MadMike Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Hej moÂże mi ktos podpowiedziec co moze byc przyczynÂą takiego zjawiska: po odkrĂŞceniu gazu na maxa wskazĂłwka obrotomierza idac w gĂłre zwalnia tak przy ok 4000 po czym dopiero wyskakuje w gĂłre. Efekt ten widac tylko na luzie - podczas jazdy nie da sie tego wyczuĂŚ. MoÂże filtr powietrza ?Ps. z gĂłry dziĂŞki za WSZYSTKIE posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maku_CSI RIDERS Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Taka maÂła zasada nie gazuje siĂŞ na luzie... ponoc to daje silnikowi po dupie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Taka maÂła zasada nie gazuje siĂŞ na luzie... ponoc to daje silnikowi po dupie... looooo kurwa...tego to ja jeszcze nie slyszalem MadMike moim zdaniem jezeli nie przyszkadza to w jezdzie i tego nie odczuwasz to bym to olal...moze dostaje na wolnych jakies lewe powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MANCIK Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Taka maÂła zasada nie gazuje siĂŞ na luzie... ponoc to daje silnikowi po dupie...CoÂś tu sie chyba komuÂś pomyliÂło moÂże chodziÂło ci o gazowanie na zimnym silniku !!! ale mogĂŞ siĂŞ myliĂŚ jak moÂżesz to podeprzyj to jakimiÂś faktami bo mnie to za ciekawiÂło kto ci to powiedziaÂł ???jak do mnie a sÂłyszÂłaÂłem ten motocykl trzeba by byÂło regulacjĂŞ i czyszczenie gaÂźnikĂłw wiem Âże dÂługo staÂł ten motor i niewiadomo na czym ÂśmigaÂł, zaworki sprawdziĂŚ i powinno siĂŞ poprawiĂŚ !! nic powaÂżnego raczej wiĂŞc tak jak mĂłwi chris olaÂłbym to narazie i zobaczyÂł co siĂŞ bĂŞdzie dalej dziaÂło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maku_CSI RIDERS Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 nie pisaÂłem ze od tego moga Ci sie walic obroty ale nie raz wiele osob mnie upomniaÂło z gazowaniem na loznym ja to olewaÂłem i olewam sam sie dziwiÂłem... sprawdÂź moze gdzie kruciec ssÂący masz spĂŞkany... i tak jak pisaÂł chris moze dostaje leweI fakt faktem pomylilo mi sie z zimnym SORKA <zawstydzony> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Taka maÂła zasada nie gazuje siĂŞ na luzie... ponoc to daje silnikowi po dupie...zimnego silnika sie nie gazuje....a loooz a biego to dla silnika to samo tylko przelozenia w skrzyni biegow sa inaczej ustawione Gdzies kiedys czytalem, ze jak sie jedzie z np. gorki na looozie to silnik dostaje w dupe i wtedy skonczylem to czytac............Takie bzdury czesto mozna spotkac w internecie....tak samo jak ktos pisal o wchodzeniu w zakret na loooozie (ze niby tak sie najlepiej uczy...) itp Dlatego nie zawsze warto wierzyc w to co sie czyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Oj ta wasza niewiedza...Jasne ze na luzie nie wkreca sie silnika na wysokie obroty gdyz pracuje wtedy bez obciazenia!!! Moze sie to skonczyc nawet wybuchem silnika...Tomcio,moze slyszales ze nie hamuje sie silnikiem dwusuwowym bo to faktycznie mu szkodzi gdyz nie ma smarowania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Tak