gikser Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 WITAM.Jako ze juÂż jestem na forum to chcĂŞ powiĂŞdzieĂŚ Âże jutro zaĂŚzynam rasowanie silnika GSXR750W w wydaniu fabrycznym 118KM.Oczekiwana moc moto ma osiÂągn¹Ì 140KM,dla kogoÂś to moÂże nikÂły wzrost mocy ale to coÂś musi mieĂŚ swojÂą trwaÂłoœÌ a przy zostawieniu fabrycznej skrzyni to wzrost mocy jest duÂży.Zaznaczam Âże nie mam na myÂśli zakÂładania sportowych filtrĂłw wydechu itp a ingerencje w serce tj.ukÂład korbowo-tÂłokowy.Czekam na wasze opinie a o konkretach puÂźniej. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 WITAM.Jako ze juÂż jestem na forum to chcĂŞ powiĂŞdzieĂŚ Âże jutro zaĂŚzynam rasowanie silnika GSXR750W w wydaniu fabrycznym 118KM.Oczekiwana moc moto ma osiÂągn¹Ì 140KM,dla kogoÂś to moÂże nikÂły wzrost mocy ale to coÂś musi mieĂŚ swojÂą trwaÂłoœÌ a przy zostawieniu fabrycznej skrzyni to wzrost mocy jest duÂży.Zaznaczam Âże nie mam na myÂśli zakÂładania sportowych filtrĂłw wydechu itp a ingerencje w serce tj.ukÂład korbowo-tÂłokowy.Czekam na wasze opinie a o konkretach puÂźniej. POZDRAWIAMNie ma sprawy tylko najpierw powiedz dlaczego?i tak K5 z tego nie zrobisz.A po tak drastycznym zwiĂŞkszeniu mocy to nie moÂżesz liczyĂŚ na dÂługÂą ÂżywotnoœÌ tego silnika.Dawaj konkrety to pogadamy.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.