Glancu Mc Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 wszyscy wiedzÂą jakie mamy w polsce drogi i mi to juz daÂło sie we znaki a mianowicie do wymiany ÂłoÂżyska g³ówki ramy i uszczelniacze. W prawej ladze zauwazyÂłem niewielki wyciek.I sprawa jest taka czy posiada ktos z was serwisĂłwke bo chciaÂłbym to wymienic sam potrzebuje wiedziec czy ktos juz to sam wymieniaÂł jest to trudne ile jaki olej do zawieszenia jak ustawic jestem mechanikiem samochodowym ale z tym nie robiÂłem czy jednak radzicie zeby motorek oddac do fachowcĂłw z gĂłry dziĂŞki za pomoc pozdro Glancu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centaur79 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Za duÂżo bym musiaÂł klikaĂŚ w klawiature Âżeby ci opisaĂŚ wymiane uszczelniaczy w lagach, ale jest to proste sam robiÂłem to jakieÂś 2godziny. Zreszta pomyÂśl sam co trudnego jest w mechanice mgr nie trzeba byĂŚ.POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 A ja tam polecam serwis.............jesli tego nie robiles to nie eksperymentuj. Poza tym jest taki przyrzad do umieszczania uszczelniaczy w lagach i chyba trzbea go posiadac.......chociaz pewnie w Polsce nie trzeba Lozysko z glowki trzeba zbic, a pozniej zalozyc nowe...bez sciagaczy tez bedzie ciezko.Moj motocykl wlasnie stoi w Boosterze z podobnymi dolegliwosciami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glancu Mc Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 kurde wymieniĂŚ bym wymieniÂł sam tylko ile oleju i jak ustawiĂŚ?? cyba jednak oddad na warsztat ale z drugiej strony .....nie wiecie gdzie by mozna to byÂło zrobic i w miare tanio?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Ja jak zawsze polecam Marcina. Zadzwon do niego 501362645 i zapytaj za ile i kiedy bedzie mogl to zrobic.Ja wymieniam dokladnie te same rzeczy u niego teraz Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Ale ktory to jest rocznik? Od 87-90 l/p 371/361cm3, od 91-94 508cm3, 95-95 463cm3, 96-98 460cm3, 98-00 475cm3. L/p oznacza lewa/prawa potem juz bylo w obydwu jednakowo. Jaki olej? To zalezy jakie chcesz miec zawieszenie Aral robil swego czasu (nie wiem czy jeszcze robi) w opakowaniach 0,5l soft, medium i hard. albo sie lalo wymieszany ktorys z tych olei. Wymiana uszczelniaczy w skrocie bez wyciagania lagPopuscic nakretki u gory lag, przod do gory, kolo na bok. Odkrecic srube od dolu lagi (zreguly imbus). Zdjac oslone przciwkurzowa, pod nia jest zabezpieczenie z rguly drut sprezynujacy, sciagnac. lekko pociagnac na dol az przestanie wyplywac olej,potem szarpnac mocno za dol az wyskoczy simering z siedzenia. Po wyczyszczeniu wsunac na rure simering i podkladki metalowe, potem pochwe aluminiowa poskrecac i delikatnie wbic simering w siedzenie. Trzeba to robic delikatnie zeby nie uszkodzic rury ani uszczelniacza, ale spokojnie da sie to zrobic. Zalozyc zabezpieczenie, oslone przeciwkurzowa nalac olej od gory po uprzednim odkreceniu nakretek, skrecic. Troche cierpliwosci i po problemie. Raz zrobisz to sie potem bedziesz smial z tego jakie to proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tołdi Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 ja wykrĂŞciÂłem lagi i zawiozÂłem do serwisu zapÂłaciÂłem 110zÂł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Ja nigdy nie wozilem. I nigdy tez nie mialem z nimi problemu gdy sobie sam to zrobilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centaur79 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 ja wykrĂŞciÂłem lagi i zawiozÂłem do serwisu zapÂłaciÂłem 110zÂłNo to gratuluje zrobiÂłeÂś wiĂŞkszoœÌ pracy, sama wymiana uszczelniaczy to juÂż chwilka, wiĂŞkszoœÌ pracy to rozkrĂŞcanie i skrĂŞcanie i za to 110zÂł chyba Âże w tej cenie byÂł olej bo jak nie to Âładni Âździercy.Uszczelniacze wychodÂą gdy zdejmiesz te gumowe uszczelki nie uszczelniacze tylko uszczelki podkreÂślam i metalowe pierÂścionki wtedy wystarczy pare razy rozciÂągn¹Ì lagi i uszczelnicze wychodzÂą a nowe delikatnie wbijamy rurkÂą troszke szerszÂą niÂż laga mniej wiecej srednicy uszczelniaczy, zakladamy metalowe zabezpieczenia a potem te gumowe i to wszystko jak widaĂŚ da siĂŞ bez ÂściÂągacza.Ja tak robiÂłem z vitjÂą i jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centaur79 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Widze Âże maxkls juÂż zresztÂą wszystko opisaÂł, dokÂładnie jest to proste jak pieprz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 nie zawsze takie proste ja jak w SUZUKI RM wymieniaÂłem to te uszczelniacze chyba sie tam zapiekÂły ruszaÂłem lagÂą ile wes¿³o i nic i ÂśrĂłbokrĂŞm sie mĂŞczyÂłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 ja jak wymienialem uszczelniacze w mojej xl i sie zapiekly to zakrecilem wszystkie sruby i przez gurne wentyle wpompowalem powietrze pod cisnienie uszczelniacze po chwili same wyszly(wystrzeliÂły)ja u siebie wpompowalem okolo 7,5 bara i poszÂło jak po masle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 ave!o ile wymiana uszczelniaczy to nie problem , przy odrobinie umiejetnoÂści manulnych zrobisz to bez problemu , to z ÂłoÂżyskami jesli bedzisz wymieniaÂł na stoÂżki moÂżesz mieĂŚ problem , wymieniaÂłem w tamtym roku w swojej sevence i bez sciagacza do osadzania bieÂżni cienko to widze , mi udaÂło sie poÂżyczyĂŚ takowy z serwisu niestety na dzieĂą dzisiejszy nie mam takiej moÂżliwoÂści , choĂŚ spotkaÂłem sie z opiniami ze mÂłotkiem tez sie da........ kowalstwo jednak nadal sie szerzy chyba ze ( bez urazy ) jesteÂś analfabetÂą technicznym to daj spokĂłj ....... jak masz pytania odnoÂśnie montaÂżu uszczelniaczy czy teÂż ÂłoÂżysk pisz na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.