Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

saint

Użytkownicy
  • Postów

    1 028
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O saint

  • Urodziny 20.08.1984

Osiągnięcia saint

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. saint

    GSX 1400

    to jeszcze jedna rzecz duzy schowek pod kanapą, ja tam osobiście ma zapakowany zestaw naprawczy do opon,apteczkę, a jeszcze jest miejsce na 4 piwa kompielówki i mały ręczniczek, przy dobrej ergonomii na weekendowy wypad dałem rade się tam spakować. Zmieściłem tam klapli, spodenki bieliznę,kosmetyczke, z dwie koszulki i jakies drobne rzeczy.
  2. saint

    GSX 1400

    To może ja się wypowiem, bo już trochę tym sprzętem latam, dodatkowo gdzieś tu na forum już były moje wypociny z przed kilku lat, ale nie wiem czy się ostały. Więc tak pierwsze co to nie ma sie co martwić o wagę motocykla, bo o ile na papierze jest przerażająca, to podczas jazdy motocykl prowadzi się nadzwyczaj sprawnie i nie czuć masy, dodatkowo nie ma problemu na winklach przycierać poduszkami 9 no chyba że ma zamontowany pług pod silnikiem to tez nim można przytrzeć) w szybkich winklach też daje rade. do tego dochodzi potężny moment obrotowy i to jest chyba największa jego zaletą. Nie ważne czy jedziesz sam, czy z pasażera i bagażem, motocykl od najniższych obrotów wyrywa do przodu, jak zapniesz szósty bieg to praktycznie nie musisz redukować od 60 km/h całkiem dobrze ciągnie, zaleta przy wyprzedaniu, bo zawsze zdążysz Spalanie wacha się w zależności od jazdy ja rekordowo na seryjnych wydechach jadąc nad morze solo z bagażem z przelotową 120km/h z szedłem do około 5l, przy pałowaniu spalanie wzrasta do 9 ale wtedy z motocykla schodzisz spocony. Cały moment obrotowy i przyjemność z odkręcania gazu skutkuje szybkim znikaniem opony ostatnią jaką miałem to conti pilot road znikła po około 7 tyś. Jeśli chodzi o awaryjność to jak na razie w tym motocyklu nic mi się nie zepsuło, i mogę stwierdzić że jest bez awaryjny, dodatkowa zaleta to kupując używany egzemplarz masz większa gwarancje że nie był katowany, tak jak np sporty 600 itp. koszty eksploatacyjne są porównywalne do innych motocykli jedynie wymiana oleju wychodzi drożej gdy jest e nim silnik olejek i z wymianą filtra wchodzi tam około 4,7 litra co skutkuje, że trzeba kupić durzą bańke plus mała litrowa co mnie zawsze irytuje. Jak coś konkretnego potrzebujesz to pytaj.
  3. Witam Mam zapytanie czy ktoś kojarzy ten motocykl, może to któregoś z forumowiczów ?? http://otomoto.pl/ktm-inny-sm-r-950-okazja-2007r-M3349914.html dzięki za info
  4. jak dla mnie ładny glebus, oprócz nie oryginalnego malowania zerknij na gomole na prawym widać szlifa, dodatkowo nieoryginalna kierownica, klamki, brak ciężarków.....
  5. saint

