Bartek567 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 HejkaPo zimowym remoncie wreszcie udało mi sie odpalić moje maleństwo ale napotkałem pewien problem.Mianowicie po zapaleniu silnika z jednego tłumika mi bardziej kopci, zauważyłem to także przy pierwszym kręceniu rozrusznikiem to jak sciągłem gaźnik to mi leciał dymek z lewego cylindra.Co może być przyczyną?Zawory wyregulowane i po rozgrzaniu silnika robiłem synchro gaźnika i nie pomogło.Jakieś pomysły?Może źle wyregulowałem gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 dla mnie to nie domykają Ci się na tym cylindrze zawory ssące jeśli na gaźnik lecą spaliny ale równie dobrze może być coś źle ustawione i np. zapłon jest za wczesny bądź za późny ale może niech sie wypowie ktoś kto ma większe doświadczenie w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamikadze... Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 zapłon odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 jak wyglądają świece na każdym z cylindrów? po świecy poznasz skład mieszanki.możliwe że będziesz musiał pobawić się gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Tak, rozkręcałem gaźniki bo je czysciłem, jak się zrobi cieplej to podjade go podipąć pod analizator spalin i ustawie mieszankę - może to coś pomorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.