Gixer wiem Ale ja to czytalem w podstawach jazdy motocyklem sportowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Tak Gixer wiem Ale ja to czytalem w podstawach jazdy motocyklem sportowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMike Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Taka maÂła zasada nie gazuje siĂŞ na luzie... ponoc to daje silnikowi po dupie...Oj ta wasza niewiedza...Jasne ze na luzie nie wkreca sie silnika na wysokie obroty gdyz pracuje wtedy bez obciazenia!!! Moze sie to skonczyc nawet wybuchem silnika...Jestem wÂłasnie gÂłupszy o wasze porady (nie wszystkie) .. tak , nie raz widziaÂłem jak motocyklistom robiÂącym przegazuwe na swiatÂłach silniki wybuchajÂą..... , moÂże sie nie znam moÂże suzuki tak majÂą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Jestem wÂłasnie gÂłupszy o wasze porady (nie wszystkie) .. tak , nie raz widziaÂłem jak motocyklistom robiÂącym przegazuwe na swiatÂłach silniki wybuchajÂą..... , moÂże sie nie znam moÂże suzuki tak majÂą Jakbys sie troche znal na mechanice to bys takich bzdur nie pisal.Na luzie silnik pracuje bez obciazenia i sila bezwladnosci poruszajacych sie czesci jest tak duza ze moze dojsc do uszkodzenia jakiejs czesci.Ale co o tym moze wiedziec gosc taki jak Ty ktory ma zero pojecia o mechanice a motocyklem jezdzi niecaly sezon Ale jak uwazasz ze mozesz krecic pod odcinke na biegu jalowym to tak rob tylko potem nie pierdol ze Thundercat ma chujowy silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ja teÂż pierwsze sÂłysze Âże silnik moÂże wybuchnÂąc jak nie ma obci¹¿enia -moÂże gdyby nie byÂło ogranicznika obrotĂłw to tak ,ale przy odciĂŞciu wydaje mi siĂŞ to prawie nie moÂżliwe.Gixer tak napisze dla informacji - MadMike jest na piÂątym roku studiĂłw technicznych a ja wiem Âże silnikowi na luzie jest poprostu Âłatwiej siĂŞ wkrĂŞciĂŚ na jakieÂś obroty (brak obci¹¿enia) ale siÂła bezwÂładnoÂści -czy tÂłoka czy waÂłu jest identyczna - bo czy np przy 10tyÂś obrotĂłw na luzie tÂłok waÂży mniej niÂż przy tych obrotach na biegu?????pozdrawiam -> zaznaczam Âże kaÂżdy z Was niech tam ma swoje racje-ja napisaÂłem tylko to co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMike Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Ale co o tym moze wiedziec gosc taki jak Ty ktory ma zero pojecia o mechanice a motocyklem jezdzi niecaly sezon Ale jak uwazasz ze mozesz krecic pod odcinke na biegu jalowym to tak rob tylko potem nie pierdol ze Thundercat ma chujowy silnik O gratuleje Gixerowi szybkiego ÂźrĂłdÂła informacji o mnie. Tylko nie wiem po co urzyÂł wulgarnych s³ów (pewnie uraziÂła go aluzja do suzuki bo taki spec jak on pewnie bardziej by sie nadawaÂł na serwis niz na salon )Jak tak dalej pĂłjdzie to moÂże za jakieÂś 20 postĂłw wkoncu sie dowiem co jest grane, ale chyba predzej mĂłj kot zobaczy sie z jakims specem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Prosze nie rĂłbmy tego co ostatnio powtarza siĂŞ w kaÂżdym temacie!! niech kaÂżdy powie co