Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 4713


179274_1449834468

Rekomendowane odpowiedzi

ZaÂłoÂżyÂłem ten temat poniewaÂż nie ma takiego tematu na naszym kochanym forum w ktĂłrym moÂżna by byÂło sie wypowiedzieĂŚ o naszych ukochanych 2T W kaÂżdym temacie jest coÂś o 2t ale to jest JeÂśli chcecie coÂś powiedziec na temat swoich 2T to bez krempacji Wymieniajcei swoje poglÂądy i spostrzezenia wynikajÂące z uÂżytkowania a nie z gazet czy z internetu bo tego jet masa.....i bez kÂłutni mi tu ........ciiiiiiiii pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 t sa the best:) mam juz 2 2t i jezdzi mi sie nimi elegancko:) pomimo ze aja male pojemnosci to osiagaja dosc duza moc ale maja i tez wady np. 4t nie pierdzi:P silnik jest troche kulturalniejszy niz w 2t no ale 4t niemaja takiej mocy jak 2t , no i zeby te 2t jeszcze tak szybko niepodlegaly kapitalce to bylo by wszysko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZaÂłoÂżyÂłem ten temat poniewaÂż nie ma takiego tematu na naszym kochanym forum w ktĂłrym moÂżna by byÂło sie wypowiedzieĂŚ o naszych ukochanych 2T W kaÂżdym temacie jest coÂś o 2t ale to jest  JeÂśli chcecie coÂś powiedziec na temat swoich 2T to bez krempacji Wymieniajcei swoje poglÂądy i spostrzezenia wynikajÂące z uÂżytkowania a nie z gazet czy z internetu bo tego jet masa.....i bez kÂłutni mi tu  ........ciiiiiiiii   pozdrawiam
Nie wiem czy dobrze pamietam ale obilo mi sie o uszy ze 2t maja troche wiekszy moment obrotowy. Ale mielismy nie mowic o mitach. Ale kozystajac z okazji to sie pytam Was czy to prawda?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze pamietam ale obilo mi sie o uszy ze 2t maja troche wiekszy moment obrotowy. Ale mielismy nie mowic o mitach. Ale kozystajac z okazji to sie pytam Was czy to prawda?  
a wiêc tak , powiem ci jak ja to odczu³em....Je¿dzi³em 125 2T i 4Tmodel 4TTo by³o suzuki gn 125 9kmNic ciekawego poza elastycznoœci¹ i fajnym d¿wiêkiem jak na takiegio byzyka...rozpêdzi³em sei nim do 110 i nie chcia³ wiêcej iœÌ......i s³abo sie ogólnie zbiera³model 2TYamaha TZRNie powiem zdziwi³em sie troche na tym sprzêcikuCa³kiem ciekawie przyspiesza³ ³adnie sei w obroty wkrêca³ i dosyÌ szybko zapiernicza³ a moc by³o dopiero czuc w górnych partiach wajzla moze to nei jest dobre prównanie czoperka do sportowej 125 ale i tak to nei zmieni mojego zdana ze 2T s¹ du¿o lepszymi silnikami pod wzglêdaem mocy ale daj¹ ty³y co do 4T jeœli chodzi o ekonomike i awaryjnoœÌ.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiêc tak , powiem ci jak ja to odczu³em....Je¿dzi³em 125 2T i 4Tmodel 4TTo by³o suzuki gn 125 9kmNic ciekawego poza elastycznoœci¹ i fajnym d¿wiêkiem jak na takiegio byzyka...rozpêdzi³em sei nim do 110 i nie chcia³ wiêcej iœÌ......i s³abo sie ogólnie zbiera³model 2TYamaha TZRNie powiem zdziwi³em sie troche na tym sprzêcikuCa³kiem ciekawie przyspiesza³ ³adnie sei w obroty wkrêca³ i dosyÌ szybko zapiernicza³ a moc by³o dopiero czuc w górnych partiach wajzla moze to nei jest dobre prównanie czoperka do sportowej 125 ale i tak to nei zmieni mojego zdana ze 2T s¹ du¿o lepszymi silnikami pod wzglêdaem mocy ale daj¹ ty³y co do 4T jeœli chodzi o ekonomike i awaryjnoœÌ.....
