Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

pader28

Użytkownicy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pader28

  • Urodziny 15.08.1981

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Goleszów

Osiągnięcia pader28

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Diagnoza. Krzywy wałek w skrzyni biegów. Pomiędzy tryby wpadł kawałek zawleczki z wałka z biegami i blokło skrzynie.
  2. Regulacja zaworów . Zaśniedziałe styki rozrusznika nie powodują trudności z odpalaniem. Poprostu rozrusznik może nie kręcić.
  3. Witam. Wprawdzie troche to trwało ale wróciłem swoim sprzętem na drogę GSX 550 EF. Remont trwał prawie dwa lata ale powiedzmy że sie udało jedno a zje... drugie:-( Chodzi o to że przy przegazówce na postoju i wyłączonym biegu coś rzęźi w silniku. Tzn. przegazówka i jak schodzi z obrotów to coś w środku zarzęźi. Myslałem że to łańcuszek rozrządu ale dziś w garażu na centralnej podstawce szarpnęło tylnym kołem tak jak by sie koła zębate biegu na ułamek sekundy zetknęły. Co to może być? miałem jeszcze w tym sezonie pośmigać a tu jak na razie lipa.:-(
  4. Witam kolegówRemontuje swoją Suzi na sezon i mam kilka pytań. 1. Pytanie dotyczy zbiornika paliwa a konkretnie czym go zakonserwować od środka? 2. Słyszałem, że niektórzy używaja samochodowego oleju do silnika. Czy ma to jakiś negatywny wpływ na silnik czy można na takim jeździć bez problemu?3. Wie ktoś jaki jest moment Nm dokręcania śrub głowicy?Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  5. Dzięki. Szukałem mechanika na swoją kieszeń ale niestety nie znalazłem. Więc zabrałem sie sam za szlifowanie zaworów i gniazd. Na szczęscie nie są w najgorszym stanie:-). Mam jeszcze jedno pytanko. Jaka powinna być powierzchnia styku zawora z głowicą? Chodzi mi o szerokość. Zawór ma sie zamykać na całej powierzchni czy nie bo u mnie to około 2mm. wystarczy czy mam szlifować dalej? I jeszcze jedno w serwisówce nie znalazłem kolejności dokręcania śrub głowicy ani momentu dokręcenia. Ktoś wie jak to ma wyglądać?
  6. Byłem u gościa koło ustronia i chce 500zł. Szukam dalej dzięki wszystkim za pomoc
  7. Silnik rozkręcony. Diagnoza: ZAWORY. Przepuszczają:-(.Pytanie:-Jakie mniejwięcej bedą koszty naprawy?-Rozkręcając silnik zauważyłem że, alternator jest upaprany od oleju więc pwnie simer na wale do wymiany mam racje?-skąd zdobyć części? Dzięki za pomoc:-)
  8. Rozebrałem swoje moto celem malowania. Dorwałem sprzęt do pomiaru ciśnienia w cylindrach i TOTALNA załamka jak widać na foto. Aż dziwne że wogóle jeżdził:-(.Moje pytanie to co z tym zrobić?? Sprzedaż i kupno innego nie wchodzi w gre. (brak fuduszy):-(. Remont to jedyne co mi zostało. Co może być przyczyną?Słyszałem że , mogą być też winne zawory ile w tym prawdy? Jakie bedą koszty części? Naprwę mam zamiar przeprowadzić sam. Nie jestem fachowcem ale kompletnym laikiem tez nie.Moje moto: Suzuki GSX550EF 1985r. przebieg 37tyś/km. Nie wiem czy to faktyczny przebieg pewnie nie:-(Prosze o pomoc:-(
  9. Mój pierwszy zlot Było zajefajnie. Pogoda dopisała i moto też Z tego co słyszałem to było nas ponad 1000. Zapodaje kilka fotek.
  10. Kondolencje dla rodziny. Szkoda jednego z nas
  11. WitamProblem jak w temacie. Mianowicie na wysokich obrotach silnik zaczyna przerywać powyżej 6000obr.Co ciekawe dzieje sie to tylko na 6 biegu. 1,2,3,4,5 wszystko ok do max obrotów jak wrzuce 6 to od 5000obr zaczyna sie dławić obrotomierz wariuje pokazuje 5000 a nagle 9000obr. zwalniam redukuje silnik dalej przerywa a po chwili wraca wszystko do normy. I znowu 1,2,3,4,5 wszystko Ok a na 6 powtórka. Wie ktos co to może być? Gażniki? Czy co innego?
  12. pader28

    Moja Cbf'ka

    Gratulacje. Niezła ślicznotka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.