kyoshii Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Mam problem z triumph 955i. gdy jade na 3 biegu i powyrzej 4 tys. obrotów motor zacyna zwalniać i nawet gdy zmieniam bieg na wyższy lub niższy wogle nie reaguje i dopiero gdy zwolnie całkowicie albo się zatrzymam i rusze to zaczyna normalnie jechać ale problem się znowu powturzy przy 3 piegu. Czasem nawet na 1 biegu powyżej 5 tys. zaczyna występować ten sam problem nawet nie reguje wogle na zmiane biegu i gazowani. Z tego co wiem to wszystkie ograniczniki i blokady zostały ściągnięte. Kole ś od którego go kupiłam mówił że specjalnie pojechał do niemiec żeb jeściągną gdyż motor był ściągnięty z niemiec. Może ktoś od was będzie wiedział co mu dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Powymieniaj wszystkie filtry, zalej nową benzynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Z moim mialem podobny problem.Przy podobnych obrotach silnika dzialo sie tak samo.Paliwo , swiece , filtry wymienilem , ale to tez nie pomoglo. Okazalo sie ze zbiornik paliwa od dolu jest oklejony gabka (szwamem).Czesc gabki okleila sie i przy danych obrotach zatykala czesciowo wlot powietrza do filtra Sprawdz , moze to ten sam powod niedomagania twego sprzeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Nie wiem jaki tam jest bak--ale może odpowietrzenie baku coś nie halo---wyssie paliwo z gaziorów a nowe już nie naleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karmazynowymsciciel Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jak dla nie napewno nie bedzie to problem z gaznikami bo jak sadze "i" oznacza wtrysk paliwa.Ciekaw jestem czy dzieje sie to kiedy wkrecasz motocykl na postoju.Moze to faktycznie jakas gabka w zbiorniku albo sama pompa wtryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyoshii Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 TAK "i" oznacza wtrysk i potczas postoji dzieje się to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.