Jump to content
Sign in to follow this  
mel

Drganko Mnie Atakuje

Recommended Posts

Oka zacznijmy od tego jaki mam problem.Objawy: mininalne drgania. Ale tak minimalne, że dopiero po dłużej trasie jak zejdę z motonga czuję mrowienie w dłoniach. Moja pasażerka ma podobne objawy. Dłonie trzyma na zbiorniku. Chyba też wspominała o mrówkach na stopach Kiedy występuje: TYLKO PRZY WIĘKSZYM OBCIĄŻENIU czyli ja + pasażer. Samemu jak śmigam nie miałem takiego czegoś. Nie wiem kiedy to się pojawiło. Strzelam, że lipiec/sierpień jak leciałem ~130km. Na koniec trasy takie coś się pojawiło. Dzisiaj zrobiłem łącznie ~220km ale z przerwami. Wydaje mi się, że czuję te drgania ale nic mnie nie swędziało potem Wiem, że śmieszna sprawa ale nie miałem nic takiego. Myślę czy opona źle wyważona ( zmieniałem ~4000km temu BTW -> Dunlop d207 daje radę ) Czy może jakieś luzy w główce ramy? Łożycho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

podokrecaj wszystkie śruby... Może masz luźne koło albo mocowanie silnika
już nie aktualne. znalazłem przyczynę. zapomniałem założyć oponę na przednie koło. jeździłem na samej feldze a tak na serio to chyba się wybiorę z kołami na wyważenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co gdy trzepie kierownica jak cholera w przedziale 80-100km/h zaznaczam ze luzu de fakto nie mam na głowce ale jest wyczuwalny dośc spory ząbek na łożysku. Czy łozysko moze byc powode trzepania kierownicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyząbkowana opona tez moze dac taki efekt.
co znaczy wyząbkowana? sama się wzięła i wyząbkowała? jaka jest przyczyna tego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie doszukiwał bym się żadnej awarii czy luźnych mocowań.Po jeździe testowej GSRem, takiej dzidowanej miałem mrowienie w łapach, się mocno zdziwiłem, bo na moim motocyklu czegoś takiego nie doświadczałem i na teraźniejszym też nie.GSR miał 4500km przebiegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co znaczy wyząbkowana? sama się wzięła i wyząbkowała? jaka jest przyczyna tego?
Jak guma jest "zmęczona" zmiennymi warunkami atmosferycznymi i ma już swoje lata to bieżnik się rozchodzi tzn z jednej strony nacięcia jest niżej w innej wyżej. I wcale nie musi to być stara guma ja w tym roku taką wymieniałem dunlop D208 z końca 2005r. Niby nie aż tak stara (teraz gumy mają 5 lat gwarancji) a się już rozchodziła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak guma jest "zmęczona" zmiennymi warunkami atmosferycznymi i ma już swoje lata to bieżnik się rozchodzi tzn z jednej strony nacięcia jest niżej w innej wyżej. I wcale nie musi to być stara guma ja w tym roku taką wymieniałem dunlop D208 z końca 2005r. Niby nie aż tak stara (teraz gumy mają 5 lat gwarancji) a się już rozchodziła.
hm muszę pomyśleć. tył jest z 2008 roku więc raczej odpada. pytanie co z przodem. sezon się kończy nie będę wymyślał. na wiosnę pójdzie nowy przód

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.