Uzik Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Hej wszystkim!Stanąłem właśnie przed musem wymiany opon - w moim Michelinie Pilot Roadzie 2 wyszedł już prawie kort, ale 30 000km dzielnie wytrzymał! Moje pytanie dotyczy opon w tytule tematu - czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z tymi oponami? Kusi ich bardzo niska cena, ale chciałbym się czegoś na ich temat dowiedzieć - jakie to są opony? Jak z ich twardością? Trzymaniem w zakrętach? Trwałością? Na stronie producenta są reklamowane jako "jakość Maxxis za przystępną cenę"...W necie nie znalazłem za wiele, więc jeśli ktokolwiek mógłby mi coś o tych oponach powiedzieć, będę bardzo wdzięczny...Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Hej wszystkim!Stanąłem właśnie przed musem wymiany opon - w moim Michelinie Pilot Roadzie 2 wyszedł już prawie kort, ale 30 000km dzielnie wytrzymał! Moje pytanie dotyczy opon w tytule tematu - czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z tymi oponami? Kusi ich bardzo niska cena, ale chciałbym się czegoś na ich temat dowiedzieć - jakie to są opony? Jak z ich twardością? Trzymaniem w zakrętach? Trwałością? Na stronie producenta są reklamowane jako "jakość Maxxis za przystępną cenę"...W necie nie znalazłem za wiele, więc jeśli ktokolwiek mógłby mi coś o tych oponach powiedzieć, będę bardzo wdzięczny...Pozdrawiam...Praktycznie to samo co Shinko, ja w swojej Vce mam shinko z tylu i trzyma rewelacyjna za to znika tez rewelacyjnie troche wolniej niz poprzednia Pirelli DiabloMaxxis ma kumpel w VFR 800 juz 2 sezon i jest zadowolony, tylo ze on jedzi bardzo turystyczniewiec zalezy do czego potrzebujesz opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anushka Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Praktycznie to samo co Shinko, ja w swojej Vce mam shinko z tylu i trzyma rewelacyjna za to znika tez rewelacyjnieDla mnie Shinko to jeden z największych badziewi wśród opon i jeśli ta Maxxis to ta sama kategoria to zainwestowałabym w lepsze gumy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Dla mnie Shinko to jeden z największych badziewi wśród opon i jeśli ta Maxxis to ta sama kategoria to zainwestowałabym w lepsze gumy...Nie to zebym bronil marki ale powiedz mi jezdziles na nich w sportowym motocyklu ??mowie tu o oponach Radial Shinko 005 bo innych nie uzywalem , ale ta co mam ma lepsza przyczepnosc na mokrym, niz metzeler sportec sprawdzona na motocyklach tej samej klasy czyli Falco i TL-S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anushka Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Nie to zebym bronil marki ale powiedz mi jezdziles na nich w sportowym motocyklu ??mowie tu o oponach Radial Shinko 005 bo innych nie uzywalem , ale ta co mam ma lepsza przyczepnosc na mokrym, niz metzeler sportec sprawdzona na motocyklach tej samej klasy czyli Falco i TL-SNie jeździłam tylko jeździliśmy bo z Shinko akurat kupiliśmy motocykl i wymiana ich na nowe była jedną z najlepszych decyzji. O Shinko już temat jest, trzeba poszukać w archiwum i poczytać co ludzie sądzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 ja miałem szynke w tedmie - porażka na mokrym dupa robiła co chciała, a opona scierala sie w expresowym tempie, nigdy w życiu takiego czegoś nie założe.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Jak wymienias zopone raz na 30000 tys to chyba lepiej zainwestowac ponownie piloty road 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 szynka to marka, a modeli jest troche, wiec napisz na którym takźle ci sie jeździło,bo mówiąc ze np na pirelli sie jeździ do dupy też to do mnie jakoś nie przemawia, bo yamahy sie spuja...! głupia gadkamaxisy z pewnościa nie oferują tego co europejskie znane marki, produkowane na malezji są oponami dla mniej wymagających,ale tem są dobre jak inne mało znane u nas marki co do szinek w tym sezonie załozyłem sobie kpl 005 i nawet w deszczu nie narzekam jak to robiłem na starego kapcia michelina, wszystko zależy od kupującego czego za daną cene oczekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 http://www.scigacz.pl/Test,opon,Maxxis,Supermaxx,2250.htmlTroszkę chyba bardziej usportowiony model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzik Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Ludzie! 8 postów i żaden nie na temat! Pytałem o opony Maxxis ProMaxx, a nie Shinko - z tego co narazie udało mi się dowiedzieć, to ProMaxx to dość twarda opona, więc raczej nie ma jak znikać w oczach A SuperMaxx to zupełnie inna opona, na której już miałem przyjemność jeździć i ją macać - jest dość miękka, dobrze trzyma w zakrętach i lepi się do ręki, jak ją rozgrzać jazdą, ale też niknie w oczach... I przy okazji jest dwa razy droższa niż ProMaxx....Proszę o wypowiedzi tylko na temat opon Maxxis ProMaxx... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Ja mam promaxxa na przodzie w GS'ie więc słaby moplik, ale po wymianie 8 letniego Metzellera na tą nówkę Promaxxa GS zaczął się prowadzić jakby był 50kg lżejszy, super mi się go teraz przerzuca z boku na bok i opona jak dotąd mnie nie zawiodła, co prawda stoppie ja na niej na standardowym ciśnieniu nie potrafię zrobić, ale to pewnie kwestia umiejętności bo na poprzednich też nie potrafiłem, ale co uznaję za zaletę to, że na żadnym zakręcie mnie nie zawiodła i ćwicząc na zamkniętym placu brakło mi 3mm do zamknięcia tylnej opony i przednia przy tych próbach spisywała się bdb. Na deszczu też śmigałem i też mnie ta guma nie zawiodła. Co do jeszcze jednej jej zalety to bardzo dobrze wyczuwalna granica przyczepności opona zaczyna delikatnie popiskiwać przed momentem zblokowania koła i łatwo mi na niej wyczuć granicę przyczepności podczas hamowania to na plus.Generalnie zrobiłem na Maxxis Promaxx z przodu w GS'ie jakieś 600-800km wiem, że to niewiele, ale jak dotąd nie powiem złego słowa bo ta opona spełnia moje oczekiwania i uważam, że jest lepsza niż Dunlop Arrowmax, którego mam na tyle bo ten dunlop nim się go zagrzeje to czuję się jakbym po mokrym śmigał. Dodam, że jak na GS'a to ostatnio staram się dosyć ostro śmigać po rondach i ostrzejszych winklach i z tym promaxxem na przodzie czuję się pewnie w każdym winklu.Także ja polecam Promaxxa z DOŚWIADCZENIA (choć nie wiem jak się spisuje na dłuższą metę ! ) bo mam i jeżdżę, a jeździłem też na innych oponach (metzeller, dunlop) i nie porównywałbym raczej Maxxisa do Shinko, ale to już inny temat.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.