mel Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Ludziska mam problem Zacznę od tego że moto jest po serwisie. W tym dostał nowy olej. Może dostał go za dużo i dlatego wycieka ... yyyyyyAle zacznę od początku. Ostatnio śmigałem A4. Tam go przegoniłem. Po powrocie patrzę lewy but się świeci Olej na bucie Myślałem że może z tych wężyków od nadmiaru bo one idę tam koło buta. Dzisiaj zrobiłem ponad 100 km. Przejechałem ok 90 km po wsiach. But czyściutki. Jak wracałem wskoczyłem na A4 i zaś pogoniłem go przez te 20-30 km. I but upieprzony. Centralna stopka też. Dźwigienka od zmiany biegów Zdemontowałem lewą owiewkę. Była ochlapana w okolicach tych wężyków. [ PATRZ ZDJĘCIE ]Najdziwniejsze że wężyki były z zewnątrz ochlapane. Myślałem że może to z nadmiarów wali ... bo z nich czasem coś kapnie na glebę. Nie mogę znaleźć źródła. Myślałem że może z lewej pokrywy silnika cieknie. Wytarłem ją no ale od razu nic nie ścieknie. Zobaczę rano może coś będzie uwalone. Może tylko uszczelka?http://img14.imageshack.us/img14/6379/cbr4i.th.jpgPowiedzcie mi o co chodzi? Ja jutro będę rozmawiał z mechanikiem i chyba podrzucę tam moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 zdemontuj owiewki postaw na centralu i kręc silnikiem na wysokich obrotach - obserwuj skąd sie puszcza olej, no chyba że ci z lewej lagi tak mocno olej ucieka ale to byś miał przód owiewki zabrudzony a nie but. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Sprawdź czy czasem nie puszcza Ci z pompy wody. W miejscu gdzie jest pompa wody - gdzie wchodzi do silnika jest taka dziurka, którą przy ewentualnym wycieku płynu, lub oleju -wylatuja uciekające olej lub płyn chłodzący - słuzy to temu zeby płyn chłodzący zbyt szybko nie dotsał sie do oleju w razie uszkodzenia simmeringów w pompie.zobacz dokładnie tamto miejsce. A dokładnie proponuje odkrecić owiewke z tamtej strony , poczyscic wszystko ufajdane od oleju i stawiając go na centralnej stopce - jezeli ją masz w swoim moto - lub na stojaku , odpal machinerie , rozgrzej i pokrec po obrotach i obserwuj skąd sie leje.Mielismy na serwisie podobny przypadek i okazało sie ze to wlasnie z tej "odmy" w pompie wody leci , bo się rozwalił simmer w pompie .Pozdrawiam,Sylwia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 dzięki za pomoc. owiewkę już wczoraj zdemontowałem. dzwoniłem do mechanika a on sprzedał jeszcze takie hasło, że jak moto dużo stało to lubi paść simmering na obudowie od zębatki przedniej. jadę zaraz obadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 dzięki za pomoc. owiewkę już wczoraj zdemontowałem. dzwoniłem do mechanika a on sprzedał jeszcze takie hasło, że jak moto dużo stało to lubi paść simmering na obudowie od zębatki przedniej. jadę zaraz obadać tysz prowda . sprawdz a potem daj znac co sie tam stanęło się pozdroofki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No i moto po operacji. Dziwna rzecz. Olejem było uwalone tylko w dolnych okolicach silnika. Lewa pokrywa i tym podobne. Pod lewą pokrywą idzie wąż do chłodnicy. On był wręcz zalany.Dzisiaj jak przyszedłem sprawdzić skąd kapie to jedyne co mi się rzuciło w oczy to mokra uszczelka pod lewą pokrywą. A wczoraj ją wycierałem dokładnie ( tzn te fragmenty co wystają ). I teraz najlepsze. Każdą śrubkę ( ok 8 ) dokręciłem z co najmniej pół obrotu. Zanim poczułem konkretny opór. Dało by się je jeszcze bardziej dokręcić ale nie chcę przegiąć.W każdym bądź razie moto wymyte ze wszystkich stron. Silnik pomyłem itd. Błyszczy się jak psu jajca. Mam z + 10 km/h do prędkości maksymalnej Zobaczymy czy olej zacznie chlapać.Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Dalej cieknie. Chyba szykuje się wymiana uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson1986-86 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Witam.Drodzy Państwo mam mały problem. Posiadam CBR 600 F4i z 2003 r na wtrysku. Przyjechałem z pracy i czuć było paliwo no ale nic przychodze za jakieś 2 godziny i nadal czuć. Popatrzyłem na wężyki obok lewego seta i z jeden z trzech jest delikatnie mokry. Kolega powiedział ze Hanie na wtrysku tak mają po prostu to jest jakiś przelewowy czy coś takiego. Drugie pytanie; do czego służą pozostałe 2 wężyki?Dziekujęza wszelaką pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieczorkowsky Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 3 letni odkop, o paaaaaanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.