bugizabrze Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 interesuje mnie to jaka opone idze wcisnąć do cebuli do tyłu bo orginał ma 130 a interesuje mnie cos tak koło 160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 e tam 160 spokojnie wciśniesz 180, zyskasz lepsze prowadzenie i mniejsze spalanieno i laski bada myślały że ro r1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieron Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 I najlepiej 21 cali na bajeranckiej złoconej feldze! Tylko zadupek trzeba trochę podnieść.. Niezłe trollowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 a na powaznie - im szersza opona tym więcej pali, po drugie cięzej wchodzi w zakręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 bugizabrze a po co Ci to 50 konnego silnika opona 160 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacza Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Jaja sobie z kolegi robicie Się Misiek zastanów jaki to będzie miało wpływ na prowadzenie Coby się Murzyn w winkle mieścił.Sprawdz jaką ma szerokość taka opona i potem zmierz sobie wahacz i się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugizabrze Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jaka by to opona nie była, będzie lepsza od tej, którą ma teraz. Jego cebula w zakrętach trzyma się gorzej, niżeli moje uno na zimówkach.... Pozdro dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 może ma nieodpowiednia opone, uszkodzoną, lub stara poprostu i nie trzyma jak nalezy, lub biernzik nie odpowiedni, bo sa motocykle dla których ma znaczenie jaka opone zastosujemy, na jednych jeździ sie lepiej, na drugich gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 z oponami w motocyklach nie jest tak do konca jak w samochodach, w aucie zalozysz szersza na felge i bedzie ok a w motocyklu moze byc tak ze felga jest za waska na 160 i opona bedzie miala dziwny kształt lub sie przełamie i sprzet bedzie np. walil sie w zakret albo robil inne dziwne rzeczy, polecam Ci zostac przy 130 a jesli konecznie chcesz szersza to mysle ze w granicach rozsadku bedzie 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 polecam zmiane szerokości opony o rozmiar w góre nie więcej, bo za duzo sie traci na prowadzeniu w porównaniu do fabryki, a z punktu widzenia dresa lansera to i 200mm po rozklepaniu wachacza dało by rade... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.