179274_1449834468 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ZaÂłoÂżyÂłem ten temat poniewaÂż nie ma takiego tematu na naszym kochanym forum w ktĂłrym moÂżna by byÂło sie wypowiedzieĂŚ o naszych ukochanych 2T W kaÂżdym temacie jest coÂś o 2t ale to jest JeÂśli chcecie coÂś powiedziec na temat swoich 2T to bez krempacji Wymieniajcei swoje poglÂądy i spostrzezenia wynikajÂące z uÂżytkowania a nie z gazet czy z internetu bo tego jet masa.....i bez kÂłutni mi tu ........ciiiiiiiii pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro882 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 2 t sa the best:) mam juz 2 2t i jezdzi mi sie nimi elegancko:) pomimo ze aja male pojemnosci to osiagaja dosc duza moc ale maja i tez wady np. 4t nie pierdzi:P silnik jest troche kulturalniejszy niz w 2t no ale 4t niemaja takiej mocy jak 2t , no i zeby te 2t jeszcze tak szybko niepodlegaly kapitalce to bylo by wszysko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ZaÂłoÂżyÂłem ten temat poniewaÂż nie ma takiego tematu na naszym kochanym forum w ktĂłrym moÂżna by byÂło sie wypowiedzieĂŚ o naszych ukochanych 2T W kaÂżdym temacie jest coÂś o 2t ale to jest JeÂśli chcecie coÂś powiedziec na temat swoich 2T to bez krempacji Wymieniajcei swoje poglÂądy i spostrzezenia wynikajÂące z uÂżytkowania a nie z gazet czy z internetu bo tego jet masa.....i bez kÂłutni mi tu ........ciiiiiiiii pozdrawiam Nie wiem czy dobrze pamietam ale obilo mi sie o uszy ze 2t maja troche wiekszy moment obrotowy. Ale mielismy nie mowic o mitach. Ale kozystajac z okazji to sie pytam Was czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Nie wiem czy dobrze pamietam ale obilo mi sie o uszy ze 2t maja troche wiekszy moment obrotowy. Ale mielismy nie mowic o mitach. Ale kozystajac z okazji to sie pytam Was czy to prawda? a wiĂŞc tak , powiem ci jak ja to odczuÂłem....JeÂżdziÂłem 125 2T i 4Tmodel 4TTo byÂło suzuki gn 125 9kmNic ciekawego poza elastycznoÂściÂą i fajnym dÂżwiĂŞkiem jak na takiegio byzyka...rozpĂŞdziÂłem sei nim do 110 i nie chciaÂł wiĂŞcej iœÌ......i sÂłabo sie ogĂłlnie zbieraÂłmodel 2TYamaha TZRNie powiem zdziwiÂłem sie troche na tym sprzĂŞcikuCaÂłkiem ciekawie przyspieszaÂł Âładnie sei w obroty wkrĂŞcaÂł i dosyĂŚ szybko zapierniczaÂł a moc byÂło dopiero czuc w gĂłrnych partiach wajzla moze to nei jest dobre prĂłwnanie czoperka do sportowej 125 ale i tak to nei zmieni mojego zdana ze 2T sÂą duÂżo lepszymi silnikami pod wzglĂŞdaem mocy ale dajÂą tyÂły co do 4T jeÂśli chodzi o ekonomike i awaryjnoœÌ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 dlatego tez 2T jest stosowane crossach ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 a wiĂŞc tak , powiem ci jak ja to odczuÂłem....JeÂżdziÂłem 125 2T i 4Tmodel 4TTo byÂło suzuki gn 125 9kmNic ciekawego poza elastycznoÂściÂą i fajnym dÂżwiĂŞkiem jak na takiegio byzyka...rozpĂŞdziÂłem sei nim do 110 i nie chciaÂł wiĂŞcej iœÌ......i sÂłabo sie ogĂłlnie zbieraÂłmodel 2TYamaha TZRNie powiem zdziwiÂłem sie troche na tym sprzĂŞcikuCaÂłkiem ciekawie przyspieszaÂł Âładnie sei w obroty wkrĂŞcaÂł i dosyĂŚ szybko zapierniczaÂł a moc byÂło dopiero czuc w gĂłrnych partiach wajzla moze to nei jest dobre prĂłwnanie czoperka do sportowej 125 ale i tak to nei zmieni mojego zdana ze 2T