Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 3480


Piotr Dudek

Rekomendowane odpowiedzi

ÂŚwiat Motocykli Nr12(146) GrudzieĂą 2005Jak co miesiÂąc w wolnej chwili postanowiÂłem poczytaĂŚ naszÂą prasĂŞ motocyklowÂą. Nowy numer kupiony na stacji benzynowej JET zachĂŞcaÂł zdjĂŞciem piĂŞknego motocykla na pierwszej stronie i ciekawymi zwiastunami artyku³ów wewnÂątrz. NowoÂści salonu Tokio, Honda Zoomer i 1500 kolorowych ofert gieÂłdy. PomyÂślaÂłem, Âże 6,80 zeta nie nadszarpnie zbytnio kieszeni dobrze zarabiajÂącego mechanika. Problem zacz¹³ siĂŞ jak z ciekawoÂści na wstĂŞpie przejrzaÂłem dodatek GIEÂŁDA i dochodzĂŞ do wniosku, Âże ktoÂś zrobiÂł ze mnie gÂłupka, bo kilka razy liczyÂłem te oferty i wychodzi mi 213 kolorowych tylko z nazwy obrazkĂłw wielkoÂści znaczka pocztowego o jakoÂści poniÂżej jakiejkolwiek krytyki, ale nic w kapitalizmie za darmo a przecieÂż to tylko darmowy dodatek.ZaglÂądam do Âśrodka-nowoÂści salonu Tokio Motor Show. Pierwszy dotyczy projektu studyjnego firmy SUZUKI. ZdjĂŞcia ciekawe, ale w tekÂście czegoÂś mi brakuje. Po chwili zastanowienia juÂż wiem, autor przypominajÂąc historiĂŞ motocykli z silnikami szeÂściocylindrowymi pisze o czasach, Hondy CBX i Kawasaki Z1300 zapomniaÂł dodaĂŚ Benelli 750 Sei pioniera w budowie motocyklowych silnikĂłw szeÂściocylindrowych w pojazdach turystycznych i ani sÂłowa o ciÂągle produkowanym przez HondĂŞ GL-1800 z szeÂściocylindrowym bokserem. Na nastĂŞpnej stronie dwa prototypy Hondy. Dalej kolejne studyjne modele Yamahy. Tekst ciekawy i zdjĂŞcia czterech prototypĂłw majÂą nam uzmysÂłowiĂŚ moÂżliwoÂści biura konstrukcyjnego. Odwracam nastĂŞpnÂą stronĂŞ i w uÂłamku sekundy pomyÂślaÂłem, Âże mi siĂŞ kartki posklejaÂły, bo zamiast nowoÂści czwartego koncernu z kraju KwitnÂącej WiÂśni trafiam na artykuÂł o tytule prosto z bardzo poczytnego wÂśrĂłd motocyklistĂłw miesiĂŞcznika Playboy autorstwa naszego ulubieĂąca Szymona Dziawera pod tytuÂłem „Kolanko czy nó¿ka?”.Szybko wertujĂŞ strony aÂż do koĂąca i nic. Nie znalazÂłem nic o nowoÂściach Kawasaki a co najciekawsze Âżadnej reklamy tej poniekÂąd znanej w naszym kraju fabryki motocykli. MoÂże przespaÂłem informacjĂŞ o bankructwie a moÂże naczelny nie paÂła miÂłoÂściÂą do tej firmy. WÂłaÂściwie to powinno mi to wisieĂŚ, bo etatowo pracujĂŞ w salonie Hondy. Nie mĂłj cyrk, nie moje maÂłpy, chociaÂż wyglÂąda to na celowe dziaÂłanie. A propos reklam to zadaÂłem sobie trud sprawdzenia, kto i jak siĂŞ reklamuje w ÂŚM. Na 116 stronach ogĂłlnopolskiego miesiĂŞcznika motocyklowego moÂżemy zobaczyĂŚ 11 i pó³ strony reklam firm motocyklowych oraz 5 i pó³ strony Âśmiecia nie majÂącego nic wspĂłlnego z motocyklami. Dla porĂłwnania wÂłoski miesiĂŞcznik „MOTOCICLISMO” na 386 stron ma aÂż 6 stron takich reklam a w rĂłwnolegle wydawanym miesiĂŞczniku „MOTOCICLISMO d´Epoka” na 194 strony nie ma ani jednej najmniejszej reklamy. Jak siĂŞ tylko chce to siĂŞ da zrobiĂŚ gazetĂŞ motocyklowÂą o motocyklach.Wracamy do zawartoÂści. NastĂŞpny ciekawy artykuÂł to Honda NPS50 Zoomer. Kilka razy przeczytaÂłem i nie mogĂŞ oprzeĂŚ siĂŞ wraÂżeniu, Âże ktoÂś kazaÂł Panu Jackowi