Qurde Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 WitamMoja Yamaha R6 2000r. nie ma ladowania w ogole, Co moze byc przyczyna ? albo gdzie mam szukac tej przyczyny , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 szukaj w regulatorze pewnie wyzionął ducha, lub alternator odmówił współpracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qurde Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Dobra a jezeli padl regulator napiecia mozna go jakos sprawdzic czy to on na pewno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 w niektórych serwisówkach widziałem schemat i oporności dla danych wyjść więc jeśli masz takie dane to przemierzysz lub przepiąc do innej r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Dobra a jezeli padl regulator napiecia mozna go jakos sprawdzic czy to on na pewno ?Włączasz światła i obserwujesz czy światła świecą mocniej po odkręceniu manetki. Jeśli ze wzrostem obrotów świecą słabiej to będzie prawdopobonie regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 miernik do łapy i zmierzyć na właczonym silniku jaki prąd (zmienny) idzie z alternatora, dla każdej fazy musi byc taki sam prąd i wmiare wzrostu obrotów tez wzrastać i jeżeli tak jest to alternator masz wporzadku, nastepnie regler, pierw połaczenie z masa bym sprawdził czy jest wporzadku. i jeżeli z reglera na aku prąd (stały)nie osiaga wartości od 13 do 14,4 V (nie wiecej) to regler kaput. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRESH Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Witam.Chciałbym sie podpiąć do tematu, jak wyżej. Moto to samo, ale brak ładowania następuje dopiero po włączeniu świateł mijania. Już chyba dwa razy musiałem doładowywać aku, dopiero dzisiaj przyjżałem się tematowi dokładniej. Bez obciążenia ładuje na 14,2. Inne odbiorniki, jak dmuchawa, klakson, światła postojowe powodują spadek napięcia do 14,1 - 14,15. Po załączeniu świateł mijania nie ma wogóle lub jest max. 13,6. Na więcej nie miałem dzisiaj czasu, może jutro uda mi sie zajrzeć. Wydaje mi się, że to może być kwestia połączeń, chyba, że macie jakieś inne sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Witam.Chciałbym sie podpiąć do tematu, jak wyżej. Moto to samo, ale brak ładowania następuje dopiero po włączeniu świateł mijania. Już chyba dwa razy musiałem doładowywać aku, dopiero dzisiaj przyjżałem się tematowi dokładniej. Bez obciążenia ładuje na 14,2. Inne odbiorniki, jak dmuchawa, klakson, światła postojowe powodują spadek napięcia do 14,1 - 14,15. Po załączeniu świateł mijania nie ma wogóle lub jest max. 13,6. Na więcej nie miałem dzisiaj czasu, może jutro uda mi sie zajrzeć. Wydaje mi się, że to może być kwestia połączeń, chyba, że macie jakieś inne sugestie?Ja bym obstawiał słabe styki, przede wszystkim połączenia do masy. Jeśli brak ładowania objawia się po załączeniu świateł radził bym zacząć od sprawdzenia klem na akumulatorze oraz masy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRESH Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Dla potomnych . Pomierzyłem alternator, wszystko o.k. Masa też o.k. Delikatnie zaśniedziały był jeden styk w kostce od regulatora, ale przyczyna tkwiła w samym regulatorze. Wymieniłem reg i sprzęt gwizda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieron2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Ja też się podepnę. 2 lata temu padł regulator. Teraz pewnie też... Tylko jak zmierzylem prąd z alternator po pokazuje tylko 10v na wszystkich. Czy to alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Napięcia na poszczegóonych fazach,mogą się wahać gdzieś w okolicach 60-80V przy określonych obrotach(serwisówka)dla każdej fazy.10V to zdecydowanie za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieron2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 W dniu 2.08.2018 o 10:55, Wicher napisał: Napięcia na poszczegóonych fazach,mogą się wahać gdzieś w okolicach 60-80V przy określonych obrotach(serwisówka)dla każdej fazy.10V to zdecydowanie za mało. Zmieniłem regulator i działa. Ładowanie jest 13.8. Mimo że na tych obwodach było 10.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Trochę niskie to ładowanie.Sprawdziłbym jednak napięcia międzyfazowe na odpiętym regulatorze i sprawdził czy nie ma przebicia do masy. Póki co obserwuj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.