Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Silnik Suzuki Gsx550ef Pomocy


pader28

Rekomendowane odpowiedzi

Rozebrałem swoje moto celem malowania. Dorwałem sprzęt do pomiaru ciśnienia w cylindrach i TOTALNA załamka jak widać na foto. Aż dziwne że wogóle jeżdził:-(.Moje pytanie to co z tym zrobić?? Sprzedaż i kupno innego nie wchodzi w gre. (brak fuduszy):-(. Remont to jedyne co mi zostało. Co może być przyczyną?Słyszałem że , mogą być też winne zawory ile w tym prawdy? Jakie bedą koszty części? Naprwę mam zamiar przeprowadzić sam. Nie jestem fachowcem ale kompletnym laikiem tez nie.Moje moto: Suzuki GSX550EF 1985r. przebieg 37tyś/km. Nie wiem czy to faktyczny przebieg pewnie nie:-(Prosze o pomoc:-(post-13181-1263686339.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez załamki, proponuje wstrzyknąc oleju do kazdego cylindra przez otwór świecy i wykonac pomiar ponownie.Olej uszczleni pierścienie tłokowe więc drugi pomiar z olejem wyklucza ewentualne nieszczelności pomiędzy pierścieniami, łokiem, a gładzia cylindra. Jeżeli wyjdzie wynik lepszy to wiesz ze do wymiany jest tłok, pierścienie / cylinder.jezeli wynik wyjdzie taki sam, to masz nieszczelne zawory, walnięta uszczelke pod cylindrem etc.Daj znac co wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo części to poszukaj na allegro pełno ich jest (wystarczy wpisać suzuki gsx 550) bez es lub ef, bo jak wpiszesz któreś z nich to będziesz widział mniej ofert. A jak nie to zajedź/zadzwoń do Nieszporka w Rydułtowach i nie ma bata żeby czegoś nie miał. Poza tym w Bielsku Białej jest motodzwon może oni coś będą mnieli, a jak nie to dzwoń po części zamienne do Damir-Teamu, miła obsługa na pewno coś poradzą.A cena naprawy nie byde się wypowiadać bo nie wiem ile by to wyszło, ale nie jedź do Andrzeja w Cieszynie (bo ci powie że on tego nie bydzie naprawiać, a jak nawet się zgodzi to zażyczy sobie kosmiczną cene). Jak chcesz moge ci dać nr telefonu do mojego mechanika ;) wie co gra i piszczy w takim motocyklu, bo mam taki sam Dzięki za zdjęcia hamulca zainspirowało mnie to i zamówiłam se zamiennik u Sylki ;) Syla dzieki za sprawne działanie ;) oby inters wam się kręcił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dzięki. Szukałem mechanika na swoją kieszeń ale niestety nie znalazłem. Więc zabrałem sie sam za szlifowanie zaworów i gniazd. Na szczęscie nie są w najgorszym stanie:-). Mam jeszcze jedno pytanko. Jaka powinna być powierzchnia styku zawora z głowicą? Chodzi mi o szerokość. Zawór ma sie zamykać na całej powierzchni czy nie bo u mnie to około 2mm. wystarczy czy mam szlifować dalej? I jeszcze jedno w serwisówce nie znalazłem kolejności dokręcania śrub głowicy ani momentu dokręcenia. Ktoś wie jak to ma wyglądać?post-13181-1267794270.jpgpost-13181-1267793959.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze. Głowice dokrecasz na krzyz zaczynając od środka kończąc na zewnątrz.przykład głowicy http://farm4.static.flickr.com/3185/2413567813_3a3243219e_o.jpgco do szlifowania zaworów w manualu powinno pisac jakie mają byc kąty szlifów ( zazwyczaj 3 kąty)tu masz conieco. Polecamhttp://www.team-integra.net/sections/artic...p?ArticleID=353

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.