pader28 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Rozebrałem swoje moto celem malowania. Dorwałem sprzęt do pomiaru ciśnienia w cylindrach i TOTALNA załamka jak widać na foto. Aż dziwne że wogóle jeżdził:-(.Moje pytanie to co z tym zrobić?? Sprzedaż i kupno innego nie wchodzi w gre. (brak fuduszy):-(. Remont to jedyne co mi zostało. Co może być przyczyną?Słyszałem że , mogą być też winne zawory ile w tym prawdy? Jakie bedą koszty części? Naprwę mam zamiar przeprowadzić sam. Nie jestem fachowcem ale kompletnym laikiem tez nie.Moje moto: Suzuki GSX550EF 1985r. przebieg 37tyś/km. Nie wiem czy to faktyczny przebieg pewnie nie:-(Prosze o pomoc:-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 bez załamki, proponuje wstrzyknąc oleju do kazdego cylindra przez otwór świecy i wykonac pomiar ponownie.Olej uszczleni pierścienie tłokowe więc drugi pomiar z olejem wyklucza ewentualne nieszczelności pomiędzy pierścieniami, łokiem, a gładzia cylindra. Jeżeli wyjdzie wynik lepszy to wiesz ze do wymiany jest tłok, pierścienie / cylinder.jezeli wynik wyjdzie taki sam, to masz nieszczelne zawory, walnięta uszczelke pod cylindrem etc.Daj znac co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skora1985 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 a ten przyrzad pomiarowy to mialas dobrze przystawiony do otworu swiecy??bo tak wyglada za na 3-4 cylindrze wogole niema cisnienia ,ale zrob tak jak danvild mowipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader28 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Silnik rozkręcony. Diagnoza: ZAWORY. Przepuszczają:-(.Pytanie:-Jakie mniejwięcej bedą koszty naprawy?-Rozkręcając silnik zauważyłem że, alternator jest upaprany od oleju więc pwnie simer na wale do wymiany mam racje?-skąd zdobyć części? Dzięki za pomoc:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinka Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 A propo części to poszukaj na allegro pełno ich jest (wystarczy wpisać suzuki gsx 550) bez es lub ef, bo jak wpiszesz któreś z nich to będziesz widział mniej ofert. A jak nie to zajedź/zadzwoń do Nieszporka w Rydułtowach i nie ma bata żeby czegoś nie miał. Poza tym w Bielsku Białej jest motodzwon może oni coś będą mnieli, a jak nie to dzwoń po części zamienne do Damir-Teamu, miła obsługa na pewno coś poradzą.A cena naprawy nie byde się wypowiadać bo nie wiem ile by to wyszło, ale nie jedź do Andrzeja w Cieszynie (bo ci powie że on tego nie bydzie naprawiać, a jak nawet się zgodzi to zażyczy sobie kosmiczną cene). Jak chcesz moge ci dać nr telefonu do mojego mechanika wie co gra i piszczy w takim motocyklu, bo mam taki sam Dzięki za zdjęcia hamulca zainspirowało mnie to i zamówiłam se zamiennik u Sylki Syla dzieki za sprawne działanie oby inters wam się kręcił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Typowe, pewnie ktos zapomniał wyregulowac zawory i pochodizły troche podparte. Polecam Jurgal lub autotechn z mikołowa. Zalezy co masz spaprane. Za regeneracje tej głowicy do 300 zł max wyjdziesz i sprzet bedzie hulał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader28 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Byłem u gościa koło ustronia i chce 500zł. Szukam dalej dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinka Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Może popytaj w Motomiro w Czeskim Cieszynie może oni taniej wezmą za robote a jak nie napisz do mojego kolegi Michała gg: 4410885, on ostatnio wynalazł na Czechach jakiegoś taniego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader28 Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Dzięki. Szukałem mechanika na swoją kieszeń ale niestety nie znalazłem. Więc zabrałem sie sam za szlifowanie zaworów i gniazd. Na szczęscie nie są w najgorszym stanie:-). Mam jeszcze jedno pytanko. Jaka powinna być powierzchnia styku zawora z głowicą? Chodzi mi o szerokość. Zawór ma sie zamykać na całej powierzchni czy nie bo u mnie to około 2mm. wystarczy czy mam szlifować dalej? I jeszcze jedno w serwisówce nie znalazłem kolejności dokręcania śrub głowicy ani momentu dokręcenia. Ktoś wie jak to ma wyglądać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Cze. Głowice dokrecasz na krzyz zaczynając od środka kończąc na zewnątrz.przykład głowicy http://farm4.static.flickr.com/3185/2413567813_3a3243219e_o.jpgco do szlifowania zaworów w manualu powinno pisac jakie mają byc kąty szlifów ( zazwyczaj 3 kąty)tu masz conieco. Polecamhttp://www.team-integra.net/sections/artic...p?ArticleID=353 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.