Gradomskiemu napisaĂŚ paszkwil na temat tej motorynki. Nie bĂŞdĂŞ siĂŞ spieraÂł w tym miejscu, co do zaszeregowania tego pojazdu do kategorii skuterĂłw, bo nawet w prospekcie reklamowym Hondy zajmuje tam zaszczytne pierwsze miejsce w dziale skuter. Ale sam tytuÂł artykuÂłu zakrawa na prowokacjĂŞ. Jest to pierwszy na Âświecie pojazd jednoÂśladowy majÂący fabrycznie zaprojektowany ogranicznik prĂŞdkoÂści maksymalnej zgodny z naszymi przepisami o ruch drogowym. Tym pojazdem nawet mino gÂłupoty i szczerych chĂŞci nie moÂżemy popeÂłniĂŚ wykroczenia drogowego przekraczajÂąc przepisy. PoczÂątek tekstu teÂż jest bardzo interesujÂący. WyglÂąda jakby zgubiÂł plastiki podczas kozioÂłkowania. Nikt celowo nie wywraca siĂŞ takim pojazdem, ale jeÂżeli juÂż dojdzie do takiej wywrotki to moÂżemy najwyÂżej porysowaĂŚ szkÂło kierunkowskazu za kilkadziesiÂąt zÂłotych. Dla przykÂładu taka sama wywrotka na markowym skuterze kupionym za podobnÂą cenĂŞ firm konkurencyjnych bĂŞdzie nas kosztowaÂła kilka tysiĂŞcy zÂłotych. Dwa potĂŞÂżne reflektory udajÂące szperacze, o ktĂłrych pisze ironicznie autor artykuÂłu ÂświecÂąc jednoczeÂśnie dajÂą wiĂŞcej ÂświatÂła niÂż niejeden duÂży i bardzo szybki motocykl. Pod kanapÂą autor znalazÂł instrukcjĂŞ obsÂługi, ale zapomniaÂł dodaĂŚ, Âże jest ona w jĂŞzyku polskim, czego bardzo brakuje w pojazdach innych marek na naszym rynku. NastĂŞpnÂą ironiÂą jest znaleziony ÂśrubokrĂŞt, a czego siĂŞ Pan spodziewaÂł - zestawu narzĂŞdzi do remontu kapitalnego w motorynce, ktĂłra zostaÂła zaprojektowana jako niezniszczalny pojazd idioto-odporny. Krytyka wyposaÂżenia jest natomiast przykÂładem dyletanctwa, poniewaÂż dioda nie melduje wÂłaÂścicielowi sprawnoÂści a gotowoœÌ do pracy i jest to zasadnicza ró¿nica. Druga kontrolka natomiast informuje kierujÂącego o przegrzaniu specjalnego pÂłynu chÂłodzÂącego oraz informuje o ograniczeniu prĂŞdkoÂści maksymalnej do 30 km/h na okres wychÂłodzenia silnika. W tym miejscu naleÂży wspomnieĂŚ, Âże ZOOMER jest wyposaÂżony w bezawaryjnÂą pompĂŞ pÂłynu chÂłodzÂącego nowej generacji z napĂŞdem elektromagnetycznym, co oznacza brak jakiegokolwiek po³¹czenia mechanicznego z silnikiem oraz brak uszczelnieĂą tegoÂż wirnika. NajwiĂŞkszym zaskoczeniem jest dla mnie opis uruchamiania silnika. Podczas uruchamiania silnika do uszu autora dobiegÂł dÂźwiĂŞk klikniĂŞcia przekaÂźnika. Przez dÂługÂą chwilĂŞ zastanawiaÂłem siĂŞ skÂąd mĂłgÂł dobiegaĂŚ dÂźwiĂŞk jakiegoÂś przekaÂźnika z pojazdu, w ktĂłrym NIE MA Âżadnego przekaÂźnika. ZOOMER nie ma takÂże rozrusznika i sprzĂŞgÂła jednokierunkowego rozrusznika. Te najbardziej awaryjne podzespoÂły w tym silniku fizycznie nie istniejÂą, co wcale nie znaczy, Âże nie posiada moÂżliwoÂści uruchamiania przy pomocy przycisku na kierownicy.Alternator tego motoroweru ma wbudowany silnik krokowy sterowany przy pomocy komputera pokÂładowego. Po przekrĂŞceniu kluczyka zapÂłonu i naciÂśniĂŞciu guzika na kierownicy silnik po prostu startuje. Kolejna bzdura to brak przedniej osÂłony. Po przejechaniu 25 km w ulewnym deszczu miaÂłem suche buty a i hamulce dziaÂłaÂły zadawalajÂąco. Podczas jazd testowych nie