sÂą duÂżo lepszymi silnikami pod wzglĂŞdaem mocy ale dajÂą tyÂły co do 4T jeÂśli chodzi o ekonomike i awaryjnoœÌ..... Dzieki za rozjasnienie tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ZaÂłoÂżyÂłem ten temat poniewaÂż nie ma takiego tematu na naszym kochanym forum w ktĂłrym moÂżna by byÂło sie wypowiedzieĂŚ o naszych ukochanych 2T W kaÂżdym temacie jest coÂś o 2t ale to jest JeÂśli chcecie coÂś powiedziec na temat swoich 2T to bez krempacji Wymieniajcei swoje poglÂądy i spostrzezenia wynikajÂące z uÂżytkowania a nie z gazet czy z internetu bo tego jet masa.....i bez kÂłutni mi tu ........ciiiiiiiii pozdrawiam To moze jako zalozyciel tematu powiesz nam jakie sa Twoje spostrzezenia. Ja niestety za duzo nie moge powiedziec na ten temat poza tym ze wole 4t ze wzgledu ze nie kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 no z tym kopceniem to bym polmizowaÂł ) bo jeœ³i 4T bierze olej to mamy ÂładnÂą chmurke dodajÂąc gazu ) 2T kopci jak damy zadu¿ó oleju i silnik zimny,ale po rozgrzaniu zasotowaniu odpowiednich proporcji oraz olejĂłw z wyÂżeszej pó³ki efekt jest taki Âże dym nie jest tak bardz owidoczny, a czesem wogĂłle go nie widaĂŚ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 2suw jest dobry jako motocykl poj. 50, 125 ccm. Jezdzilem 4suwem 50 ccm i powiem tyle... wolalbym kupic sobie motorynke. Poprostu mocy chocby wcale, zbiera sie fatalnie... z 4suwem klasy 125 mialem do czynienia tylko z GNka i coz... tez zostawia wiele do zyczenia. Natoimast te same pojemsci tylko z dwoma suwami daja o wiele wiecej wrazen. Wiecej koni, lepsze przyspieszenia itp... Fakt faktem ze jesli chcemy naprawde poszalec to musimy krecic na wyzszych obrotach maszyne. Tak od 6 tys zaczyna pozadnie przyspieszac. Minusami sa: wieksze spalanie, silnik bardziej podatny na uszkodzenia niz 4 suw... Na poczatek 2suw w sam raz. Natomiast jesli planujemy zakup wiekszej maszyny to tylko 4suw... Takie moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Ja siedze w 2t juz Âładnych pare latek i wiem o co w tym ustrojstwie biega silniki 2t jeszcze nie sÂą tak rozwiniĂŞte technicznie jak 4tW 2t nie mamy czegoÂś takiego jak pompa oleju wiĂŞc olej podajemy silniczkowi w mieszance chybe ze jest dozwnik oleju..i to jest chyba najwiĂŞkszy minus tego piecaw 2t mamy wiĂŞksze pole manewru jeÂśli chodzi o modyfikacje ktĂłre nie zagraÂżajÂą pracy silnika..bo np.jeÂśli w 4t dokonamy jakiÂś wiekszych modyfikacji to automatycznie zwiĂŞkszajÂą sie obroty silnika i mamy problem z obracajÂącymi sie panewkami.ajk do tej pory moje modyfikacje w 2t nie koĂączyÂły sie zniszczeniem silnikcza po za wyjÂątkiem komarka.....w nim za bardzo odchudziÂłem tÂłok i za bardzo spplanowaÂłem gÂłowice co w efekcie daÂło niez³¹ mÂłucke w cylindrze Ale ogĂłlnie zachwalam 2t bo sÂą bardzo Âłatwymi silniczkami w utrzymaniu pod wzglĂŞdem regĂłlacji i remontĂłw ktĂłre nie stety sÂą koniecznoÂściÂą jak sie chce jeÂżdziĂŚ ale i tak 2t zawsze bĂŞdÂą lepsze niÂż skomplikowane i drogie 4tJa uwaÂżam Âże jesli firmy tuningowe zajeÂły by sie 2t to po ulicach by tylko 2 t ÂśmigaÂły.....nie ma nic lepszego niÂż dÂżwiĂŞk wkrĂŞcajÂącego sie w obroty rzedowca cztero cylindorwego...ale albo akwarium albo rybki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Ja kiedyÂś