Dzieki za rozjasnienie tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZaÂłoÂżyÂłem ten temat poniewaÂż nie ma takiego tematu na naszym kochanym forum w ktĂłrym moÂżna by byÂło sie wypowiedzieĂŚ o naszych ukochanych 2T W kaÂżdym temacie jest coÂś o 2t ale to jest  JeÂśli chcecie coÂś powiedziec na temat swoich 2T to bez krempacji Wymieniajcei swoje poglÂądy i spostrzezenia wynikajÂące z uÂżytkowania a nie z gazet czy z internetu bo tego jet masa.....i bez kÂłutni mi tu  ........ciiiiiiiii   pozdrawiam
To moze jako zalozyciel tematu powiesz nam jakie sa Twoje spostrzezenia. Ja niestety za duzo nie moge powiedziec na ten temat poza tym ze wole 4t ze wzgledu ze nie kopci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z tym kopceniem to bym polmizowa³ ) bo jeœ³i 4T bierze olej to mamy ³adn¹ chmurke dodaj¹c gazu ) 2T kopci jak damy zadu¿ó oleju i silnik zimny,ale po rozgrzaniu zasotowaniu odpowiednich proporcji oraz olejów z wy¿eszej pó³ki efekt jest taki ¿e dym nie jest tak bardz owidoczny, a czesem wogóle go nie widaÌ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2suw jest dobry jako motocykl poj. 50, 125 ccm. Jezdzilem 4suwem 50 ccm i powiem tyle... wolalbym kupic sobie motorynke. Poprostu mocy chocby wcale, zbiera sie fatalnie... z 4suwem klasy 125 mialem do czynienia tylko z GNka i coz... tez zostawia wiele do zyczenia. Natoimast te same pojemsci tylko z dwoma suwami daja o wiele wiecej wrazen. Wiecej koni, lepsze przyspieszenia itp... Fakt faktem ze jesli chcemy naprawde poszalec to musimy krecic na wyzszych obrotach maszyne. Tak od 6 tys zaczyna pozadnie przyspieszac. Minusami sa: wieksze spalanie, silnik bardziej podatny na uszkodzenia niz 4 suw... Na poczatek 2suw w sam raz. Natomiast jesli planujemy zakup wiekszej maszyny to tylko 4suw... Takie moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja siedze w 2t juz ³adnych pare latek i wiem o co w tym ustrojstwie biega silniki 2t jeszcze nie s¹ tak rozwiniête technicznie jak 4tW 2t nie mamy czegoœ takiego jak pompa oleju wiêc olej podajemy silniczkowi w mieszance chybe ze jest dozwnik oleju..i to jest chyba najwiêkszy minus tego piecaw 2t mamy wiêksze pole manewru jeœli chodzi o modyfikacje które nie zagra¿aj¹ pracy silnika..bo np.jeœli w 4t dokonamy jakiœ wiekszych modyfikacji to automatycznie zwiêkszaj¹ sie obroty silnika i mamy problem z obracaj¹cymi sie panewkami.ajk do tej pory moje modyfikacje w 2t nie koùczy³y sie zniszczeniem silnikcza po za wyj¹tkiem komarka.....w nim za bardzo odchudzi³em t³ok i za bardzo spplanowa³em g³owice co w efekcie da³o niez³¹ m³ucke w cylindrze Ale ogólnie zachwalam 2t bo s¹ bardzo ³atwymi silniczkami w utrzymaniu pod wzglêdem rególacji i remontów które nie stety s¹ koniecznoœci¹ jak sie chce je¿dziÌ ale i tak 2t zawsze bêd¹ lepsze ni¿ skomplikowane i drogie 4tJa uwa¿am ¿e jesli firmy tuningowe zaje³y by sie 2t to po ulicach by tylko 2 t œmiga³y.....nie ma nic lepszego ni¿ d¿wiêk wkrêcaj¹cego sie w obroty rzedowca cztero cylindorwego...ale albo akwarium albo rybki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyœ po glebie terenowej niezauwa¿y³em, ¿e t³umik od³¹czy³ siê od rury, w mojej zacnej i przepiêknej DT 80. Podobno s³ychaÌ mnie by³o z piêtnastego piêtra a za mn¹ nie da³o siê jechaÌ. Po jeŸdzie w mieœcie by³o mnie czuÌ benzyn¹ na trzy metry, 2T du¿o zjada oleju + wszystko to, co zosta³o ju¿ powiedziane. ¯eby ruszyÌ musia³em mieÌ wkrêcone obroty (ok 6tys) i delikatnie dozowaÌ sprzêg³o. Chocia¿ 2T nie ba³em siê strzelaÌ z klamy, ale to mo¿e kwestia ró¿nicy pojemnoœci. Poza tym - refleksja osobista - o wiele wygodniej jeŸdzi³o mi siê w terenie na 2T. Wysokimi obrotami mo¿na szybko nauczyÌ siê