miaÂłem z nimi Âżadnych kÂłopotĂłw. ReasumujÂąc jest to przykÂład kolejnego artykuÂłu pisanego na zamĂłwienie przez dyletanta nie majÂącego zielonego pojĂŞcia jak napisaĂŚ obiektywnie o motocyklu. Na temat ceny ZOOMER NPS 50 niestety nie mogĂŞ siĂŞ wypowiedzieĂŚ, poniewaÂż jestem mechanikiem a nie handlowcem. Na zakoĂączenie mogĂŞ tylko pochwaliĂŚ rzeczowe artykuÂły Pana Dariusza Dobosza i PawÂła Boruty a i felietony Lecha PotyĂąskiego sÂą teraz coraz lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zes sie rozpisal    Ja tam Sm kupuje tylko od swieta, jedynie co kupuje co nr to Fast Bikes PL, chociaz troche mi brakuje w tej gazecie angielskich testow co byly kiedys . Ale ogolnie moze byc i testy jak dla mnie sa o wiele ciekawiej napisane niz w Sm
Ja dokÂładnie tak samo, wedlug mnie FB jest najlepszyJakoÂś nie przepadam za ÂŚM A tak btw- ÂŁysy to Ty robiÂłeÂś fotki w najnowszym FB o CBR-ce, czy to jakiÂś inny ÂŁysy??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ÂŚM to wg mnie typowy brukowiec a jego redaktorzy sa baaaardzo nieobiektywni.Widac ze dobrze kombinuja z BMW bo mimo ze w tescie 650GS przedni bÂłotnik sam z siebie pekÂł dwa razy to ocenili go bardzo wysoko i polecali.A przeciez taka awaria w takim motocyklu jest nie do pomyslenia!!!Gdyby takie cos sie zdarzylo w motocyklu Kawaski to zrownaliby go z ziemia i pewnie wytoczyli by proces firmie Kawasaki za to ze taka usterko stworzyla zagrozenie zdrowia i zycia motocyklisty...No ale ze to dotyczylo BMW to puscili to miedzy palcami i jeszcze chwalili Obiektywizm w ÂŚM zalezy od tego jakie maja uklady z dana firma...Dla mnie jest to zenujace i dziwi mnie ze takie pismo jeszcze utrzymuje sie na rynku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu tak jest? Jak zawsze chodzi o pieniÂądze.To nie pierwsza i pewnie nie ostatnia "gazeta" w ktĂłra za pieniÂądze wyda pozytywnÂą opinie nawet o najgorszym heblu. CzĂŞsto zdarza sie tak, Âże w jednym numerze krytykujÂą dany model, a w drugim go zachwalajÂą, a z wad robiÂą zalety P.S. Kasi3k to chodzi o innego ÂŁysego, chyba, Âże o czymÂś nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz, ja osobiscie kupuje ta gazete ale nie zastanawiam sie nad wadami i zaletami motocykli ktore oni tam prezentuja. Jak potrzebuje jakichs informacji na temat konkretnego motocykla raczej kontaktuje sie z ludzmi ktorzy mieli z nimi do czynienia (np Piotr Dudek) lub konkretny serwis. Jesli sa ludzie ok to odpowiedza na pytania jesli nie to nie Ciekawe sa opisy podrozy, ja tam raczej motocyklem nie pojade a fajnie jest poczytac gdzie ludzie nawijaja kilometry To jest jak z auto swiatem niemcy, niemcy ponad wszystko no i fury nie dla przecietniakow z reguly za 150000 Dlatego do takich gazet podchodze z przymruzeniem oka. A ze SM jest miesiecznikiem to raz na miesiac moge dac prawie 7zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7zl na miesiac.. w sezonie wole za to do baku nalac a w zime przepic
