BORYSEK Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Sprawa jest taka 3 miesiące tamu padło mi ładowanie w moim Fajerku stałem 1,5 miesiąca naprawiłem ,pojeździłem miesiąc i znowu stoję miesiąc teraz motocykl w ogóle nie odpala , A stało się tak jadę na Chudów dojeżdżam na parking trzymam sprzęgło pierwszy bieg a moto zgasło myślałem ze puściłem lekko dźwignie sprzęgła i przydławiło silnik i ze se po prostu zgasł aże stałem już na parkingu to go już nie odpalałem więc parkuje moto i pakuje się na soczek przychodzę za godzinkę wkładam kluczyk przekręcam stacyjkę klik strat a tu coś dziwnego nie słyszę pompki paliwa mówię coś nie halo pojechane zabieram się za rozkręcanie owiewek i sprawdzam bezpieczniki ale pupa blada wszystkie dobre tak wiec laweta rozkręcam moto w domu i sprawdzam pompkę na sucho i działa wiec myślę ze przekaźnik do pompki paliwa albo coś padło może ktoś coś poradzi miał taka sytuacje albo coś słyszał od kogoś proszę o pomoc bo za niedługo się sezon skończy a ja będę dalej w garażu stał i płakał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Może masz problem z imobilizerem kolego ?? Jak masz drugi kluczyk do motoru to spróbuj nim uruchomić silnik . Jeżeli nie da rady uruchomić to spróbuj podłączyć zasilanie do pompki paliwa na krótko i wtedy zakręć czy zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 a może masz problem z hiss-em ? Na fireblade.pl był taki problem z podobnymi objawami. Tak czy siak daj znać co to było bo mam ten sam model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYSEK Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Problem w tym ze jak kupiłem moto to był tylko jeden kluczyk wiec nie mam zapasowego co do pompki paliwa tez próbowałem nie dało żadnego efektu , kolega twierdzi ze albo immobilizer albo komputer , zawiozłem teraz do innego mechanika może on coś poradzi , mechanik wcześniej rozłożył ręce powiedział ze chyba komputer i ze mam kupić kompa z fajera wersji USA który ma pominięty immobilizer i ostrzegł mnie ze może być komp z wersją o zblokowanej mocy ! co Wy na to ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Moja rrka miala kompa USA bez immo i żadnych problemów. Także jak pasł Ci immo to koszt naprawy może wynieśc nawet 4 tysie (wymiana zamków modułu etc..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYSEK Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 A jest taka opcja żeby zrobić klona Fajery tzn skopiować dane z innej Hondy do modułu i nowe klucze do tego dorobić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 alarm masz? alarm z odcieciem zaplonu zazwyczaj jest podlaczany pod pompę (w sprzętach z komputerem innego rozwiązania domowymi sposobami nie polecają), i może sie jemu poj..ało. wbiłeś bieg i zgasl - czujnik luzu nie ma styku, zapewne na kostce (juz to widzialem w fajerze) - posprawdzaj to sobie.HISS to z tego co kojarze odcięcie cewek, nie pompy paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYSEK Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 kurcze właśnie nie mam alarmu i nigdy raczej tu nikt nic nie kopał mam nadzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Ja wiem, co się zepsuło...Motor się zapsułA tak poważnie, szkoda że nie mogę pomóc. Wydaje mi się, że to co chłopaki piszą o odcięciu paliwa wydaje się brzmieć logicznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 to nie musi być immo, jest kilka lub nawet kilkanaście innych "możliwości" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYSEK Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Właśnie tylko co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Właśnie tylko co tak na opis ciężko coś doradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franki842 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 jak masz mozliwosc to pozycz sobie od kogos cała stacyjke z hissem i zobacz hiss w kazdej hondzie jest taki sam miałem to samo w hornecie 03, a nie mozesz wykrecic swiecy i sprawdzic czy ma iskre jak kreci wtedy mogłbys wykluczyc pompe badz hissa, jak ma iskre to byc moze pompa a jak nie to komp badz hiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYSEK Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 raczej moduł albo hiss bo pompka na sucho chodzi znaczy jak ją podłącze na krótko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 na krótko to sobie możesz sprawdzać, pompa jest sterowana poprzez przekaźnik (po lewej jak masz bezpieczniki to pod nimi są 4 kostki, do jednej z nich wchodzi kabel brązowy, brązowo żółty - to jest ten przekaźnik), mozesz sprawdzic, czy dostaje napięcie (po schemacie szukaj, ktory przewód dostaje + po przekreceniu zaplonu).kolejna sprawa - taka cebra jak i większosc nowych sprzętów, ma tzw. czujnik wychyłowy pod szybą czachy - jak moto leży to nie odpalisz. jest do tego osobny bezpiecznik 10A. jesli jemu sie pojebie, to tez nic nie zrobisz bo odcina dopływ paliwa; posprawdzaj sobie połączenia zarówno na nim jak i na przekazniku pompy oraz samej pompie, i wszystkie złączki na tych liniach.zapłon bym wykluczył (świece, hiss), bo moto by zalewało w pizdu gdyby nie mialo iskry a probujesz odpalic przez dluzszy czas, a benzyne napewno bys wyczuł.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 witam probowales sprawdzic bledy poprzez zworke jak nie to sprawdz a tak wogole posiadam kompa do tego modelu z mozliwoscia sprawdzania bledow na postoju jak i w czasie jazdy jezeli ktos by potrzebowal skukac bledy:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 HISS to z tego co kojarze odcięcie cewek, nie pompy paliwa.hiss jak sie nie wylaczy to pompa nie dziala wiem bo sam mialem taki problem a wina lezala w zle podpietym alarmie ktory nie stykal, hiss rozlaczal pompe i moto gaslo...wystarczy posprawdzac pod siedzeniem wszystkie polaczenia/kostki z wlaczona stacyjka - wtedy wiesz kiedy hiss odblokowywuje pompe i pracuje, ja tak w 3 min obcykalem czego to wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYSEK Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 kurcze moto teraz stoi u elektromechanika ale to mój znajomy ze wsi wiec podjadę i przekaże waszą pomocna wiedzę jak narazie dzięki aha no i kurde co do alarmu to ja go nie posiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYSEK Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Szukam modułu zapłonowego do 1000 RR 2004 rok może ktoś zna kogoś kto zajmuje się sprzedażą takich części , fajnie by było jakby był z wersji USA bo ma pominiętego HISSA bylem w Legionowie wczoraj wziąłem ze sobą na busie maszynę ale ale jak się okazało moduł z 2006 USA ma inne kości i znajduje się na górnej listwie wtryskowej a ja mam ten moduł z boku pod prawa owiewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.