Picek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam.Czy mógłby ktoś po krótce opisać jak je zdemontować bo nigdy tego nie robiłem i nie chciał bym czegoś uszkodzić.Pytałem na forum Kawasaki ale nic-eho.Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 jeśli tego nie robiłeś anie nie widziałeś jak kotś robi to zawieź lepeij sprzęta na serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Hehe-rączek lewych to ja nie mam--z mechaniką też się trochę znamy.Maszynka już pod koniec zeszłego sezonu troszkę szalała na wolnych obrotach.W zasadzie to chciała gasnąć ale po podkręceniu tak do 1500 nawet chodziła-czasem więcej czasem mniej-ale nie równomiernie.I dlatego chciałbym je zdemontować,wyczyścić i pobawić się w synchro bo zrobiłem sobie wakuometr.na czymś trzeba oszczędzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 jest bardzo mało miejsca musisz poodkręcać wszystkie opaski między filterm a gaźnikami i miedzy gaźnikami a kolektorem ssącymżeby poszło łatwiej można opalarką lekko pogrzać gumy łączące, musisz poodpinać wszystkie wężyki i na końcu linki gazu i ssania nie jest to łatwe, ale da się zrobić, lepeij powolutku dwa razy pomyśl bo to co zaoszczędzisz wydasz na zepsute częścipowodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No właśnie boję się trochę o króćce--ale w końcu jakoś to trzeba zrobić--dzięki wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No właśnie boję się trochę o króćce--ale w końcu jakoś to trzeba zrobić--dzięki wielkie.Zanim to zaczniesz rozbierać sprawdź ile kosztują nowe króćce gaźników i wykonaj sobie kalkulację co będzie dla Ciebie bardziej oszczędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr tiger Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Popieram kolegów lepiej dać do serv i niechaj ci to zrobią tam i będziesz miał z głowy ze coś popsułeś i tak byś musiał kupić wakumetry pozdro all to koło 400zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Wakuometr mam własny.W sobotę sprubuję się do tego dobrać--jeśli nic mi z tego nie będzie wychodziło to gdzieś go oddam w fachowe ręce.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 I wyszło na to że za króćce w razie "wu" trzeba parę złociszy położyć więc:dostałem namiar na dobrego mechaniora i 17 lecę odstawić.Koszt zabiegu +zawory 200---to po cholerę samemu dłubać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.