to teÂż jest sposĂłb ale chyba niegodny motocyklisty. Narzekamy na pijanych kierowcĂłw a Ty chwalisz siĂŞ publicznie miÂłoÂściÂą do piwa.JeÂżeli chcesz kupowaĂŚ w polsce dobrÂą przsĂŞ motocyklowÂą to powinieneÂś braĂŚ czynny udziaÂł w jej tworzeniu.Napisz ile w tym sezonie wydaÂłeÂś na paliwo?CzyÂżbyÂś w zimie miaÂł takÂą kwotĂŞ przepiĂŚ?oj nieÂładnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teÂż jest sposĂłb ale chyba niegodny motocyklisty. Narzekamy na pijanych kierowcĂłw a Ty chwalisz siĂŞ publicznie miÂłoÂściÂą do piwa.JeÂżeli chcesz kupowaĂŚ w polsce dobrÂą przsĂŞ motocyklowÂą to powinieneÂś braĂŚ czynny udziaÂł w jej tworzeniu.Napisz ile w tym sezonie wydaÂłeÂś na paliwo?CzyÂżbyÂś w zimie miaÂł takÂą kwotĂŞ przepiĂŚ?oj nieÂładnie
Co ma piernik do wiatraka. Czy ja napisalem ze jezdze po pijaku? Kto mnie zna ten wie ze nigdy nie prowadze po wypicu.. tym bardziej ze teraz pracuje jako kierowca. Poprostu zamiast kupic ta gazete (ktora kupowalem przez kilka lat) wole kupic 3 browarki.. uwazam ze to jest lepsza inwestycja tych 7 zlotych A w sezonie lepiej miec te blisko 2 litry wiecej w baku niz makulature na polce.Czy branie udzialu w tworzeniu prasy motocyklowej to kupowanie co miesiac naciaganej gazety? Jaka kwote przejezdzilem.. powiem ze o jakies 3 razy za duza jak na bylego ucznia technikum, teraz studenta. A nie mam zamiaru wcale niczego przepijac bo kase odkladam na przyszly sezon.. przepije tylko te 7zl za ktora mialbym sie stac posidaczem miesiecznika ktory jest niby nr1 wsrod czasopsim motocyklowych...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ja te¿ coœ dodam.Studiowa³em cztery lata w Warszawie (wtedy mia³em przerwe w jeŸdzie "jednoœladami" )To by³o w latach 95-99.Ale do meritum Pewnego dnia wybra³em siê z koleg¹ do komisu motocyklowego (na ¯oliborzu) do którego podjecha³ Pan W. Kwas na starszym modelu "jajka" GSX-F 600 katana. By³ w swoim charakterystycznym kombinezoniku( taki bialy z dodatkami innych kolorów) .Po jego rozmowie z goœciem z komisu na temat owego testowanego motocyklawynikalo, ¿e ten motocykl wogóle mu nie podchodzi, ¿e coœ stuka i takie tam pierdy.Za jakiœ czas kupi³em Motocykl lub Œwiat Motocykli (ju¿ nie pamiêtam w którym z tych misieczników by³ zawarty test przeprowadzony przez Pana W. KWAS)i co siê okaza³o ano to, i¿ Pan W. Kwas by³ zachwycony owym modelem suzuki Zreszt¹ taki sam test czyta³em kiedys na temat bulldoga, ¿e fajnie na gume idzie pomimo i¿ jest taki ciê¿ki (teraz nim je¿d¿ê od 2002r., ¿e jest to mo¿liweale po co jak ten motocykl sie wogóle do takich rzeczy nie nadaje, dobrze, ze chocia¿ fajnie wygl¹da i jest bezawaryjny) ********************************************************************A teraz tak poza tematem gdzie mo¿na kupiÌ w Katowicach Fast Bike, bo szukam i lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta...KAWASAKI to tez moja ulubiona marka (przerobilem 2) i bylem zadowolony! Nie wiem czemu inni uwazaja ja za gorsza?A do dyskryminowania tej marki w Polsce dochodzi codziennie.W SM sa testy tylko Yamahy i Bymki,czasem Suza. Ich obiektywnosc wolal bym przemilczec ale najbardziej wq... mnie to ze testujac motocykle w stylu gsxrki oni chcieli by miec male spalanie,wygodne miejsce dla pasazera,schowki,pierdy,merdy i ch... wie co jeszcze!! Albo