rometkomar1993 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 mam aprilie af1 z silnikiem hondy mtx80 i mam jeden mały problem jak na gaznik załorze filtr lub cos takiego zeby nic tam nie wlatywalo to motor traci moc i wogule nie jedzie nie niewiem jak to ustawic i czym mam krecic???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Więc lepiej nie kręcić tylko do mechanika,bo nic mądrego nie wykręcisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolly Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Na gażniku powinieneś miec 3 śrubki, od obrotów < na płaski śrubcyk> i 2 od paliwa i powietrza. Skoro zakładasz filter to musisz mu odkrecic troche powietrza bo go za mało dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rometkomar1993 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 wiem ale ja mam tylko 2 srubki i jedna od powietrza druga od obrotów i powietre jest odkerone na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 nie od powietrza tylko od składu mieszanki !!Jeśli bez filtra chodzi ok, a z filtrem go zalewa na niskich lub w ogole nie chodzi to za duża dysza główna, ewentualnie na sam początek obniż iglice na sam dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rometkomar1993 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 wlasnie dzis dalem iglice na sam dul bo mi za duzo spala i nic to nie dalo a nie bardzo chcialbym jezdzic bez filtra bo to nie zadobrze dla motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 jak sie zachowuje z filtrem na niskich i wysokich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Zacznij od tego jaką masz mieszankę, za ubogą, czy za bogatą? Następnie zajmij się czyszczeniem gaźnika.I najważniejsze jak nie wiesz co i jak to zacznij czytać o regulacjach gaźnika, użyj google. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rometkomar1993 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 na niskich dobrze a na wysokich nie ma wogule mocy ledwo co jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rometkomar1993 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 mam jeszcze pytanko czy da sie jakos zmniejszyc spalanie paliwa w moim moto (oprócz na iglicy)bo mi pali ponad5litrów(jest na dotarciu)?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 sam sobie odpowiadasz na pytania - na wysokich obrotach nie ma mocy bo ją zalewa w pizdu, więc i spalanie masz zwiększone. pewnie za bogata mieszanka lub dysza nie z tego moto.po 1. wkręć sobie nową świecę.po 2. iglice ustaw na środku.po 3. nagrzej silnik, masz dwie śrubki, skład mieszanki i obroty. obroty ustaw tak, zeby silnik nie zgasł, ma pracować bez dodawania gazu i masz mieć luz na lince gazu, żeby przy skręcaniu kierownicy nie ruszać przepustnicy (jesli na lince gazu masz regulacje to ją skręć, żeby był luz). wkręć śrubę od mieszanki na maxa i wykręć powoli o ok 1,5 obrotu, przejedź się, zobacz jak sie wkręca. jak będzie lipa, ustaw 0,5 obrotu więcej. itd. musisz popróbować, nie wiem jak jest w instrukcji tego moto, ale etke tak wlasnie ustawialem i problemy znikły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rometkomar1993 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 mam jeszcze jedno pytanie tylny zacisk hamulec wogule mi nie sciskai nie hamuje niewiem co moze byc czy juz hamulec jest zepsuty czy tylo zapowietrzony??????co robic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 nie od powietrza tylko od składu mieszanki !!Czyli od powietrza nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 A no w sumie tys prowda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.