    Uwaga pirat

    miło oceniać jak się nie wie dokładnie o co chodzi ...niebiescy panowie tej koparki nie zatrzymali tylko starali się wahadłowo ruchem kierować, a koparka... hmmmm niestety się zepsuła i widocznie nie tak łatwo było ją usunąć...
  6. ja ostatnio zainwestowałem w arrow'y w atrakcyjnej cenie były na allegro i powiem że jestem zadowolony z brzmienia zobaczymy ile prawy jest w tym co producent pisze o podniesieniu mocy
  7. Zna ktoś to moto z Tychów ??http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1519470
  8. Widzę że mało tu o GSX1400 ja latam nim już dwa lata, porównać mogę tylko do XJR gdyż planowałem ją kupić i tak przy moich prawie 190cm wzrostu i 100kg masie waga motocykla nie grała roli po przymierzeniu się i postawieniu obu motocykli obok siebie wyszło, że gsx jest ciut większy, jako że kumple sprzedawał gsx'a to padło na ten sprzęt i powiem tak ogólnie podczas jazdy w ogóle nie czuć masy, w mieście bez problemu przeciska się w korkach jedynie co może niektórym doskwierać w korkach to masakryczne ciepło jakie potrafi emitować ten silnik (olejak) mi to osobiście nie przeszkadza, motocykl wręcz kocha ronda, w winklach również bardzo dobrze śmiga nie ma problemu aby przycierać, podnóżkami. Kumple który od lat jeździ XX przejechał się moim GSXem i powiedział tak że jak xx dochodzi do zakrętu to motocykl się go pyta: składamy się czy nie?? natomiast GSX sam wrzeszczał składamy się składamy. Jak dla mnie poezja jest jeżdżenie tym sprzętem po winklach, oczywiście nie ma tu większego porównania do supersportów, w szczególności że ja lubię klasyczną pozycje za kierownica, dodatkowo w sprzęcie moment jest na tyle wystarczający że spokojnie cały czas można na 6 biegu śmigać , przy redukcji wyrywa do przodu, nieraz zrywając przyczepność na tylnym kole, do 140-160 bez przedniej szyby można w miarę komfortowo podróżować, nie ważne czy sam czy z pełnym bagażem, zawsze ciągnie do przodu, jedyne co zuważyłęm to z szybom jaką mam firmy plugi przy 150 są większe zawirowania niż bez niej. V-max jakie wyciśnie ten sprzęt nie jest mi znane gdyż posiadam zblokowaną wersję do 240km/h w tedy na 6 biegu mam około 6 tyś. przy standardowej pretkości 120km/h ma około 3,5 tyś obrotów, na trasie z taką prędkością spalanie spada poniżej 6l, jednak standardem jest 6-8l na trasie w rożnych warunkach z różnymi prędkościami w mieście dochodzi do 10l z ostrym ruszaniu z pod świateł przejeżdżania rond bokiem i gumowaniu. jeśli chodzi o resztę eksploatacji to filtr powietrza cena około 85zł zamiennik ponad 100zł oryginał. filtr oleju standardowo w granicach 20 paru złotych. do tego oleju wchodzi 4,2 litra. opony przeważnie starczają na około 8-9 tyś różnej jazdy ( na tyle starczyły mi na tyle continental road attack z przodu prawie dwa razy tyle nkulane.Jeśli jeszcze chodzi o turystykę na na ponad 20 litrowym bakiem robi się w zależności od stylu jazdy około 300km i podczas jazdy pupa wcale nie boli w tym sezonie dwa razy nad może jechałem tyko z jednym postojem na tankowanie, choć zależny tez to od kierowcy bo znam osoby co na gsx musieli postój robić już po 200km.jeśli chodzi o hamulce to bardzo dobrze się sprawują, ja ma w stalowym oplocie i nigy nie miałem problemu żeby wyhamować na czas, a dodatkowo jak mocniej do ciśniesz to stopy masz gwarantowane , o ile zawieszenie nie masz ustawione na mega miękkie , ogolenie masz praktycznie w pełny zakres regulacji przodu i tyły.......się rozpisałem ;)jak byś miał konkretne pytanie dotyczące tego motocykla to pisz z chęcią odpowiem....o i fotkę nawet mam oto maksymalne złożenie dalej już tylko niebezpiecznie wydech harata po asfalcie co na nierównej drodze ryzykowne jest, ogólnie przy takim złożeniu tylnej oponie pozostaje jakiś centymetr do zamknięcia, ale to jest jeden z tych sprzętów w których po prostu nie da się zamknąć opony, co innego jest gdybyśmy mieli założona na tyle 180 wtedy to co innego.....
  9. saint

    Jednooki Bandyta :)

    To i ja się do gratulacji dopisuje niechaj śmiga jak najlepiejPozdro
  10. saint

    Gsx 1400

    zależy jak jeździsz, da się zejść do granic 5l ale i 10 tez nie jest mu opce, ale przy tym sprzęcie i frajdzie z jazdy to nie ważne ile to pali
  11. saint

    Gsx 1400

    szerokości i przytartych podnóżków tak się powoli zastanawiam że może powoli czas zacząć myśleć na jakimś zlotem posiadaczy tych małych lokomotywek
  12. no i wszystkiego naj młodej parze życzę, szkoda że z pewnych względów nie mogłem dotrzeć ale jeszcze raz najszczersze życzenia.
  13. Kombinezon Vanucci Art 8Wykonany ze skóry o grubości co najmniej 1,2 mmPodwójna warstwa skóry na łokciachPodszewka wykonana ze 100% PolyesteruWymienne ochraniacze CE-Protektoren na ramionach, łokciach oraz kolanachOchraniacz Pro Safe Element I + II na plecachOchraniacz Pro Safe CE-Protektoren na biodrachCertyfikat ISO 4916Wstawki z materiału odblaskowego 3M ScotchliteWzmocniona skóra na plecachPoprawiające komfort elastyczne wstawki z materiału Cordura Stretch na ramionach, łokciach i kolanachKombinezon Vanucci Art 8 koloru czarno-czerwono-szaregoWygodne, wykonane z przepuszczającego powietrze materiału wstawki na kolanachMembrana w przedniej i tylnej części kombinezonuAerodynamicznyDwie wewnętrzne kieszenie ogólnie kombik się sprawdza nie mam większych zastrzeżeń, jedyne co to trochę sztywne spodnie w kolanach, co na sportach może troszkę przeszkadzać, ale ogólnie wart swojej ceny.
  14. saint

    Brak tytułu, id 4697

    hehehe 100% podbeskidzia ) co by juz wiosna byÂła bo bym sobie po wiĂŞkszej ilosci imprezek pojeÂździÂł
  15. saint

    Brak tytułu, id 4697

    hehe a jedynym minusem StodoÂły byÂły kible hehe nie wiem jak tam siĂŞ czuli ludzie bo znacznej iloÂści spoÂżytego alkocholu,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.