JarekzM Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 KupiÂłem uÂżywanÂą pompĂŞ zamontowaÂłem, nalaÂłem pÂłynu, pompowaÂłem i odpowitrzaÂłem chyba z godzine (duÂże samozaparcie i motywacja) a tu nic, klamka chodzi leciutko bez oporĂłw, jak odkrĂŞcam zawĂłr od odpowietrzania to ciÂśnienie jest minimalne i sie nie zmienia. po 20 minutach pompowania w zbiorniczku na pÂłyn pojawiÂł sie jakiÂś smar/olej (w bardzo niewielkiej iloœÌi) wydobywaÂł sie z okolic tÂłoczka. a bym zapomniaÂł przez pierwsze 30 min pojawiaÂły sie jeszcze bombelki powietrza rĂłwniÂż z okolic tloczka.co to moÂże byĂŚ? jak z tym walczyĂŚ?GS jest z 90 roku (pompa bez regulacji)juÂż mi ulica odmarza, a bez przedniego to lipa.z gĂłry dziĂŞki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 MI to wyglÂąda na wyrobione uszczelniacze tÂłoczka pompy......ale nei jestem na 100% pewny....ja by coÂś byÂło zapchane to by byÂło czyĂŚ opĂłr na klamce...mi sie wydaje ze to uszczelniaczePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 MI to wyglÂąda na wyrobione uszczelniacze tÂłoczka pompy......ale nei jestem na 100% pewny....ja by coÂś byÂło zapchane to by byÂło czyĂŚ opĂłr na klamce...mi sie wydaje ze to uszczelniaczePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekzM Opublikowano 18 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Odrazu pomyÂślaÂłem Âże to uszczelki (chciaÂłem sie upewniĂŚ), ale wÂłaÂśnie nigdzie nie moge znaleœÌ zestawu naprawczego ani nic takiego, ale jeszcze bĂŞde szukaÂł. Jak by ktoÂś wiedziaÂł gdzie moÂżna dostaĂŚ coÂś takiego to prosze dajcie znaĂŚ(patrzyÂłem w Larssonie to nie mieli) !! BĂŞde walczyÂł- sezon sie ZBIÂŻA!!DziĂŞki za pomoc !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Rowniez uwazam ze to uszczelniacze nie trzymaja dlatego cisnienie plynu sie cofa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paździoch Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 ciÂśnienie pÂłynu sie nie cofa, bo go wogole nie ma skoro uszczelniacze wysiadly...a sama pompa napewno jest sprawna? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 CO wy wiecie Sluchaj.....jesli wymieniles pompe to trzeba sprawdzic czy jest ok...odkrec przewod przy zacisku zatkaj go palcami z 2 stron i naciskaj klamke, jesli bedzie cisnienie lekkie tzn ze pompa jest ok! Ja w GSe tez dlugo meczylem sie z odpowietrznianiem i znalazlem na to bardzo dobry sposob Moze troche patenciarski ale co z tego Jak masz zacisk w reku to w jakikolwiek sposob wyciagnij tloczki o jakies 2-3 cm zeby wystawaly! Nastepnie wlej plyn hamulcowy bezposrednio do zacisku (tam gdzie przewod wchodzi)! Skrec wszystko! jak bedziesz mial wszystko skrecone to odkrec pokrywke od zbiorniczna wyrownawczego(oczywiscie w zbiorniczku mialbyc plyn przez caly czas!)i wcisnij rownoczesnie obydwa tloczki....prawdopodobnie przeleje Ci sie plyn w zbiorniczku.....wtedy juz mozesz wlozyc klocki itp i skrecic zacisk z laga....Jak bedzie wszytsko skrecone to zabierz sie za odpowietrznianie PozdrawiamJak nie skapowales to napisz na gg do mnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Aktualnie przerabiam ten sam problem Wynik nie wymieniania pÂłynu hamulcowego + dÂługi okres nieuÂżytkowania pompy Rozbierz pompkĂŞ i sprawdÂż dokÂładnie cylinderek pompy. W Kilku miejscach moga byĂŚ widoczne wyraÂźne Âślady styku oringu z cylinderkiem. SÂą to takie mikro wÂżery, ktorych trzeba siĂŞ pozbyĂŚ, bo w innym przypadku zestaw naprawczy nie wystarczy na dÂługo.ÂŚmiem nawet stwierdziĂŚ, Âże oringi bĂŞdÂą w dobrym stanie, ale dla pewnoÂści wymien na nowe.Zestaw naprawczy do GS 500 E, jest dostĂŞpny w internetowym sklepie KLASY. Cena za zestaw do przodu to 95.89 zÂł.http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekzM Opublikowano 18 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Oooo, o wÂżerach wogĂłle nie pomyÂślaÂłem!! Wielkie dziĂŞki, sprawdze wszystko.... Wicher moÂżesz mi zapodaĂŚ adres tego sklepu internetowego bĂŞde BARDZO wdziĂŞczny:) A pompe sprawdziÂłem:P Jak uda mi sie zrobiĂŚ napewno sie pochwale:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekzM Opublikowano 18 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Pompe sprawdziÂłem i nie dziÂła jak powinna oczywiÂście:) zapomniaÂłem dodaĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 JarekzM link do strony podaÂłem w moim poÂście powyÂżej Po lewej stroniemasz wyszukiwarkĂŞ, tam wybierz co Cie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekzM Opublikowano 19 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 DziĂŞki:P sorki ale dopiero póŸniej to zobaczyÂłem:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.