w testach cruiserow nazekaja na szybko pokonywane luki ze niby cos sie zle prowadzi-a czy to jest sport ze ma sie to do q...nedzy dobrze prowadzic w zakrecie? Najlepiej niech sie Ci redaktorzyny za szydelkowanie wezma albo pietruszke na bazarze spezdaja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virtual 69,To dlaczego nie ma niektorych marek w gazetacg, programach TV, itp. to wina samych dystrybutorow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Np Kawasaki wogole nie miala motocykli testowych w tym roku. W nastepnym maja miec...podobno.Importerem Suzuki jest bodajze Suzuki Motor Poland......a Kawasaki??? Jakas marna firemka, ktorej zalezy tylko i wylacznie na wlasnych profitach.Suzuki, Honda wydaje mase na promocje w Polsce. A Kawasaki? Nic.....Stad latwiej dziennikarzom wspolpracowac z takim dilerem, dla ktorego motocykle testowe, prezentacje, szkolenia, wycieczki, itp to nic nowego.... niz z takim, ktorego musisz sie miesiac prosic zeby dal Ci posiedziec na motocyklu.I tu tkwi problem dysproporcji w tresci materialu pojawiajacego sie w gazetach na korzysc niektorych marek.Pozdro,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niesety rĂłwnierz musze przyznaĂŚ Âże SM zszedÂł na psy,pamiĂŞtam jak kiedyÂś nic siĂŞ nie umywaÂło za tÂą cenĂŞ i aÂż tyle od ppoczytania.co do teg oÂże redaktorzy faworyzuja niektĂłre modele zgadzam siĂŞ (ujek pracuje w serwisie i saolonie samochodowym w krakowie,opowiedziaÂł mi ile musieli on i jego firma zapÂłaciĂŚ za ujĂŞcie nazwy jego firmy w pewnym programie na TVN Turbo,chodziÂło o to Âże jeÂśli nie zapÂłacÂą to wywiad z nimi ukaÂże siĂŞ ale bez ich nazwisk i nazwy firmy,kasa poszÂła do kieszeni reportera,cytat: "dziennikarze bardzo maÂło zarabiajÂą" )niestety,moÂże jakby cena byÂła na poziomie Fast Bikes to duuuÂżo by siĂŞ zmieniÂło.choĂŚ nie wiem czy i inne czasopisma sÂą obiektywne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziobu...masz troche racji np. z tymi testowkami!Ale piszesz o jakiejs malej firemce dbajacej tylko o wlasne profity.A jak tu sie leppej nie sprzedac niz sie reklamujac,marketing bezposredni itd.Miales przedsiebiorczosc w szkole? A KAWASAKI nie wiem czy wiesz mial bo nie wiem jak teraz chyba jaszybszy serwis?Czesci byl od reki gora 2 dni...No comment...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vitrual... z pierwszej reki wiem jak dziala Kawasaki w Polsce ... syf ... w porownwaniu np do Suzuki..to nie ma o czym mowic.A jesli chodzi o przedsiebiorczosc to ja jej nie mialem w szkole ale studia na uczelni ekonomicznej uzupelnily ten brak. Importerzy Kawasaki w Polsce chyba nie mieli nigdy do czynienia z tym co nazywasz przedsiebiorczoscia .............Kiedy widziales gdzies w Polskich mediach reklame Kawasaki? A Honde to ostatnio nawet w radiu slyszalem....Byc moze to nie do konca ich wina. Taki importer jak Suzuki Motor Poland moze wydac na promocje znacznie wieksze srodki niz firma PROBIKE S. A.A co do tego serwisu to powinien byc juz standard - a nie element promocji :| trzeba sobie jednak przypomniec gdzie my zyjemy....Wracajac do tematu....To chyba w tym miesiacu nie dam tym darmozjadom zarobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witrual
