Dzwieku86 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Opowiem Swoj problem,moze ktos mi pomoze albo doradzi:) jechalem Swoja yamaszka yz 125 i mialem drugi bieg strzeliłem ze sprzegła i stanoł na kołko i w tym momencie cos zaskrzypialo i motor zgasł nie wiem co sie stalo, poogladałem i chcialem go odpalic lecz kopka zablokowała sie czy zna ktos moze przyczyne lub podejrzewa cos?? Z Góry dziekuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 jeśli kopka zablokowana to złe wieści. Pewnie tłok strzelił i zablokował wał. Sprawdź to i nie próbuj ruszać kopki-jeszcze bardziej zatrzesz. zdejmuj cylinder. PS. koło się zablokowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 jeśli kopka zablokowana to złe wieści. Pewnie tłok strzelił i zablokował wał. Sprawdź to i nie próbuj ruszać kopki-jeszcze bardziej zatrzesz. zdejmuj cylinder. PS. koło się zablokowało?Jak dam bieg i pcham go to kreci sie kolo ciezko bo ciezko ale kreci sie:) droga taka naprawa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 więc jeszcze bardziej ryjesz cylinder:( zapewne. Nie chcę być złym prorokiem ale na 80 % tłok i cylinder do wymiany (albo tulejowania). Droga? bardzo. Zależy od firmy. W miarę dobre tłoki do yz to 300/400zł. Cylinder nawet nie pytaj. Jeśli nie uszkodziłeś bardzo nicasilu/tulei to może da się coś zrobić (szlif na nadwymiar/tulejowanie/kładzenie nicasilu-to robią tylko w czechach). w każdym razie jeśli problemem jest właśnie pęknięty tłok to nie ruszaj kołem,kopką. Ps. Jest jakakolwiek kompresja w silniku skoro pchasz go na biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 tak jak pisze lewiasty zapewne tłok i cylinder do wymiany, jak nie chcesz sie sam bawic w wysyłanie cylindra do Czech (gdyby była możliwość połoznia nowej powłoki) podrzuć do łosia on ma z nimi stały kontakt i wysyła mi mnóstwo tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 tak jak pisze lewiasty zapewne tłok i cylinder do wymiany, jak nie chcesz sie sam bawic w wysyłanie cylindra do Czech (gdyby była możliwość połoznia nowej powłoki) podrzuć do łosia on ma z nimi stały kontakt i wysyła mi mnóstwo tego Jeszcze jakaś firemka w krakowie się bawi w wysyłanie tłoków do czech,ale liczą trochę za pośrednictwo. Najpierw odkręć i zdejmij cylinder,oceń w jakim jest stanie (czy opłaca się z nim bawić). PS. nigdy nie stawiaj na koło na zimnym silniku. Kumpel zrobił tak samo- tłok pękł w środku (wręcz wyleciał przez wydech:D). Cóż,powodzenia w remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daannee Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Równie dobrze mogła klęknąć skrzynia albo jeden z biegówtak czy inaczej lepiej wyjąć silnik będzie jaśniejNikasil w krakowie to KTM Servisangielski bardzo profesjonalny cyl wygląda jak nowyniestety koszt to ok 1000PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Równie dobrze mogła klęknąć skrzynia albo jeden z biegówtak czy inaczej lepiej wyjąć silnik będzie jaśniejNikasil w krakowie to KTM Servisangielski bardzo profesjonalny cyl wygląda jak nowyniestety koszt to ok 1000PLNAle biegi podobno da się zapiąć. Zresztą to 2t..Wiesz jak jest z wyrywaniem na koło przy słąbym tłoku albo na zimnym endżinie. Stawiam na tłok i jego w pierwszej kolejności sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 to z jakiej przyczyny to sie dzieje????jest jakis powód?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Obstawiam ze to WAŁ a dokładnie łożysko igiełkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dikey Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Skoro koło sie obraca i to w dodatku ciężko, to nie koniecznie musi byc cos z tłokiem, choć nie jest to wykluczone. Jest jakies sprężanie jak to koło się obraca? Ale i tak co byśmy tu nie napisali to silnik trzeba rozebrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 czy ktos orientuje sie jaki koszt naprawy moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Stary..najpierw rozbierz i zobacz co to. Potem będziemy myśleć o kosztach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Panowie mam kolejne pytanie:)?? A wiec tak; moto rozebrane i okazalo sie ze tłok pękł,a dokładniej ułamały sie tam jakies czesci, cylinder porysowany wiec do szlifu, tylko zastanawia mnie jedna rzecz??? mechanik powiedzial mi ze za rozebranie silnika i poskładnie tego 700-800 zł??czy to jest duzo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 800zł za samo rozłożenie i podkładanie czy za cały remont i części? Bo jak za samo rozłożenie i poskładanie to dużo, za rozłożenie i poskładanie 4T biorą mniej. Jak z częściami to tanio, zwłaszcza że piszesz ze masz mocno porysowany cylinder, a to niestety są bardzo duże koszty: nowy cylinder ok 2 tys, nowy nicasil od 500-1000zl, a tulejowanie od 200-400zł (np tutaj: http://www.motor-tech.katowice.pl/ ), do tego nowy tłok ok 350zł.Chyba że masz już założoną tuleje to szlif ok 100zł + nowy tłok, wiec 800zł z robocizną jest znośną ceną.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 za samo rozebranie chce tyle kasy.wszystko policzyl mi okolo 1200 zl ile za sama robocizne powinnienem mu dac zdaniem waszym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 zaraz, zaraz, co masz na myśli przez rozebranie silnika, czy jest to rozłożenie silnika na pół czy tylko zrzucenie góry (głowica i cylinder)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Patrz jak urwaly sie kawalki z tloku to wpadly tam do walu i i tam musi to rozebrac poczyscic czy nie wiem dokladnie co tam zrobic:) moim zdaniem to duzo za takie cos wydaje mi sie ze 400 zl jest wporzadku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 zależy co tam musi być zrobione, ale za samo rozłożenie i złożenie silnika to ok 300-350zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Za samo rozebranie to do 300zł moim zdaniem. PS. to dwusów- dość prosta konstrukcja. I co zamierzasz zrobić z cylindrem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 no wiec tak walnoł tłok i cylinder sie porysował. czy teraz jak mi to posklada bo nowy tlok i szlif cylindra bedzie maszyna chodzic jak powinna??czy to juz sa jakies uszkodzenia ktore maja wplyw na to ze moto bedzie zamulac albo cos?? zna ktos odpowiedz na moje pytanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksmx Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Nie można zrobic szlifu na aluminium chyba ze juz miales wbita tuleje to bedzie chodzic tak samo nie bedziesz zadnej roznicy. jak to rozbierasz to zaraz wymieniasz korbe i łozyska norma ponieważ szkoda potm znowu płacic tyle za rozbieranie. Poprostu drogi sport, a gdzie to oddałes do naprawy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwieku86 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 taki znajomy mi to rozbiera bez roznicy to znaczy ?? jak bedzie to wszystko nowe to ze tak powiem bedzie zapier..............???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 taki znajomy mi to rozbiera bez roznicy to znaczy ?? jak bedzie to wszystko nowe to ze tak powiem bedzie zapier..............????????????\stary, wymień to, jeźdź spokojnie, dotrzyj maszynę i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksmx Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Jak masz wbita tuleje to neibedize zapierdalac... tak jak nowe:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.