.majzel. Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam. Rzadko tu pisze o problemach ale tym razem z racji tego żeby sie upewnić bo kabelki i elektryka nie jest moją najlepszą stroną.a wiec od poczatku-przedwczoraj smigalem, moto odpalilo bez problemu, wstawilem do garazu i ok, wczoraj tez odpalil od strzała ale po przejechaniu 15 km i zgaszeniu silnika brakło prądu i juz nie odpalil dopiero na pych. wrocilem do domu i to samo, padlo podejrzenie na akusia bo ma juz kilka lat ale teraz bylem zmierzyć prąd ładowania i tak jak odpalilem i chodził na wolnych to pokazywał 13,7 bez świateł, ze światłami prąd ładowania spadal do 12,4 a na pełnym obciążeniu 12,3-12,2.Moja diagnoza to strzelony regulator napiecia, bo wiadomo że w hondach to słaby punkt ale może ktoś mi powie w 100% czy mam racje bo nie chce specjalnie wydawać ponad 200 zł na marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 po pierwsze to nie prąd a napięcie i powinno wynosić ok. 14,2-14,4V więc to albo regulator albo prądnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Jak już wnikamy to nie prądnica SC33 ma alternator !! Ładowanie się mierzy przy 5k i bez świateł ma być ok 14,5V.Nie powinno przekraczać 15V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 po pierwsze to nie prąd a napięcie i powinno wynosić ok. 14,2-14,4V więc to albo regulator albo prądnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 bingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 czyli najprościej pożyczyć od kogoś regulator i sprawdzić czy to regler czy coś głebiej w elektryce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 no to teraz szukać dobrej duszyczki która mi pożyczy a z horneta 600, 2002 rok podejdzie?Baza, z tym sie licze, ale w hondach często padały reglery a rzadziej coś z prądnicą wiec ryzyko niewielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 wypada rozpiąć wtyczkę alternatora i pomierzyć na pracującym silniku napięcie międzyfazowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 wypada rozpiąć wtyczkę alternatora i pomierzyć na pracującym silniku napięcie międzyfazowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 no mniej wiecej kojarze a ile powinno wynosić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 35V na wolnych a 70V przy 5000 tylko pamiętaj że to zmienny i może zdrowo pokopać.Ma być równo na wszystkich 3 fazach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bye Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 35V na wolnych a 70V przy 5000 tylko pamiętaj że to zmienny i może zdrowo pokopać.Ma być równo na wszystkich 3 fazach.Piter dudek dobrze prawi.Dajesz po kablach do samego alternatora.Szukaj złączki i wypinka:)Miernik i jechane.I ważne co Podkreslił kolega wyżej że to prąd zmienny. Mierniczek trza przestawić wajchą JAk altek daje równo to masz regulator off.Stary co ja sie nauczyłem z prądem mając hondę uhuuu.......Identyczna sytuacja w hornetkach na potęgę POwodzonka bo się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 a więc tak, napięcie sprawdzone na każdej fazie i wyniki dużo odbiegające od tych które podał Pan Piotr. na jedenj fazie było 14V, na drugiej 6V i na trzeciej 4V i napięcie co dziwne raz znikało wogóle a raz sie znów pojawiało, czyli wychodzi z tego że alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bye Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 No to raczej kolego.Honda isz libe disz elektriszen parten garden.Jakoś nie jestem zdziwiony.Dasz alternator nawinąć i raczej sprawa sie wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 też tak mysle ale znalazłem używke z f2 w dobrej kasie i sie zastanawiam czy czymś sierózni od mojego bo na pierwszy rzut oka niczym sie nie rozni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 też tak mysle ale znalazłem używke z f2 w dobrej kasie i sie zastanawiam czy czymś sierózni od mojego bo na pierwszy rzut oka niczym sie nie rozniSprawdź dokładnie wymiary śred.zewnętrzna/śred.wewn./szerokośćw CBR600F2 to-107/42/20Wymontuj swoje uzwojenie i pomierz czy ma takie same wymiarySC28 ma inne wymiary- 117 / 41 / 26niestety nie mam danych dla modelu SC33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawa Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Uzwojenie w sc28 jest inne niż w sc33 wiem bo miałem okazje się przekonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 dzięki za porady, no nic na dniach bede musiał wybudować uzwojenie i pomierzyća jakby ktos miał pewność że z innego modelu podchodzi to byłbym wdzięczny za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.