blady89 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 poprzedni wlasciciel wlal mineralny... strach na takim jezdzic czy juz zostawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 jak piec w dobrej kondycji (musisz wiedzieć) zalej 10-tkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady89 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 jak piec w dobrej kondycji (musisz wiedzieć) zalej 10-tkęa nierozszczelnie nic? podobno troche pila oleju gdy sie popalowalo na czerwonym polu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Pytanie: z czego składa się olej półsyntetyczny?Jeżeli jest w nim z 20-30 procent syntetyka to "cud". Kwestia nie zawsze w bazie tylko w tym co zaleca producent. Oczywiście baza syntetyczna ma lepsze parametry, ale nie każdy motocykl takiego czegoś wymaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady89 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Pytanie: z czego składa się olej półsyntetyczny?Jeżeli jest w nim z 20-30 procent syntetyka to "cud". Kwestia nie zawsze w bazie tylko w tym co zaleca producent. Oczywiście baza syntetyczna ma lepsze parametry, ale nie każdy motocykl takiego czegoś wymaga.czyli polsyntetyk to taki jakby mineral? niewim jaki zaleca bo niemam serwisowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a nierozszczelnie nic? podobno troche pila oleju gdy sie popalowalo na czerwonym polu Tym się nie przejmuj, każdy silnik weźmie olej w tym zakresie obrotów, proponuje zalać 10 i obserwować.Proponuje zalać Fuchs Sikolene, też mam wiekowego sprzęta, ale wiele rzeczy się po nim poprawiło. Wczesniej byl Motul 15W50. Z tego jestem o niebo bardziej zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady89 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a nierozszczelnie nic? podobno troche pila oleju gdy sie popalowalo na czerwonym polu Tym się nie przejmuj, każdy silnik weźmie olej w tym zakresie obrotów, proponuje zalać 10 i obserwować.Proponuje zalać Fuchs Sikolene, też mam wiekowego sprzęta, ale wiele rzeczy się po nim poprawiło. Wczesniej byl Motul 15W50. Z tego jestem o niebo bardziej zadowolony.ok bo gdzies wycztalem ze moge wymyc jakies nagary itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady89 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 znalazlem opinie na innych forach ze zuzycie oleju nawet litr na 1000km w tym moto to norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 zdziwiona foka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady89 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 zdziwiona foka? zdeczka to chyba zostanie ten olej i tylko cieszyc sie jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 w zeszlym roku moja suka wypalila na slowacji przez 550 km ok 4 setek, zaznaczam, ze zadnych niebieskich dymkow nie bylo, jechalismy w 3 moto, wiec kumple zdawali relacje, heheh. Fakt faktem, ze obroty 9-14 k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady89 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 w zeszlym roku moja suka wypalila na slowacji przez 550 km ok 4 setek, zaznaczam, ze zadnych niebieskich dymkow nie bylo, jechalismy w 3 moto, wiec kumple zdawali relacje, heheh. Fakt faktem, ze obroty 9-14 k.u panie to tez duzo siorbnal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Maszyna jedzie, wiec papu trza dac. Takiego jestem zdania, moze troche przesadzilem, wczesniej nie dolewalem, moze bylo ok minimum, ale przez ta trase tak z reka na sercu 250-300 ml sobie wypila. Przy w miare normalnej jezdzie na 1000 km jakies 100 ml (tzn do 10-11 tys obr) bez palowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 znalazlem opinie na innych forach ze zuzycie oleju nawet litr na 1000km w tym moto to norma Dokładnie sam się o tym przekonałem,tak mają yzf750/T-Ace/Fzr itp stare Yamahy,mają wadliwe pierścienie a wymiana na nowe nic nie pomoże.Nawet był o tym artykuł kiedyś w świecie motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.