gowsze Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Siemka mam maly problem swieci mi sie lampka od oleju i temperatury a na wyswietlaczu miga mi temteratura i FI na przemian z prawej strony cos bzyczy normalnie pali jezdzi ale sie swieci od czego moze byc przyczyna suzuki k1 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 ściagnij manual, moto daje Ci znac o errorze i poszukaj po oznaczeniach w manualu o co biega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gowsze Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 wlasnie mam i doczytac sie nie moge o co im tam chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 w zadupku masz koskte, musisz tam zewrzec 2 styki. Zwierasz kable w malej kostce białej (bo jest tez czarfna jej nie ruszasz!)po skosie przekręcasz stacyjkę i wciskasz czerwony przycisk który uruchamia pompę paliwa NIE odpalasz moto i wyświetli Ci sie kod błedu na wyświetlaczu, http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrimages/fi/fi46.gifwtedy zobacz w manualu co tam pisze, jeżeli jest wszystko ok powinno wyświetlać -C00ważne by ta kreska przed błedem była o środku, jeżeli jest na dole lub u góry to czujnik położenia przepustnicy wymaga ustawienia.poniżej masz zestawienie błedów dla Twojego gixerahttp://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrimages/f...01-2003g600.gifhttp://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrimages/f...01-2003g600.gifjak nie dajesz rady to pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gowsze Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 No cos mi wyskoczyło kreska u gory C30 I co dalej z tym zrobic ???post-14004-1243679303.ipb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 ja tam sie nie znam, ale po mojemu to po pierwsze tps do skalibrowania, a po drugie do sprawdzenia wiązka między sterownikiem silnika a tym całym STC i jego zasilaniami.to tak na szybko z rozkminki opisu błędu i systemu secondary throtle.masy, styki prądowe, kostki, pozacipiane przewody, motor zalany myjką ciśnieniową, itd itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 No to wyskoczył Cibłąd komunikacji ECM z przepustnicami sterowanymi silnikami krokowymi. sprawdz wszystkie połączenia komputera z tymi silniczkami. Wyczyść wszystkie połączenie elektryczne na drodze od korpusu przepustnic do komputera. Jeżeli okaże sie że to nie pomaga i np padł silniczek sterujący przepustnicato odpal sprżeta i poruuszaj gazem czy rusza sie przepustnica sterowana przez CPU i bedziesz wiedział.(linka od rollgazu łączy sie z przepustnicą którę steruje kierowca, nad nią jest ta co sterduje nią CPU) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gowsze Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 No patrzalem na ten silniczek on niby działa tylko tak dziwnie brzeczy nie wiem czy tki dzwiek ma dawac a czy liktwidujac usterke normalnie komputer nie bedzie pokazuwac bledu czy servis mi zostanie zuc jakims pomyslem co konkretnie zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gowsze Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Ma ktos jeszcze pomysły ?? Co mam zrobic ?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.