Boban Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Mamy problem z kumplem ;)nie wiemy co moze byc przyczyna tego ze motocykl dławi od 8-10 tys...a po 10 idzie jak burza gazniki zostaly zsynchronizowane-na starym filtrze,dalej byla dziura wiec zalozylismy nowy filtr k&n ,znowu synchro no niby troszke lepiej ale dalej czuc zdlawienie..zaworow nie slychac.prosze o konkretne wypowiedzi a nie jakies pierdoly co niektorzy wypisuja nie wnoszac nic do tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudyy Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 wyczysc porzadnie gazniki, zaloz oryginalny filtrps. na luzie wkreca sie normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carri Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 WitamMam ten sam problem w Hondzie cbr f3 od 4-6 tys sie dławiNatomiast od 7 tys obrotów ciagnie jak nalezy, a na luzie nie ma takiego problemu i wkreca sie prawidłowo.Były regulacje, czyszczenie i tak nic nie pomogłoMoze ma ktos pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudyy Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 carri masz zalozona czache? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carri Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Jezeli chodzi Ci o przewody dolotu powietrza to były sprawdze sa drożne , Czasza założona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 wyczysc porzadnie gazniki, zaloz oryginalny filtrps. na luzie wkreca sie normalnie?tak na luzie elegancko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 ja tak miałem i była to wina świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carri Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Swiece były wymienione jakis czas temu, ja ich nie wymienialem poprzedni własciciel to robil i mam nawet rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudyy Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 mozliwe ze wina swiec, jak lipne swiece to kilka razy mogly byc zalane i sa do wywalenia wiec zadna roznica czy poprzedni wlasciciel wymienial. sprawdz je - jaki maja kolor, czy sa mokre, wygrzej, wytrzyj dokladnie, sprawdz szczelinomierzem odleglosc elektrody od konca swiecy i porownaj to z serwisowkapotem wkrec i obadaj czy sie zachowuje lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 chudziutki to TY? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudyy Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 tak ra.vi to ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek17 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Miałem ten sam problem... do 7 tysiecy dławił się, a pozniej szedł normalnie... Z góry założyłem świece, i kiedy kupiłem, z braku kluczy udało mi się wymienić jedną. Ale wyczyściłem też film powietrza(K&N) - i problem zniknął... więc albo ta jedna świeca była kaprawa(w co wątpię) i sądze że to jednak był wtedy problem filtru. Co nie znaczy że u Ciebie jest tak samo.PS. Wczoraj odkręciłem airbox całkiem i udało mi sie wymienić reszte świec, jestem z siebie dumny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 no to jutro bedziemy kombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Wymieńcie filtr na standardowy (nie K&N) i ogień!a jak juz to K&N dobrze wyczyścić i nasączyc olejem K&N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 a w jaki sposob sprawdzic uklad dolotowy powietrza i zawory na przewodach dolotowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejw Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 WitamMam ten sam problem w Hondzie cbr f3 od 4-6 tys sie dławiNatomiast od 7 tys obrotów ciagnie jak nalezy, a na luzie nie ma takiego problemu i wkreca sie prawidłowo.Były regulacje, czyszczenie i tak nic nie pomogłoMoze ma ktos pomysł?ja mam, źle założony rozrząd. zorientuj się kto i co przy rozrządzie grzebał jak już odpadną Ci wszystkie inne opcje. ja tak miałem-obiawy te same i kombinowałem wciąż z gaźnikami, świecami, kablami WN i pół roku zeszło niż idea takiej niedbałości przyszła mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.