suzi250 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 SIema mam pytanie bo mam do kupienia nsr z zajechanym silnikiem porysowany cylinder jest napewno i sprzĂŞgÂło chyba zuÂżyte jakie koszta musze ponieœÌ proszĂŞ o odpowiedÂź i czy jest to duÂżo roboty ?? .POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 W cenach sprzĂŞgÂła sie eni orientuje ale duzo roboty z tym nie ma JewÂśli chodzi o cylinder to po co odrazu robiĂŚ tulejowanie Ja bym poleciÂł honowanie i wypolerowanie lub zmiane tÂłoka.Za chonowanie cylindra beĂŞdziesz musiaÂł sie szrpn¹Ì na okoÂło 120-170 zÂł bo to 125 cm prawda?? z tego co wiem to tÂłoki sÂą dosyĂŚ dorgie do tego sprzĂŞyu wiĂŞc proponowaÂł bym prĂłbe wypolerowania i zmiane pierÂścieni..pozdrawiam i miÂłej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 kurde czy w tej nsr'ce jest cos co nie trzeba remontowac. Polasiles sie na padake a za kase ktora wlozysz w remont mialbys gotowa do jazdy w lepszym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 moje pytanie jest takie:Czy w NSR jest NIKASIL?BO jak nie ma nikasilu to szlif cylindra kosztuje od 40 do 80zl (wiem gdzie robia tanio i dobrze:D) i tloczek chyba 200zl !Co do sprzegla to powinienes sie zamknac w 200zl-250zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 szlif moÂżna robiĂŚ do czasu, najlepiej zanieœÌ cylinder do kogoÂś, kto wie jaki jest ostatni wymiar - czy jeszcze moÂżna, potem bym siĂŞ interesowaÂł kosztami, bo przecieÂż moÂżnaby kupiĂŚ nowy caÂły zestaw tÂłok - cylinder i cieszyĂŚ dÂługo z jeÂżdzeniatulejowanie w takim silniku raczej nie wchodzi w grĂŞ, takie coÂś juÂż prĂŞdzej w duÂżych diesel'ach by przeszÂło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 chyba na tuleji nie bedzie takiej kompresji......mysle, ze szlif to najlepszy pomysl!(ale wtedy tlok trzeba kupic!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 a co ma tuleja do kompresji?przecieÂż w cylindrze masz tulejĂŞ, ÂżeliwnÂą, bÂądÂź z innego ciulstwa, a do okoÂła aluminiowy 'blok' (nazwijmy go tak, bo przecieÂż w silnglu go nie ma)jak wprasujesz nowÂą tulejĂŞ w starÂą, to silnik bĂŞdzie pracowaÂł, jednak w 2T masz okna i ciĂŞÂżko by byÂło trafiĂŚ z ich ustawieniem miĂŞdzy starÂą, a wprasowanÂą w niÂą tulejÂąlepiej bym tego motocykla nie kupowaÂł jak siĂŞgo koleÂś pozbywa, to znaczy, ze kupĂŞ kasy trzeba wÂłoÂżyĂŚ, a jak jest tuleja porysowana, to tÂłok siĂŞ juÂż kantowaÂł, bo byÂł tak bardzo luÂźny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centaur79 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Ja robiÂłem remont silnika w HONDZIE HSR, tak Tomcio tam jest nikasil nie moÂżna zrobiĂŚ szlifu, moÂżna niby tulejowaĂŚ ale to jest polski wymysÂł ja kupiÂłem fabrycznie nowy cylinder gdyÂż cena nowego cylindra u dealera 2 lata temu to jakieÂś 150 zÂł wiecej niÂż tulejowanie. Ja za wszystko fabrycznie nowe zapÂłaciÂłem 1000zÂł byÂły to czĂŞÂści orginalne od dealera za ten 1000 kupiÂłem: nowy cylinder, nowy tÂłok, pierÂścienie, sforzeĂą tÂłoka, zabezpieczenia sforznia, pierÂścienie, komplet nowych uszczelek, Âświece zapÂłonowÂą to chyba wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.