thrillco Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Zastanawialem sie na innym motocyklem, szukam sprzetu z silnikiem V4 lub V2Mozecie podać jakies propozycje motocykla sportowego lub turystycznego tak do 10tys.Najlepiej przedstawic wady i zalety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 rc36II wad nie zauważyłem a poprawek kilka w stosunku do Twojej ma i nie ma wtrysku i zbednej elektroniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Rc36II odpada, mam juz taka w garazu znaczy bracik sobie kupil A moze NR750? eh... te marzenia ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody GS Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 ja wiem ,że sie bede trzymał V2 póki co kilka sezonó bedzie na Sv 1000 a potem Aprilia / Ducati chyba na R4 nie wróce juz ;D za dobra zabawa i Kop to są motocykle dla tych którzy nie lubią sie nudzić na moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Yamaha Vmax. Ma wiele wad. Ale to Vmax- co się czuje za każdym razem, jak się na niego wsiada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Do 10 tyś, będzie ciężko.Ale za 12-13 już można pokusić się o SV 1000.Sprawdzony silnik i ogólnie dopracowana konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 tylko V2 1000 i DL lub SV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skora1985 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Nie zapominaj kolego ze kupujac sv 1000..przy dobrym okreceniu manetki te silniki pala kosmiczne ilosci paliwa,no ale milosc nie wybiera brat ma sv 650 i pali to tak srednio i do 10 tysiecy kupisz napewno,Ale vfr jest bardzo fajnym motocyklem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 No jeszcze jest VTR 1000, ale gdybym miał wybierać wybrałbym SV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 dobry temat tez za jakiś czas przesiądę się z R4 na V2,V4. Jakby tak stworzyć listę motocykli z takimi silnikami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skora1985 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja chce sprzedac mojego fzr:-)i bardzo mnie meczyHONDA VTR 1000 SP1 ..moze ktos sie wypowide na temat tego motocykla bo nic niego znalesc??pomocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_K. Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Tak na szybko z pamięci:- SV650 (za 10k kupisz bez problemu)- VTR 1000F Firestorm (zmieścisz się w tej kwocie)- TL1000R (powinno się udać)- RSV (starsze roczniki)- NTV (bez problemu)Jak dozbierasz:- SV1000- VTR SP1/SP2- V-strom- najróżniejsze DucatiEdycja: oczywiście wymieniłem wyłącznie jedyne słuszne V2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Nie zapominaj kolego ze kupujac sv 1000..przy dobrym okreceniu manetki te silniki pala kosmiczne ilosci paliwa,no ale milosc nie wybiera brat ma sv 650 i pali to tak srednio i do 10 tysiecy kupisz napewno,Ale vfr jest bardzo fajnym motocyklem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikolaj480 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 gwoli ścisłości ducati to L-twiny;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 L-twin, a co to znaczy ? też bym się przesiadł za rok na coś nowszego i także napewno będzie to V2 lub V4, choć z VFRka napewno się nie rozstanę, rzędówki te ponad 150konne też niby jadą ale tak bez jaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Reasumując stworze liste na przyszlość gdyby ktoś szukał moto z v4-v2- VFR 750\800\1200 (v4)- SV 650\1000 (v2)- VTR 1000F Firestorm- VTR 1000 SP1\ SP2 (V2)- TL1000R (V2)- RSV (V2)- NTV (V2)- V-strom (V2)- najróżniejsze Ducati (L-TWIN)Moze jak ktoś jeszcze jakieś zna to niech dopisze. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 zapomniałes o DL.na poczatku pytałes o wady i zalety sprta / turystyka a skonczyło sie na liscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 zapomniałes o DL.na poczatku pytałes o wady i zalety sprta / turystyka a skonczyło sie na liscieDL? Patrz suzuki v-storm, jest w liscie, wady i zalety można wyczytac na innych stronach, a lista moze byc uzyteczna dla kogos innego w przyszlości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 - VFR 750\800\1200 (v4)- SV 650\1000 (v2)- VTR 1000F Firestorm- VTR 1000 SP1\ SP2 (V2)- TL1000R (V2)- RSV (V2)- NTV (V2)- V-strom (V2)- najróżniejsze Ducati (L-TWIN)- yamaha tdm 4tx/trx choć w zabudowie rzędowej, to v-ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredvfr Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Tak jak Kostucha pisze, tylko VFR i dalej VFR 1200 Ciężko mi się będzie kiedyś przesiąść z V4 na R4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 L-twin, a co to znaczy ? L-twin ma cylindry rozwarte pod kątem 90 stopni; V-twiny mają mniejsze rozwarcie.SV i DL to też L-twiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Reasumując stworze liste na przyszlość gdyby ktoś szukał moto z v4-v2- VFR 750\800\1200 (v4)- SV 650\1000 (v2)- VTR 1000F Firestorm- VTR 1000 SP1\ SP2 (V2)- TL1000R (V2)- RSV (V2)- NTV (V2)- V-strom (V2)- najróżniejsze Ducati (L-TWIN)Moze jak ktoś jeszcze jakieś zna to niech dopisze. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi - Cagiva V-Raptor 1000 (V2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_K. Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Carlos, SV to 90° V-twin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 L-twin - tak mówi się jedynie na silniki Ducati gdzie cylindry pod kątem 90 stopni są pochylone ku ziemi co przypomina z boku literę L. Taka powiedzmy odmiana silnika widlastego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Raptor to chyba ma silnik od suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.