Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Fajer Nie Gada


BORYSEK

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jest taka 3 miesiące tamu padło mi ładowanie w moim Fajerku stałem 1,5 miesiąca naprawiłem ,pojeździłem miesiąc i znowu stoję miesiąc teraz motocykl w ogóle nie odpala , A stało się tak jadę na Chudów dojeżdżam na parking trzymam sprzęgło pierwszy bieg a moto zgasło myślałem ze puściłem lekko dźwignie sprzęgła i przydławiło silnik i ze se po prostu zgasł aże stałem już na parkingu to go już nie odpalałem więc parkuje moto i pakuje się na soczek przychodzę za godzinkę wkładam kluczyk przekręcam stacyjkę klik strat a tu coś dziwnego nie słyszę pompki paliwa mówię coś nie halo pojechane zabieram się za rozkręcanie owiewek i sprawdzam bezpieczniki ale pupa blada wszystkie dobre tak wiec laweta rozkręcam moto w domu i sprawdzam pompkę na sucho i działa wiec myślę ze przekaźnik do pompki paliwa albo coś padło może ktoś coś poradzi miał taka sytuacje albo coś słyszał od kogoś proszę o pomoc bo za niedługo się sezon skończy a ja będę dalej w garażu stał i płakał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze jak kupiłem moto to był tylko jeden kluczyk wiec nie mam zapasowego co do pompki paliwa tez próbowałem nie dało żadnego efektu , kolega twierdzi ze albo immobilizer albo komputer , zawiozłem teraz do innego mechanika może on coś poradzi , mechanik wcześniej rozłożył ręce powiedział ze chyba komputer i ze mam kupić kompa z fajera wersji USA który ma pominięty immobilizer i ostrzegł mnie ze może być komp z wersją o zblokowanej mocy ! co Wy na to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alarm masz? alarm z odcieciem zaplonu zazwyczaj jest podlaczany pod pompę (w sprzętach z komputerem innego rozwiązania domowymi sposobami nie polecają), i może sie jemu poj..ało. wbiłeś bieg i zgasl - czujnik luzu nie ma styku, zapewne na kostce (juz to widzialem w fajerze) - posprawdzaj to sobie.HISS to z tego co kojarze odcięcie cewek, nie pompy paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz mozliwosc to pozycz sobie od kogos cała stacyjke z hissem i zobacz hiss w kazdej hondzie jest taki sam miałem to samo w hornecie 03, a nie mozesz wykrecic swiecy i sprawdzic czy ma iskre jak kreci wtedy mogłbys wykluczyc pompe badz hissa, jak ma iskre to byc moze pompa a jak nie to komp badz hiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na krótko to sobie możesz sprawdzać, pompa jest sterowana poprzez przekaźnik (po lewej jak masz bezpieczniki to pod nimi są 4 kostki, do jednej z nich wchodzi kabel brązowy, brązowo żółty - to jest ten przekaźnik), mozesz sprawdzic, czy dostaje napięcie (po schemacie szukaj, ktory przewód dostaje + po przekreceniu zaplonu).kolejna sprawa - taka cebra jak i większosc nowych sprzętów, ma tzw. czujnik wychyłowy pod szybą czachy - jak moto leży to nie odpalisz. jest do tego osobny bezpiecznik 10A. jesli jemu sie pojebie, to tez nic nie zrobisz bo odcina dopływ paliwa; posprawdzaj sobie połączenia zarówno na nim jak i na przekazniku pompy oraz samej pompie, i wszystkie złączki na tych liniach.zapłon bym wykluczył (świece, hiss), bo moto by zalewało w pizdu gdyby nie mialo iskry a probujesz odpalic przez dluzszy czas, a benzyne napewno bys wyczuł.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HISS to z tego co kojarze odcięcie cewek, nie pompy paliwa.
hiss jak sie nie wylaczy to pompa nie dziala wiem bo sam mialem taki problem a wina lezala w zle podpietym alarmie ktory nie stykal, hiss rozlaczal pompe i moto gaslo...wystarczy posprawdzac pod siedzeniem wszystkie polaczenia/kostki z wlaczona stacyjka - wtedy wiesz kiedy hiss odblokowywuje pompe i pracuje, ja tak w 3 min obcykalem czego to wina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szukam modułu zapłonowego do 1000 RR 2004 rok może ktoś zna kogoś kto zajmuje się sprzedażą takich części , fajnie by było jakby był z wersji USA bo ma pominiętego HISSA bylem w Legionowie wczoraj wziąłem ze sobą na busie maszynę ale ale jak się okazało moduł z 2006 USA ma inne kości i znajduje się na górnej listwie wtryskowej a ja mam ten moduł z boku pod prawa owiewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.