Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Problem Z Zapalaniem Na Zagrzanym Silniku Kawasaki Zx-6r


bulson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Ostatnio pojawił mi się następujący problem w mojej Kawie. Zx-6R 1995r.Przy zagrzanym silniku nie chce on odpalić. Rozrusznik kręci ale nie odpala Jeżeli temperatura jest niska to wszystko jest ok. Problem pojawia się dopiero np. przy jeździe w paradzie gdzie temperatura jest wysoka i załącza się wentylator po zatrzymaniu moto nie pali musi postać z 15min aż wskazówka z temperaturą opadnie. No chyba że mnie ktoś pchnie to wtedy odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1, sprawdź czy na zagrzanym silniku odpali jak WŁĄCZYSZ ssanie. Jeśli zapali to są 3 opcje: albo gaźniki do regulacji, albo zaworki iglicowe do wymiany albo za niski poziom paliwa w gaźnikachpo 2, możesz mieć za ciasno ustawione zawory, albo gaźniki mają ustawioną złą mieszankę. Warto zrobić synchro i czyszczenie gaźników plus regulacja luzu zaworowegopo 3, możesz mieć złe świece. Wykręć je, sprawdź czy odstęp elektrody jest taki jak powinien, wkręć inne i zobacz jak się moto zachowuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimny pali na strzał a po zagrzaniu problem - na 99,9% będziesz miał wydatki związane z głowicą a dokładnie z zaworami.W tych modelach i z tego przedziału rocznikowego ZX6R, ZX9R, ZXR 750 ,ZX7R itd. Musisz przestrzegać kategorycznie regulacji zaworów i robić to dobrze, jeżeli olewasz i na czas nie robisz kończy się to wypaleniem zaworów lub gniazd .No chyba że ustawiał tobie jakiś "Mistrz" garażowy i ciasno spasował co już spowodowało wypaleniem.Oby skączyło się to w twoim przypadku tylko regulacją ale wątpie przy tych objawach to raczej kapusta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mama moto od półtora oku wcześniej nie było żadnych problemów dopiero patę tyg. Temu to się pojawiło. A silnik pracuje równo bez żadnych stuków i skakania obrotów.Od kąt mi się pojawił ten problem to nie jeździłem dużo na moto może łącznie zrobiłem z 400kmNa ssaniu też nie odpala.Jak ktoś kojarzy zegar temperatury w tej kawie to problem z odpalaniem pojawia się dopiero jak wskazówka jest na środku czyli jak temperatura jest wysoka i załącza się wentylator np. przy jeździe w korku lub paradzie.A jak temperatura jest normalna taka jak w czasie normalnej jazy problemu z odpalaniem nie ma.No ale nic dzięki koledzy za podpowiedzi spróbuje wykonać regulacje gaźników i zaworów. I wtedy się zobaczy w jakim stanie są świece. Tak swoją drogą nie orientujecie się z jakim wiąże się to kosztami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE PIERWSZY , NIE OSTATNI ...STRACH POTEM KUPOWAĆ STARSZE MOTOCYKLE
Nie robiłem bo poprzedni właściciel twierdził że robił kompletny przegląd przedstawił mi fakturę że dwa tyg. wcześniej był na serwisie.Do tej pory nie miałem żadnego problemu z odpalaniem.W tym tyg. chce się umówić gdzieś do serwisu na pełną regulacje i wymianę świec i sądzę że wszystko będzie ok. a jak nie to wtedy będę myślał o dalszej naprawie bo sprzedawać tego moto nie mam zamiaru.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.