-gumis- Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Czesc. Problem jest bardzo ciekawy ,a ja juz nie mam pomysłów jak sobie dac z tym rady i co moze byc przyczyna. Opisze po krotce co było i co jest. Moto dotarł bez hamulców i klockow przednich. Wymieniłem klocki płyn.Klamka niby OK .Odpowietrzyłem układ pod cisnieniem i od gory i od dołu przez zaciski. Lipa nic sie nie poprawiło. Klamka jest miekkawa. Teraz sedno sprawy. Układ mam odpowietrzony klamka twarda ,ale jak przetocze moto około 1-1.5 m klamka wpada do samej manetki.Trzeba podpompowac.Wymieniona została pompa hamulcowa i zaciski(myslałem ze tam gubi sie cisnienie). układ szczelny ,brak wycieków.Po krotce moto stoi- hamulec jest, przetocze moto- brak hamulca... Cuda sie dzieja , POMÓŻCIE!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Czesc. Problem jest bardzo ciekawy ,a ja juz nie mam pomysłów jak sobie dac z tym rady i co moze byc przyczyna. Opisze po krotce co było i co jest. Moto dotarł bez hamulców i klockow przednich. Wymieniłem klocki płyn.Klamka niby OK .Odpowietrzyłem układ pod cisnieniem i od gory i od dołu przez zaciski. Lipa nic sie nie poprawiło. Klamka jest miekkawa. Teraz sedno sprawy. Układ mam odpowietrzony klamka twarda ,ale jak przetocze moto około 1-1.5 m klamka wpada do samej manetki.Trzeba podpompowac.Wymieniona została pompa hamulcowa i zaciski(myslałem ze tam gubi sie cisnienie). układ szczelny ,brak wycieków.Po krotce moto stoi- hamulec jest, przetocze moto- brak hamulca... Cuda sie dzieja , POMÓŻCIE!!!!!Nie cuda tylko masz krzywy wieniec tarczy hamulcowej. Kolko robi obrot i tarcza rozpycha ci klocki. Zejmij jeden zacisk, przetocz pare metrow i bedziesz wiedzial ktora strona robi ci bubu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-gumis- Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Nie cuda tylko masz krzywy wieniec tarczy hamulcowej. Kolko robi obrot i tarcza rozpycha ci klocki. Zejmij jeden zacisk, przetocz pare metrow i bedziesz wiedzial ktora strona robi ci bubu.Dzieki wielkie!!! Czekałem na taka teze bo rowniez brałem to pod uwage. Piszesz "wieniec tarczy" co masz na mysli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Jeżeli się nie myle chodzi o część tarczy na której pracują klocki.Możesz podnieść przód motocykla,przystawić coś prostego prostopadle do tarczy,kręcić kołem i obserwować jak to wszystko wygląda.W tym gsxr są pływające tarcze??Jeżeli tak to istnieje możliwość,że się zapiekły(nie pracują tak jak powinny),wymontuj je wtedy zamocz na całą noc w ropie,później je odtłuść i zamontuj z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-gumis- Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Jeżeli się nie myle chodzi o część tarczy na której pracują klocki.Możesz podnieść przód motocykla,przystawić coś prostego prostopadle do tarczy,kręcić kołem i obserwować jak to wszystko wygląda.W tym gsxr są pływające tarcze??Jeżeli tak to istnieje możliwość,że się zapiekły(nie pracują tak jak powinny),wymontuj je wtedy zamocz na całą noc w ropie,później je odtłuść i zamontuj z powrotem.Tak są pływajace tarcze. Nie wiem czy własnie w pływajacych jest sens sprawdzac ich bicie. Musze jeszcze dodac ze na lewym zacisku hamulec był i klamka nie schodziła wiec to chyba prawa str. Zrobiłem tak podłączajac bezposrednio lewy zacisk z pompa. W org układzie jest tak ze cisnienie z pompy "idzie" na prawy zacisk a z tego przewodem na lewy. Nie ma trojnika.Teraz tak do sedna co proponujecie wymienic, tarcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Tylko jeżeli ta tarcza jest zapieczona to nie ma możliwości powrotu do swojej pozycji,czyli będzie krzywo siedzieć cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Dzieki wielkie!!! Czekałem na taka teze bo rowniez brałem to pod uwage. Piszesz "wieniec tarczy" co masz na mysli?Ta srodkowa czesc tarczy ktora jest przykrecana do felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Jeżeli się nie myle chodzi o część tarczy na której pracują klocki.Ta srodkowa czesc tarczy ktora jest przykrecana do felgi.Oj to przepraszam,że wprowadziłem w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-gumis- Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 A więc diagnoza postawiona.Krzywa tarcza. Ma ktos na sprzedaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.