Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Regulacja Zaworów śrubami


Amenofis3

Rekomendowane odpowiedzi

Panowienadejszła wiekopomna chwila kiedy to przydałoby sie skontrolowac i ewentualnie ustawić luzy...Znalazłem pewien artykułSkomentujcie go, niby to średnio-trudna akcja, śrubek już troche poodkręcałem, ale jednak nie ma co kozaka udawać.Na co zwracać uwagę odkręcając kolejne elementy dokopując się do zarowów?Z czym jest problem? Jakieś nietypowe śruby, uszczelnienia, które przez nieuwage moge roz..?Wszelkie rady jak najbardziej docenianeWartości tychże luzów dla GSF 650 K5 to 0,10-0,15[mm] ssace i 0,18-0,23[mm] dla wydechowych????Ideowo ustawiamy na 0,12[mm] i 0,20[mm]??Przy okazji co by nie zakladac miliona tematow:ile powinien palić zadbany bandzio 0,65 jeszcze olejak?jaki olej do lag? nada sie?pozdrawiampukpukkto tam?wiosna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja zworów śrubami jest naprawe prosta jeśli:-masz trochę umiejętności i troche wiedzy na temat mechaniki-masz odpowiednie narzędzia-masz cierpliwość-jesteś dokładnyW serwisach też pracują ludzie (różni ludzie) jedni umieją inni mniej, jedni są dokładni inni mniej i jakoś te sprzęty latają po regulacjach, więc dlaczego nie miąłbś sam sobie dac rady??Osobiście uważam że nikt tak nie dopieści motocykla jak właściciel (jeśli ma ochotę i umiejętności do tego żeby samemu cos naprawić, czy wyregulować)gorzej wygląda sprawa z regulacja gaźników bo musisz mieć wakuometry do sprawdzenia podciśnien na każdym gaźniku, ale regulacja podciśnień mając już wyczyszczone gaźniki jest jeszcze banalniejsza od zaworów i jeśli masz sprawne gaźniki trwa krótkoWszystkie te rady dotyczą motocykla w dobrym stanie technicznym , bez wypalonych zaworów, wytartych wałków rozrządu, uszkodzonych membram i "szczelnych gaźnikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staruszek regulowal zawory w naszych dawnych puszkach i nic im nie było, nigdy nie jeździliśmy po mechanikach. Japonskie moto to nie to co polskie, dlatego nie ma co udawać mistrza tylko pytać mistrzów. Dla przykładu aby nie poobijać silnika i kolektorków przy odkręcaniu filtra oleju, który sie zasysał [oczywiscie klucza do filtra brak - standardowe nic nie dają - filtr od HilfoFiltro], meczylismy sie z nim dobre 30minut. Łebski pomysł i po sprawie, ale ile to wkurwiaczki było! Dobrze, że teraz wiem jak odkręcić i dokręcić taki filtr bez klucza i to bez zarysowania czegokolwiek, w tym filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.