mania1002 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 WitamJak w temacie niedawno kupiłem Suzuki GSXR 1000 K8 sprowadzoną z FrancjiMotocykl jeździ, pali, pięknie się prowadzi ale nie ma mocy Po dokładniejszym sprawdzeniu Francuskiego dowodu okazuje się ze ten motocykl ma zaledwie 131 KM (wpis w dowodzie)Ponadto przełącznik mocy w motocyklu nie reaguje (tryb A, B lub C) tylko podczas przekręcania kluczyka podświetlają się wszystkie 3 litery i gasną Moje pytanie wiek ktoś w jaki sposób można od dławic ten motocykl Będę bardzo wdzięczny za pomocpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Udaj sie do suzuki albo do kogos kto dysponuje multiiskiem. Znaczy lapem z programem serwisowym i kabelkiem. Jest szansa ze ma wylaczone mapy zaplonu programowo i tak to wyglada. Malo prawdopodobne zeby cos mechanicznie bylo zduszone w maszynie na wtrysku wiec koszt nie powinien byc wielki. Z cala pewnoscia na 100% nie dowiesz sie sam nic wiecej. ;( powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mania1002 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 W miedzy czasie obdzwoniłem kilka serwisów I dowiedziałem się że będzie ciężko i drogo Gdzieś wyczytałem na forum że sprawa dotyczy modułu zapłonowegoI że najprościej jest podmienić na chwileOczywiście odpłatnie jeżeli ktoś był by mi w stanie go wypożyczyć na chwilę będę bardzo wdzięczny również finansowo.Proszę o kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Motocykl zaraz po odpaleniu fabrycznie ustawiony jest na tryb A. Kwadracik nie jest od razu podświetlony. Dopiero, gdy dłużej przytrzymasz przycisk od zmiany trybu - zostanie podświetlony i wtedy przy pomocy przycisku w dół lub w górę wybierasz tryb A, B lub C, (już będzie się podświetlał) Gdy zgasisz motocykl - automatycznie znów przejdzie do trybu A.zobacz http://www.youtube.com/watch?v=5U5Ty6ltlI0...feature=relatedAha i nie zmieniaj tego podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mania1002 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Znacie jakiś dobry serwis do którego mogę się udać z moim problemem??Te do których dzwoniłem opowiadali mi bzdury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Znacie jakiś dobry serwis do którego mogę się udać z moim problemem??Te do których dzwoniłem opowiadali mi bzduryMiałem podobny problem z Aprilią RSVR i żaden serwis w Polsce (dużo ich nie było ) nie miał zielonego pojęcia co z tym zrobić - co więcej, chcieli wymieniac tyle części, że gdybym tego słuchał to popłynąłbym na ładnych kilka tysięcy. Inna sprawa, że u nas taki problem to rzadkość.Ja bym poradził Ci dowiedzieć się najpierw jak najwiecej samemu, tak żebyś nie wydał kupy kasy na niepotrzebne modyfikacje (no chyba, ze trafisz na kogoś kto naprawde wie o co chodzi).Ściagnij z neta microfiche do swojego motocykla i przeszukaj strona po stronie-przy numerach czesci na spisie jest zawsze uwzględnione do jakiej wersji silnikowej (na jaki rynek) dana częśc jest przeznaczona. Musisz znaleźć różnice miedzy zwykłą wersją europejską, a wersją na rynek Francji i Belgii (w Aprilii był podział na wersje 78kW i 76kW) - jeśli trzeba wymienić moduł to powinien być pod dwoma różnymi kodami.Druga rzecz - przeszukaj francuskie fora internetowe GSXRa - na pewno znajdziesz jakiś "step by step" co zrobić, zeby zdjąc blokadę - oczywiście z zastrzeżeniem "for race use only" Oddławienie po francusku to "debridage" - mnie pomógł Google Translate, bo akurat francuskiego nie znam Trzecia rzecz - możesz spróbowac podzwonić po serwisach Suzuki we Francji, powinni byc bardziej zorientowani niż u nas-przypuszczam, ze we Francji to dość popularny zabieg.No i pojedź na hamownię - przed oddławieniem, i potem po, tak żebyś wiedział czy krzywa mocy i momentu zgadza się z fabrycznie otwartą wersją.Powodzenia PS - Długo nie trzeba szukać Musisz się tylko zarejestrowac na tym forum, no i sobie przetłumaczyć:http://gsxr1000.bb-fr.com/votre-puissance-...r-k8-t46191.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 W miedzy czasie obdzwoniłem kilka serwisów I dowiedziałem się że będzie ciężko i drogo Gdzieś wyczytałem na forum że sprawa dotyczy modułu zapłonowegoI że najprościej jest podmienić na chwileOczywiście odpłatnie jeżeli ktoś był by mi w stanie go wypożyczyć na chwilę będę bardzo wdzięczny również finansowo.Proszę o kontaktJa znam fajny serwis Suzuki w Nicei, więc jeżeli chcesz to wal na PW, podam Ci dane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Z tego co się orientuje to będziesz musiał wymienić moduł sterujący. Zadzwoń do tego gościa on mi pomógł w podobnym temacie.http://moto.allegro.pl/item967785040_modul...k9_kluczyk.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.