Bartek567 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 HejkaMam problem, raz na jakiś czas moto mi gaśnie bo paliwa mi gaźniki nie ciągną i muszę stawać.Wtedy ssaniem zaciągam i wtedy dopiero załapie. Nie jest to cykliczne bo raz przejade 100km i jest OK a raz 20km i gaśnie.Już myślałem, że kranik zapchany ale go rozebrałem i jest OK.Nie wiem gdzie szukać usterki, proszę pomóżcie już niedługo Częstochowa a tu takie numery z moto.Jakieś wskazówki gdzie szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sorrki za 2 te same tematy coś mi się w kompie powaliło.Ten niżej do usuniecią bo niekompletny.PS. xtremer - filtr mam nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtremer Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 te objawy które opisujesz miałem w poprzednim moto. U mnie skończyło sie na wymianie filtra. I zobacz czy czasem filtra na odwrót nie założyłeś. Daj sobie te przelewanie i zobacz czy będzie się to działo dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 zatkane odpowietrzenie z baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 W niektórych sprzetach jest pompka paliwa i jeżeli jest walnięta nie podaje paliwa, w innych na kraniku jest membranowa pompka "zasilana"(podobna do tej w maluchu) podcisnieniem zjednego z króćców.Obejżyj układ zasilania, odpowietrzenie zbiornika, filterek paliwa (jeżeli masz czy nie jest przytkany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 te objawy które opisujesz miałem w poprzednim moto. U mnie skończyło sie na wymianie filtra. I zobacz czy czasem filtra na odwrót nie założyłeś. Daj sobie te przelewanie i zobacz czy będzie się to działo dalejNie mam w kraniku opcji PRI a filtr dobrze założony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 W niektórych sprzetach jest pompka paliwa i jeżeli jest walnięta nie podaje paliwa, w innych na kraniku jest membranowa pompka "zasilana"(podobna do tej w maluchu) podcisnieniem zjednego z króćców.Obejżyj układ zasilania, odpowietrzenie zbiornika, filterek paliwa (jeżeli masz czy nie jest przytkany)Gaźnik mam podciśnieniowy a filter nowy.Sprawdze odpowietrzenie baku i spróbuje wymienić wężyk podciśnieniowy z krućca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.