myÂśli na dany temat ale nie obraÂża,my sie momy jednoczyĂŚ a nie kÂłuciĂŚ!!!PEACE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 No to porada Moto na serwis gdzie trzeba zrobic pelny serwis gaznikow i wyregulowac zawory.Po tym zabiegu na pewno bedzie sie dobrze wkrecal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Mi sie wydaje Âże to wina lewego luftA co do wypowiedzi GIXERA co do wybuchajÂący silnikĂłw to musze sie caÂłkowicie zgodziĂŚ poiewarz:1)Silnik pod obci¹¿eniem skrzyni wolniej wkrĂŞca siĂŞ na obroty do czego silnik jest <<przyzwyczajony>>2)Silnik na biegu jaÂłowym nie ma juÂż takich oporĂł i szybkie wkrĂŞcanie go w obroty moÂże foprowadniĂŚ naprzykÂład do urkĂŞcenia waÂłupomyslcie logiczniejeÂśli piec sie wkrĂŞca szybciej to coÂś musi ucierpieĂŚ.....A wiĂŞc Gixer peÂłen respekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 chciaÂłbym ÂżebyÂś mi wytÂłumaczyÂł co to jest "ukrĂŞcenie waÂłu" i kiedy do niego moÂże dojœÌ,dodatkowo co to jest: " przyzwyczajenie silnika"????proszĂŞ potraktowaĂŚ mnie powaÂżnie.jeszcze chĂŞtnie usÂłyszĂŞ kiedy i w jakim motocyklu(samochodzie) wybuchÂł silnik.proszĂŞ o wytÂłumaczenie logiczne.Komandos- peÂłen respect!!!!P.S. o tym Âże jak nie dokrĂŞcisz Âświecy i wbije siĂŞ ona w bak na zapalonym silnku wiem i moÂżesz to pomin¹Ì.po usÂłyszeniu Twojej odpowiedzi po logicznych przemyÂśleniach napisze co ja myÂśle na ten temat.pozdrawiam i zachĂŞcam do dialogu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 jeszcze gwoli ÂścisÂłoÂści:-mĂłwimy o czterosuwach (stÂąd ciekawi mnie to przekrĂŞcenie waÂłu)- zakÂładam Âże kierowca myÂśli i jeÂśli nie ma odciĂŞcia to nie grzeje po obrotach na czerwonym polu!!!i moje pytania kierujÂą siĂŞ do Was przy tych zaÂłoÂżeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Cytat zaczerpniety z innego forum!Napisal go nasz forumowy kolega Piotr Dudek, a kto go zna to wie, ze chlop ma leb na karku i zna sie na motocyklach:cyt. ,,Moj mechanik stwierdziÂł Âże moje wymagajÂą regulacji powĂłd: przy wysokich obrotach ok 10-11tyÂś pojawia siĂŞ czarny dymek z tÂłumika A mĂłgÂłbyÂś nam podaĂŚ adres tego mechanika? Silnik GS500 ma zamiast odciĂŞcia zapÂłonu opóŸnienie zapÂłonu i przy tych obrotach podczas gwaÂłtownego opóŸnienia zapÂłonu musi kopciĂŚ na czarno bo nie ma innego wyjÂścia przy tak duÂżej iloÂści paliwa. Moja rada to zmiana mechanika chociaÂż trudno mi krytykowaĂŚ czÂłowieka z branÂży. Objaw ktĂłry opisujesz jest caÂłkowicie normalny tylko bez obci¹¿enia nie WOLNO wkrĂŞcaĂŚ silnika na maxa bo od tego sÂą hamownie. ''Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje, ze Piotr D. nie bedzie mial nic przeciwko ze umiescilem to tutaj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Tomcio,po co sie wysilac i tlumaczyc???Widac ze kazdy jest najmadrzejszy niech wiec sobie kreca silniki na wolnych obrotach To ew. im a nie nam przyjdzie naprawiac silnik w swoim moto.Choc z drugiej strony patrzac to moze napedzic nam potemcjalnych klientow na czesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 po to siĂŞ wÂłaÂśnie wysilaĂŚ Âżeby przekazaĂŚ nam WaszÂą mÂądroœÌ,wytÂłumacz mi w jaki sposĂłb siĂŞ to psuje,dlaczego i co moÂże siĂŞ zepsuĂŚ - wiesz ja lubie siĂŞ uczyĂŚ i chĂŞtnie skorzystam z Waszej wiedzy,ale bardziej przemawiaÂłyby do mnie jakieÂś konkretne argumenty a nie powoÂływanie siĂŞ na osoby i cytowanie w stylu: " nie naleÂży wkrĂŞcaĂŚ silnika na luzie..." -to nie jest konkretne,prosze mi napisaĂŚ czemu nie moÂżna - a moÂże sami nie wiecie ino powtarzacie innych???prosze o wytÂłumaczenie - wcale nie jestem przekonany Âże siĂŞ mylicie,mogĂŞ siĂŞ myliĂŚ ja ale ja mam swoje argumenty a Wy????prosze mnie nie bluzgaĂŚ ino konkretne powody podawaĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 po to siĂŞ wÂłaÂśnie wysilaĂŚ Âżeby przekazaĂŚ nam WaszÂą mÂądroœÌ,wytÂłumacz mi w jaki sposĂłb siĂŞ to psuje,dlaczego i co moÂże siĂŞ zepsuĂŚ - wiesz ja lubie siĂŞ uczyĂŚ i chĂŞtnie skorzystam z Waszej wiedzy,ale bardziej przemawiaÂłyby do mnie jakieÂś konkretne argumenty a nie powoÂływanie siĂŞ na osoby i cytowanie w stylu: " nie naleÂży wkrĂŞcaĂŚ silnika na luzie..." -to nie jest konkretne,prosze mi napisaĂŚ czemu nie moÂżna - a moÂże sami nie wiecie ino powtarzacie innych???prosze o wytÂłumaczenie - wcale nie jestem przekonany Âże siĂŞ mylicie,mogĂŞ siĂŞ myliĂŚ ja ale ja mam swoje argumenty a Wy????prosze mnie nie bluzgaĂŚ ino konkretne powody podawaĂŚ Nie chce mi sie wszystkiego tlumaczyc ale jak znasz sie na silnikach to wyobraz sobie jak sie "czuje" silnik wkrecany pod obciazeniem a jak bez obciazenia.Mozna to porownac do szybkiego pedalowania na rowerze: jak jedziesz pod gorke i mocno naciskasz na pedaly to wszystko super ze soba wspolpracuje.A jak jedzisz z gorki i szybko pedalujesz czyli bez mocnego nacisku na pedaly to juz Twoje nogi tak dobrze nie wspolpracuja z rowerem a nawet moze Ci noga z pedalu spasc.Nie wiem czy zrozumiesz to porownanie do roweru ale tak to mniejwiecej wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Leo!Kurde, ja poprostu nie wiem dlaczego tak sie dzieje i dlatego za bardzo nie chcialem sie wypowiadac w tym temacie! Akurat czytalem forum motocyklistow i byl post o podobnej tematyce goscia, ktory mysle, ze jest jednym z lepszych mechanikow(jak nie najelpszym) wypowiadajacym sie na forach! Wiec wkleilem jego wypowiedz...Na tym sie konczy wypowiadanie moje w tym temacie Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Leo jest najmardzejszy, wszystko wie i zawsze ma racje... sory nie moglem sie powstrzymac...Mnie tez zawsze uczono, ze nie wkreca sie silnika na biegu jalowym na maksymalne obroty. Nie wiem dlaczego tak jest i za bardzo mnie to nie obchodzi...Wazne jest to, ze dzieki temu moge zaoszczedzic kase na serwisie....A co do Twoich madrosci Leo to nie zawsze masz racje i tu przyklad... Mowiles, ze tego CERAMIZERA nie mozna stosowac do motocykli bo sie sprzeglo straci? Guzik prawda...to sie lepi tylko do miejsc gdzie metal trze o metal i tylko w wysokiej temperaturze...tak