jakmor Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Heja. Koledzy wiem, że może banalne pytanie ale nurtuje mnie odkąd kupiłem poważniejszego sprzęta. Podczas toczenia się w korku (oczywiście gdy nie ma możliwości gnania), jak oszacować czy silnik się przegrzewa czy nie ?? Jak określić czy moto potrzebuje pauzy czy można jeszcze podłubać po metrze do przodu.Z góry dzięki za podpowiedź.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Bandziory jak się przegrzeją to już nie pojadą... muszą ostygnąć.Niektórzy mają wskaźniki temperatury... Minus motocykli chłodzonych powietrzem czy właśnie olejaków... też chłodzone powietrzem de facto, jest taki, że grzeją się szybciej... ale kiedy, to to już zależy od zbyt wielu czynników by napisać jednoznacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmor Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Bandziory jak się przegrzeją to już nie pojadą... muszą ostygnąć. mam rozumieć że jak się przegrzeje to zgaśnie ?? Jak poznać że moto ma dość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Będziesz słyszał, że się dławi...Na nogach będziesz czuł, że jest mu za ciepło...Najlepiej zakupić korek wlewu oleju ze wskaźnikiem temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibb Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 CześćW tym sezonie przesiadłem się na "dużego" Bandita, ale w poprzednim miałem okazję utknąć 600 S (2004) w półgodzinnym korku, gdzie metr po metrze przesuwaliśmy się do przodu. Byłem w środku "peletonu" i miałem okazję zobaczyć lejącą się wodę z jakiegoś GSX-R oraz innego "wodniaka" odpoczywającego na poboczu. Ktoś też miał problemy z biegami- czy raczej ze sprzęgłem. Natomiast u siebie nie zauważyłem niczego niepokojącego, oprócz falowania rozgrzanego powietrza dookoła silnika i coraz bardziej bolącej lewej dłoni od ciągłego wyciskania sprzęgła Nie było zbyt gorąco- około 22 stopni. I to tyle na ten temat mogę powiedzieć. Być może uspokoi Cię też artykuł w "Świat Motocykli" z czerwca 2008 r- jest tam fajny artykuł o naszych olejakach.Pozdrawiam i wiatru w żeberkach życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmor Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Dzieki za porady. chyba skuszę się na teki termometr. Ale nie uspokoiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bye Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 mój xj'tek ma dość jak zaczyna sie dławić na dolnym zakresie obrotów.Poza tym z czasem jak poznasz swoje moto ,będziesz wiedział kiedy mu za ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.