kontrolowaÌ, redukcje s¹ pewniejsze i tak dalej i tak dalej. Chocia¿ tutaj te¿ du¿¹ rolê pe³ni³a pojemnoœÌ. Dt potrafi³a œrednio 7, w porywach do 8 litrów. Teraz przy 600 mieszczê siê w 6 litrach, ewentualnie z hakiem.W dwusuwach lubi¹ wypadaÌ gaŸniki, pêkaÌ króÌce, bez taœmy klej¹cej siê nie da. Ale materia³y eksploatacyjne s¹ zwyczajowo taùsze. Chocia¿ bez regu³y - wystarczy popatrzeÌ na ceny silnikowe KTMów 2T Ale jak siê ma KTMa 2T, to wypada mieÌ te¿ basen z g¹bk¹ pod domem. Amen.P.S. - No i najwa¿niejsze - WAGA! Chocia¿ dzisiejsze mo¿liwoœci techniczne popchnê³y 4T w stronê starych 2T, to jednak ci¹gle stosunek masy do mocy jest niedoœcigniony. Nie bez kozery 80 w 2T konkuruje z 125 w 4T a 125 w 2T z 250 w 4T i tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2suw jest dobry jako motocykl poj. 50, 125 ccm. Jezdzilem 4suwem 50 ccm i powiem tyle... wolalbym kupic sobie motorynke. Poprostu mocy chocby wcale, zbiera sie fatalnie... z 4suwem klasy 125 mialem do czynienia tylko z GNka i coz... tez zostawia wiele do zyczenia. Natoimast te same pojemsci tylko z dwoma suwami daja o wiele wiecej wrazen. Wiecej koni, lepsze przyspieszenia itp... Fakt faktem ze jesli chcemy naprawde poszalec to musimy krecic na wyzszych obrotach maszyne. Tak od 6 tys zaczyna pozadnie przyspieszac. Minusami sa: wieksze spalanie, silnik bardziej podatny na uszkodzenia niz 4 suw... Na poczatek 2suw w sam raz. Natomiast jesli planujemy zakup wiekszej maszyny to tylko 4suw... Takie moje zdanie
Jaca ja mam bardzo podobÂą opinie o 2t moja tzr to dopiero od 6 tyÂś siĂŞ zaczyna zbieraĂŚ a poniÂżej to szkoda gadaĂŚ z resztÂą teÂż siĂŞ zgadzam. A tak swojÂą drogÂą to mi pasujÂą 2 suwy ma juÂż drugiego i ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gepardek to ty chyba miales jakas inna dt niz ja:P:Pmnie do sprawnego ruszenia wystarczy ok 2 tys a 6 tys. to juz jest prawie ze max a na 4tys. to juz jest Âłogyn
No, moze delikatnie przesadziÂłem z tymi 6 tysiÂącami. 6 tysiĂŞcy to pod gĂłrkĂŞ. A co do ruszania, to bez ognia sie dwusuwem nie rusza, chyba, Âże siĂŞ na ryby nim akurat jedzie i trzeba uwaÂżaĂŚ na wysypujÂące siĂŞ robaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

hah nie no tutaj jest akurat rĂłznica miĂŞdzy 2T a 4T np kumpel ma koreaĂąskie czy jakieÂś tam gĂłwno QEST motobi mocy wogĂłle we dwcuh nie ma szans Âże wystartuje silnik chciaÂł wyskoczyĂŚ bokiem o paleniu gumy zapomniec, chyba ze na lodzie , i wogĂłle straszna kapa , jak narazie miaÂłem piĂŞc 2T i jestem zadowolony z wszystkich POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak mocy w tym Quest Motobi wynika³ pewnie z tego ¿e to by³ jednocylindrowy 4t, czyli na 2 obroty wa³u by³a jedna reakcja spalania (w 2 t by³y by dwie) ³¹cz¹c to z ma³¹ pojemnoœci¹(ma³a si³a wybuchu) i koreaùsk¹ produkcj¹ daje to taki efekt:) Z tego co wiem to 2t ma tak¹ sam¹ podobn¹ moc do 4t o dwa razy wiêkszej pojemnoœci. Jak jestem w b³êdzie to niech mnie ktoœ poprawi bo mo¿e Ÿle gadam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze ze nie jezdziÂłem na 4T o poj.50-125, ale myÂśle Âże 4T nie maja szans z 2T!! ja mam Honde NSR 125 i idzie sobie zajebiÂście!! no ale fakt ze na maÂłych obrotach to niema mocy ale jak sie wkrĂŞci na obroty to ogieĂą!! ma ok. 7 sek do 100km/h i mysle ze 4T takich osiÂągĂłw nie majÂą.... a co to tego pierdzenia to niewiem jak wasze 2 T ale nsr-ka pierdzi sobie tylko na maÂłych obrotach ale jak sie jej przykurwi to potem fajnie idzie!! juz nie pierdzi, tylko sie dre!!! no wiadomo ze sie nie dre jak 600ccm ale juz sÂłychaĂŚ ze popierdala jakis wiekszy motor a nie jakas 50ccm. OGĂLNIE JESTEM ZADOWOLONY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.