po glebie terenowej niezauwaÂżyÂłem, Âże tÂłumik od³¹czyÂł siĂŞ od rury, w mojej zacnej i przepiĂŞknej DT 80. Podobno sÂłychaĂŚ mnie byÂło z piĂŞtnastego piĂŞtra a za mnÂą nie daÂło siĂŞ jechaĂŚ. Po jeÂździe w mieÂście byÂło mnie czuĂŚ benzynÂą na trzy metry, 2T duÂżo zjada oleju + wszystko to, co zostaÂło juÂż powiedziane. ÂŻeby ruszyĂŚ musiaÂłem mieĂŚ wkrĂŞcone obroty (ok 6tys) i delikatnie dozowaĂŚ sprzĂŞgÂło. ChociaÂż 2T nie baÂłem siĂŞ strzelaĂŚ z klamy, ale to moÂże kwestia ró¿nicy pojemnoÂści. Poza tym - refleksja osobista - o wiele wygodniej jeÂździÂło mi siĂŞ w terenie na 2T. Wysokimi obrotami moÂżna szybko nauczyĂŚ siĂŞ kontrolowaĂŚ, redukcje sÂą pewniejsze i tak dalej i tak dalej. ChociaÂż tutaj teÂż du¿¹ rolĂŞ peÂłniÂła pojemnoœÌ. Dt potrafiÂła Âśrednio 7, w porywach do 8 litrĂłw. Teraz przy 600 mieszczĂŞ siĂŞ w 6 litrach, ewentualnie z hakiem.W dwusuwach lubiÂą wypadaĂŚ gaÂźniki, pĂŞkaĂŚ króÌce, bez taÂśmy klejÂącej siĂŞ nie da. Ale materiaÂły eksploatacyjne sÂą zwyczajowo taĂąsze. ChociaÂż bez reguÂły - wystarczy popatrzeĂŚ na ceny silnikowe KTMĂłw 2T Ale jak siĂŞ ma KTMa 2T, to wypada mieĂŚ teÂż basen z gÂąbkÂą pod domem. Amen.P.S. - No i najwaÂżniejsze - WAGA! ChociaÂż dzisiejsze moÂżliwoÂści techniczne popchnĂŞÂły 4T w stronĂŞ starych 2T, to jednak ciÂągle stosunek masy do mocy jest niedoÂścigniony. Nie bez kozery 80 w 2T konkuruje z 125 w 4T a 125 w 2T z 250 w 4T i tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro882 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 gepardek to ty chyba miales jakas inna dt niz ja:P:Pmnie do sprawnego ruszenia wystarczy ok 2 tys a 6 tys. to juz jest prawie ze max a na 4tys. to juz jest Âłogyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszel..Wu-Ka.. Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 2suw jest dobry jako motocykl poj. 50, 125 ccm. Jezdzilem 4suwem 50 ccm i powiem tyle... wolalbym kupic sobie motorynke. Poprostu mocy chocby wcale, zbiera sie fatalnie... z 4suwem klasy 125 mialem do czynienia tylko z GNka i coz... tez zostawia wiele do zyczenia. Natoimast te same pojemsci tylko z dwoma suwami daja o wiele wiecej wrazen. Wiecej koni, lepsze przyspieszenia itp... Fakt faktem ze jesli chcemy naprawde poszalec to musimy krecic na wyzszych obrotach maszyne. Tak od 6 tys zaczyna pozadnie przyspieszac. Minusami sa: wieksze spalanie, silnik bardziej podatny na uszkodzenia niz 4 suw... Na poczatek 2suw w sam raz. Natomiast jesli planujemy zakup wiekszej maszyny to tylko 4suw... Takie moje zdanieJaca ja mam bardzo podobÂą opinie o 2t moja tzr to dopiero od 6 tyÂś siĂŞ zaczyna zbieraĂŚ a poniÂżej to szkoda gadaĂŚ z resztÂą teÂż siĂŞ zgadzam. A tak swojÂą drogÂą to mi pasujÂą 2 suwy ma juÂż drugiego i ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 gepardek to ty chyba miales jakas inna dt niz ja:P:Pmnie do sprawnego ruszenia wystarczy ok 2 tys a 6 tys. to juz jest prawie ze max a na 4tys. to juz jest ÂłogynNo, moze delikatnie przesadziÂłem z tymi 6 tysiÂącami. 