logan Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam sprawa wygląda tak:w sobotę wybrałem się trochę polatać zrobiłem 260 kilosów bezproblemowo i nagle obroty spadłu do 2 tyś i moto prycha i nie chce jechać(na wolnych pracował równo),strzały z tłumika.Jakoś dojechałem,w poniedziałek akcja garaż,odpalić się nie udało rozładowało akumulator.Szpeja rozebrałem sprawdziłem filtr paliwa wszystko cacy,świec nie wykręcałem.Akumulator ładowałem cały wtorek chciałem odpalić i sprawdzić po kolektorach czy wszystkie świece palą,niestety bateryjka całkiem wykitowała.Czy przez słaby akumulator mogły się pojawić takie objawy?czy jednak świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 To sobie ostro polatałeś i jeżeli miałeśmotocykl zatankowany do pełna musisz sprawdzić ile jeszcze paliwa zostało.Jeszcze niedawno w naszym kraju były dwa modele WSKi : czarne i czerwone a teraz samego modelu Fire Blade jest o kilka więcej i powinieneś łaskawie zaznaczyć który model odmówił posłuszeństwa np: SC55 wtedy dopiero możesz liczyć na mądrzejsze porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logan Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 model sc28 95r paliwo po 200 kilosach dotankowane do pełna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 I teraz jest trochę jaśniej.Jeżeli silnik nie wychodzi powyżej 2 tys obrotów to masz problem z gaźnikami a wielokrotne próby uruchomienia mogły doprowadzić do zalania świec i teraz wypada je wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logan Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 motor ani razu nie zgasł,pełen serwis robiony niecałe 3 tyś temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Spróbuj założyć inne świece (najlepiej nowe),jak to nie pomoże to czeka cię czyszczenie gaźników. te dwie sprawy to podstawa. sprawdz czy leci ci paliwo z kranika przez wężyk do pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logan Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 założyłem akumulator od kumpla odpalił bez jęknięcia i wszystko działa ,pięknie się wykręca a ja już nowe świece kupiłem ale będą na nowy sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 wiesz co kolego wydaje mi się że padło Tobie ładowanie najprawdopodobniej regulator napięcia bolączka Hondy. Bo na nowym akumulatorze to przejedziesz około 100km i znowu zacznie prychać z braku napięcia na cewkach. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logan Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 sama prawda ,akumulator założyłem pochodził świetnie,sprawdziłem ładowanie 16-18 i regulator do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.