edi1 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Witaj Toma.Wcale nie mam zamiaru spamowaĂŚ,.Napisze w formie pytania.JakÂą masz kompresje ?Jakie masz poziomy paliwa w gaÂźnikach ?JeÂśli moÂżesz napisz co robiÂłeÂś w gaÂżnikach i jak to robiÂłeÂś ?Moim zdaniem wina tkwi w padniĂŞtych gaÂźnikach, a dokÂładniej w nie szczelnych zaworkach iglicowych,Jednak wydawanie jakiejkolwiek diagnozy jest w 90% skazane na niepowodzenie.Dignozowanie usterki na podstawie Twojego opisu moim zdaniem jest nierealne, za maÂło szczegó³ów.JeÂśli moÂżesz to podaj wartoœÌ kompresii na poszczegĂłlnych cylindrach.Napisz jaki kolor majÂą spaliny .Pozdr.Ps : Ewentualnie zadzwoĂą to pogadamy.tel. wysÂłaÂłem Ci w wiadomoÂści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ave!ok gaziory sÂą w porzÂądku , tak jak pisaÂłem wyÂżej zostaÂły rozebrane na czesci pierwsze i sprawdzone pod tym katem , rĂłwnieÂż katalogowo , potem peÂłne regulacja+synchro , spaliny nie walÂą olejem ani wodÂą , to tyle nie miaÂłem czasu teraz sprawdzaĂŚ kompresji , wÂłaÂściciel bika przycisnaÂł kolesia ktĂłry sprzedaÂł TDMe i wyszÂło ze miaÂł problemy z elektrykÂą , zjaraÂła sie ktĂłras wiÂącha , padÂł regulator ...... wiec robi sie coraz weselej w wolnej chwili podjade do niego i sprawdze kompreche , jeÂśli znasz TDMkĂŞ to wiesz ze tam nie jest to takie proste poinformuje jak sie sprawy ruszÂą . pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 JeÂśli moÂżesz to bĂŞdÂąc u kumpla sprawdÂż poziomy paliwa ( jeÂśli tego nie robiÂłeÂś ) metodÂą tzw.( na wĂŞÂżyki ).Jest to moim zdaniem jedyna skuteczna metoda w starszych sprzĂŞtach pozwalajÂąca ustaliĂŚ faktyczny poziom paliwa, a nie tylko ystawienie pÂływakĂłw.JeÂśli padÂła elektryka to polecam siĂŞ na przyszÂłoœÌ, tak , gdybyÂście szukali elektryka.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 JeÂśli moÂżesz to bĂŞdÂąc u kumpla sprawdÂż poziomy paliwa ( jeÂśli tego nie robiÂłeÂś ) metodÂą tzw.( na wĂŞÂżyki ).Jest to moim zdaniem jedyna skuteczna metoda w starszych sprzĂŞtach pozwalajÂąca ustaliĂŚ faktyczny poziom paliwa, a nie tylko ystawienie pÂływakĂłw.Moge cos wiecej wiedziec na ten temat?Bo mnie to poprostu zaineteresowalo....Czyli spuszczamy paliwo z komory plywakowej do naczynia z miarka i sprawdzamy rzeczywista ilosc benzyny ? BO musze sie z Toba zgodzic, ze ustawianie poprawne(ksiazkowe) plwakow nie zawsze bedzie odpowiadal rzeczywtsymi potrzebami silnika....wiem bo kiedys z kumplem sie troche meczylismy nad tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Prawie, ale nie do koĂąca. JeÂśli miaÂłeÂś w podstawĂłwce fizyke to przypomnij sobie lekcjĂŞ o naczyniach po³¹czonych i bĂŞdziesz miaÂł jasnoœÌ.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 A nie raczej chemie ? W podstawowce nie ma w dzisiejszych czasach fizyki.....niestety...Nio ale teraz w LO mam cos w stylu fakultetow z tego wlansie przedmiotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Edi1 tak jak pisaÂłem gaziory sÂą ok !!! ( peÂłna regulacja = rĂłwnieÂż sprawdzenie poziomu paliwa ) jeÂśli przyczna bedzie tkwiÂła w pradach skontaktuj sie z TobÂą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.