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 graty moto nie wygląda jak 50ccm i sie nawet zdziwoilem jak przeczytałemze jednak 50 xDD LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Z rana pękło 600 km. "Ulubione" obroty przeniosły mu się już na ok 5000, na 4000 już mu się nudzi. Czyli się dociera. Hebelek niestety trzeba dotrzeć. Straszne padło, tarcza nawet przy -10 nie jest zimna. Ale już coraz mniej trze i coraz grzeczniej na światłach spowalnia.Na razie nic się nie dzieje, tylko śrubki w bagażniku i od kolektora wydechu dokręcałem.graty moto nie wygląda jak 50ccm i sie nawet zdziwoilem jak przeczytałemze jednak 50 xDDBo to śruba w śrubę kopia Hondy CG 125 (modeli ok. 2004r.), tylko silnik przełożyli od Hondy DAX 50, ale dość zgrabnie wypełnili nim przestrzeń pod bakiem.Jak się coś będzie działo, to hampel czy amorki można od Hondy kupić. Przynajmniej jak jadę z kumplem (on na motocyklu), to mu siary nie robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T_rex Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Na razie nic się nie dzieje, tylko śrubki w bagażniku i od kolektora wydechu dokręcałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Po szlifie skleiłem kierunek i w długą.A "nic się nie dzieje" odnoszę przede wszystkim do wcześniejszego pytania o usterki, gdyż Chińczyki mają opinię "psujących się od samego stania, o jeździe nie wspominając", co parę lat temu wcale z palca wyssane nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohe Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Pytales gdzies o silnik 139qmb- "skuterowy" chinski 4t. Jak do tej pory - 2500 tys z silnikiem bez problemow. 2x wymienione oleje + regulacja zaworow. Odpukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Poznałem 3 przypadki 139 - 2 manuale i automat - po kilkanaście tysiaków, jeden 20 przekroczył. I jeden quad na 139, ale 90cc - 3 lata mordowania się po haszczach.Te przypadki dają nadzieję. W kwietniu montuję chłodnicę oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.