6 tysiĂŞcy to pod gĂłrkĂŞ. A co do ruszania, to bez ognia sie dwusuwem nie rusza, chyba, Âże siĂŞ na ryby nim akurat jedzie i trzeba uwaÂżaĂŚ na wysypujÂące siĂŞ robaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 A ja powiem jeszcze tak: nie wazne czy 2t czy 4t byle w miare sprawny i yazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 A ja powiem jeszcze tak: nie wazne czy 2t czy 4t byle w miare sprawny i yazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hyper Harger Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 NIewaÂżne co masz pod dupÂą, waÂżne co masz nad niÂą.Pozdro bracia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 18 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 NIewaÂżne co masz pod dupÂą, waÂżne co masz nad niÂą.Pozdro braciaco miaÂłes na mysli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 hah nie no tutaj jest akurat rĂłznica miĂŞdzy 2T a 4T np kumpel ma koreaĂąskie czy jakieÂś tam gĂłwno QEST motobi mocy wogĂłle we dwcuh nie ma szans Âże wystartuje silnik chciaÂł wyskoczyĂŚ bokiem o paleniu gumy zapomniec, chyba ze na lodzie , i wogĂłle straszna kapa , jak narazie miaÂłem piĂŞc 2T i jestem zadowolony z wszystkich POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekzM Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Brak mocy w tym Quest Motobi wynikaÂł pewnie z tego Âże to byÂł jednocylindrowy 4t, czyli na 2 obroty waÂłu byÂła jedna reakcja spalania (w 2 t byÂły by dwie) ³¹czÂąc to z ma³¹ pojemnoÂściÂą(maÂła siÂła wybuchu) i koreaĂąskÂą produkcjÂą daje to taki efekt:) Z tego co wiem to 2t ma takÂą samÂą podobnÂą moc do 4t o dwa razy wiĂŞkszej pojemnoÂści. Jak jestem w b³êdzie to niech mnie ktoÂś poprawi bo moÂże Âźle gadam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwko2006 Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Qmpel tesh ma questa i jest tak jak piszecie. Jak sie rozpedza to dzwiek jak by jechal na nim 200 kg grubas . A wezcie chociaz by peugeot speedfight on ma 2T i jedzie o wiele lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejw Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Zeby to jechalo to trzeba to kreeeecic i kreciiiiiiĂŚ !! I krĂłtka ÂżywotnoœÌ silnika , uzupeÂłnianie dozownika Zaleta taka Âże osiÂągi to ma caÂłkiem przyzwoite (tylko Âże na bardzo wysokich obrotach) Pozdro for all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 krĂŞciĂŚ jak krĂŞciĂŚ ale 4t nie majÂą szanÂś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:: JoRgUś ::.. Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 powiem szczerze ze nie jezdziÂłem na 4T o poj.50-125, ale myÂśle Âże 4T nie maja szans z 2T!! ja mam Honde NSR 125 i idzie sobie zajebiÂście!! no ale fakt ze na maÂłych obrotach to niema mocy ale jak sie wkrĂŞci na obroty to ogieĂą!! ma ok. 7 sek do 100km/h i mysle ze 4T takich osiÂągĂłw nie majÂą.... a co to tego pierdzenia to niewiem jak wasze 2 T ale nsr-ka pierdzi sobie tylko na maÂłych obrotach ale jak sie jej przykurwi to potem fajnie idzie!! juz nie pierdzi, tylko sie dre!!! no wiadomo ze sie nie dre jak 600ccm ale juz sÂłychaĂŚ ze popierdala jakis wiekszy motor a nie jakas 50ccm. OGĂLNIE JESTEM ZADOWOLONY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thekamil Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 ostanio sprzedalem mojÂą aprilie classsic 125. miala fajny silniczek rotaxa o mocy 27km (ten sam co w RS125) i jesli tylko lalo sie dobre paliwo i olej to na drodze 4t o poj 250cmm zostawialy w tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.