Czy ja Cie obrazam? Sluchaj...KAWASAKI sie nie reklamuje bo tu jest jak z Bentleyem,RR czy Bugatti...wszyscy wiedza ze sa one klasa same dla siebie i reklamowac czegos dobrego nie trzeba... ...Sluchaj i tak jeden nie przekona drugiego.Ja pisalem ze mam bardzo dobre doswiadczenia z Kawasaki(scigalem sie na ich motocyklach) i zlego slowa nie moge powiedziec.Ani na moto ani na serwis(tu tylko dostep do czesci) bo wszystko bylo zawsze albo 48godzin!!Nie 2dni ktore trwaly 3 tygodnie!Gora 48godzin. Dla mnie to wystarcza...KAWASAKI jest dobre i nikt nie zmieni mojej opinii na ten temat.Oby w Naszym...hmm...pieknym(?)kraju bylo coraz wiecej zadowolonych ludzi z motocykli i wszystkiego co z nimi zwiazane.Tego Wam i sobie zycze!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary.....Ty chyba nie zrozumiales o czym ja pisalem...Nie mam nic do samych motocykli Kawasaki... sam na nich jezdzilem - nie mam powodow do narzekan. Po przejazdzkach na najnowszych modelach moge powidziec tylko jedno wypas...........Zastanawialiscie sie dlaczego tak malo jest o nich np w SM - dalem po czesci odpowiedz. Byc moze ze jeszcze inne przyczyny....lapowki itd. (zyjemy w Polsce)Niestety w tym przypadku ten biznes prowadza jakies patalachy, ktore predzej czy pozniej zapsuja kazdy, nawet najlepszy produkt Pozdrawiam,PS - Serwis w 48h to juz chyba wszystkie japonskie marki maja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jeszcze coœ dodam pokrewnego,pewnie wiecie ¿e w cenie ka¿dego samochodu-ok nawet 10%ceny(zwykle jest ok w³aœnie10%) jest przeznaczane przez koncern na promocjê tego produktu-i m.in. w³asnie pojazdy do testowania przez dziennikarzy,demo cary,reklamy telewizyjne .........i tutaj widzimy np ¿e jeœli np suzuki ma dobra reklamê to kupujacy nowe moto za to p³ac¹,ale ceny w suzuki s¹ przystêpne,czemu?zauwa¿my ¿e nikt oprócz suzuki nie robi wielu motocykli a w³aœciwie jednego,np przez ca³e lata seria gsx-r mia³a mnóstwo elementów takich samych(od owiewek,liczników,lamp po ramy i silnikowe czêœci),a teraz dosz³o do tego ¿e suzuki sprzedaje gsx-r 750 i 600,a tak naprawde te motocykle ró¿ni¹ siê WY£¥CZNIE POJEMNOŒCI¥ SKOKOW¥,niczym innym,skrzynie,podwozie,wszystko jest identyczne(mam na myœli 600 i 750),podobnie seria SV,Bandit,a i nie chc¹ daÌ in¿ynierom na wymyœlenie czegoœ zamiast przepracowanego GS500,i przez te ciêcia na sprzêcie mog¹ wiêcej kasy przeznaczyÌ na reklamê(a jak wiemy to ona g³ównie decyduje o tym czy produkt kupujemy czy nie-jak ten towar jest przedstwaiony)skupi³em siê na suzuki bo nie widzê nigdzie a¿ tak du¿ych ciêÌ kosztów jak w tej marce,i chyba w innych zawsze tak by³o ¿e ka¿dy motocykl by³ inny,a nie zmieniana by³a pojemnoœc lub wymiennych miêdzy modelami czêsci.Ziobu akurat co do serwisu siê mylisz-wcale z tymi 48h tak nie jest,w¹tpie ¿eby wszystkie japoùskie marki mia³y takie coœ w ofercie (a kawa i suzuki tak ma)pozdrozachaczy³em o coœ innego heheheeeeeweŸcie moje wypociny z przymró¿eniem oka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.