bicykl Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Witajcie. Mam mały problem z ustawieniem docisku sprzęgła w mojej MZ -cie, męcze sie z tym od dłuższego czasu, kpiłem cały nowy docisk i teraz jak go nie zamontuje to jest zle, aldo sprzegło slizga albo nie wysprzęgla. Ktokolwiek umie ktokolwiek wie jak to ustawic POMOCY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 a tarcze miałeś zmieniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 sprzeglo ustawiasz pierw dociskiem, pod tym deklem masz 3 sruby na jajowatych dziurach, tym sobie ustawiasz (linka ma byc nie napięta) wstępnie, dokręcasz a potem dokładniej to już linką.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1234 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 jak stożek sprzegła sie za daleko na wale..., to sprzegło nie bedzie chodzic prawidłowo..., dociskiem mozesz mało zdziałac..., ale mz tak maja...zwłaszcza uzywane ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek600 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Tak zgodzę się z kolegą wyżej. Dopiero po odpowiednim dopasowaniu (regeneracji) stożka na wale i w koszu sprzęgłowym poznałem co to znaczy prawidłowo działające sprzęgło w MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawa Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 A co najlepsze zakładałem nowe tarcze i były za grube tzn. niebyło sprzegła W Mz sprzegło przerabiałem dokładnie.. Moje niechciało siedziec więc je napawałem a potem nabiłem.. kumpel moj wyczaił że wystarczy zmienic czesc ktora wchodzi na wał i ze stozkiem nie ma problemu.. Gdybyś potrzebował pomocy pisz priv..pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bicykl Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Dzieki za pomoc tak myslałem że tam cos nie halo z połączeniem koszyka z wałem. Nie ma tam ani klina ani wieloklina kapa czas sie jej pozbyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Bo tam nic takiego nie ma.Jedynie chyba 4 poprzeczne "rysy" i to wszystko.Kosz musi być solidnie nabity na wał-i porządnie dokręcony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_250 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Tak jak piszą koledzy wyżej podstawa to dobry stożek na sprzęgle i wale, wtedy sprzęgło działa bez problemu i łatwo je idzie ustawić. Jak ja robiłem swój silnik i miałem ściągnięte sprzęgło to praktycznie nasadziłem ja na wał i dobrze dokręciłem bez żadnego nabijania, regulacje przy dźwigni sprzęgła wkręcasz na maxa potem ustawiasz dociskiem przy sprzęgle (na te 3 śruby) dobrze dokręcasz a potem tylko już precyzyjnie na śrubie przy dźwigni i powinno działać bez problemu. Ale w twoim przypadku stożek musi być bardzo zjechany. Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bicykl Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Storzek jest ok bo jak zdejmowałem koszyk to zepsułem 3 ściągacze ale musze jeszcze raz tam zajrzec. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.