jest napisane w instrukcji To jest tak samo jak z tym Twoim kumplem, ktory na R1 zajechal na wyspe Man....Szkoda tylko, ze to byl nasz wspolny kumpel, bo opisal swoja przygode w swiecie motocykli....Nie zrozum mnie zle, tylko po co te ciagle przegaduchy??? Podobnie jak w temacie o roznicy pomiedzy GSXRami.A co do postu Tomcia to w 100% sie zgadzam. Pan Piotr jestnaprawde znakomitym fachowcem i nie mowi glupot. Dzieki niemu mam napinacz rozrzadu do F3, ktory juz nigdy sie nie rozleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 sÂłuchaj kolego Ziobu ktĂłry nie wymienia sobie samodzielnie oleju w motocyklu,mianowicie ja nie pisaÂłem o moim "kumplu" tylko o kolesiu ktĂłry przejechaÂł z polski na wyspe Man i spowrotem na GSXR 1000 i nie mĂłwiÂł Âże byÂło nie wygodnie(bo ktoÂś pisaÂł Âże to motocykle nie nadajÂące siĂŞ wogĂłle do turystyki - Ziobu proszĂŞ CiĂŞ znajdz ten temat i zacytuj mnie!- bÂłagam!) co do ceramizera to w Âżyciu nie miaÂłem z nim stycznoÂści - natomiast mam duÂży kontakt z dwusiarczkiem molbidenu i miaÂłem prawo przypuszczaĂŚ Âże ten wÂłaÂśnie zwiÂązek byÂł uÂżyty w preparacie ktĂłry zakupiÂłeÂś(cieszy mnie Âże znaleÂżli coÂś lepszego) - i oto wÂłaÂśnie mi chodzi Âżeby siĂŞ czegoÂś nauczyĂŚ,teraz juÂż coÂś wiemco do tego tematu to widocznie Ty Szanowny kolego mnie Âźle zrozumiaÂłeÂś bo ja nie pisze miĂŞdzy wierszami (czyli oÂśmieszajÂąc kogoÂś) tylko jak jest - jeÂśli mnie coÂś interesuje to pytam i nie chce odpowiedzi jak od baby w kiosku tylko konkretnych,jeÂśli ktoÂś moÂże mi sensownie wytÂłumaczyĂŚ czemu (a to mnie interesuje) to czekam na odpowiedz i serdecznie dziĂŞkuje.JuÂż pewne kroki wykonaÂłem by usÂłyszeĂŚ satysfakcjonujÂącÂą mnie odpowiedz co do GSXRĂłw to olaÂłem to ale widze Âże zrobiÂłem Âźle bo potem jak przestaje siĂŞ kÂłuciĂŚ to mi wygraniacie,wiĂŞc napisze to teraz, kolega z salonu Suzuki mĂłwiÂł Âże GSXR 750 jest droÂższy tylko o 1000zÂł od 600 bo to wielka promocja na Polske i tylko u nas jest,natomiast jak moÂżna wytÂłumaczyĂŚ to Âże na zachodzie GSXR 750 jest taĂąszy niÂż u nas i opÂłaca siĂŞ go do nas sprowadzaĂŚ jeszcze z zyskiem??? tu mĂłj argument:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84976709aha i zapomniaÂłbym Âże GSXR 600 i 750 niczym oprĂłcz pojemnoÂści siĂŞ nie ró¿niÂą - zaraz ktoÂś mi wygarnie Âże "jak grochem o Âściane" tylko ze ja podaÂłem w tamtym temacie KONKRETY,CYTATY i nie otrzymaÂłem rĂłwnierz konkretnej odpowiedzi,wiĂŞc jak mam zmieniĂŚ moje zdanie na ten temat????????a to Âże mnie nie przekonujÂą sÂłowa usÂłyszane od kogoÂś gdzieÂś tam to chyba tylko dziĂŞki rozsÂądkowi i tylejeÂśli chodzi o te gazowanie na luzie bardzo mnie zaciekawiÂło (interesuje siĂŞ mechanikÂą-nie warsztatowÂą tylko akademickÂą,z du¿¹ porcjÂą fizyki - ale dopiero siĂŞ ucze(!) i bedĂŞ siĂŞ cieszyÂł jak mi ktoÂś coÂś powie bardziej przekonujÂącego od przykÂładu z rowerem Pozdrawiam!!!!wyjeÂżdzam na troszkĂŞ wiĂŞc bedziecie mieli ode mnie spokĂłj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.