Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

gikser

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia gikser

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. gikser

    Brak tytułu, id 3437

    Osobiœcie uwa¿am ¿e wzrost mocy po zastosowaniu tego .......? jest nieporównalnie niski w stosunku do strat jakie powoduje.Tzn zastosowanie tego wcale ni daje mega kopa :Dje¿eli ju¿ to róznica jest niewielka gdy¿ zwiêkrzenie dawki paliwa przy zostawieniu innych parametrów fabrycznych np..k¹t wyprzedzenia zap³onu spowoduje tylko to ¿e bêdziemy czêœciej zmieniaÌ œwiece gdy¿ moto bêdzie w stanie przepaliÌ podan¹ dawke paliwa tylko przy pe³nym otwarciu przepustnic a w ni¿szym zakresie obrotów poprostu bêdzie siê zalewa³ i jaki w tym sens.Kolejny problem to trzeba oszukaÌ sonde lambda co prawda trudne to nie jest ale moje zdanie jest takie ¿e wiêcej z tego k³opotu ni¿ po¿ytku.Ktoœ tu chce zbiÌ niez³¹ kaske na niewiedzy innych,nie dajcie siê nabraÌ.Pozdrowienia dla wszystkich ze Œl¹ska aczkolwiek nie tylko.
  2. gikser

    Brak tytułu, id 3433

    Dlaczego od razu podruba,poniewa¿ "GIXER" by³ó zajête musia³em siê jakoœ zalogowaÌ a gikser by³o wolne.Pozdro.
  3. gikser

    Brak tytułu, id 3438

    WITAM.Jako ze ju¿ jestem na forum to chcê powiêdzieÌ ¿e jutro zaÌzynam rasowanie silnika GSXR750W w wydaniu fabrycznym 118KM.Oczekiwana moc moto ma osi¹gn¹Ì 140KM,dla kogoœ to mo¿e nik³y wzrost mocy ale to coœ musi mieÌ swoj¹ trwa³oœÌ a przy zostawieniu fabrycznej skrzyni to wzrost mocy jest du¿y.Zaznaczam ¿e nie mam na myœli zak³adania sportowych filtrów wydechu itp a ingerencje w serce tj.uk³ad korbowo-t³okowy.Czekam na wasze opinie a o konkretach puŸniej. POZDRAWIAM
  4. gikser

    Brak tytułu, id 3433

    : ) WITAM PONOWNIE ZASTANAWIACIE SIE PEWNIE CO ROBI GOÂŚĂ Z WA-WY NA ÂŚLÂĄSKU POWIEM KRĂTKO FORUM JEST OK. I TK TRZYMAĂ CHÂŁOPAKI.TAK WOGULE TO DZIÂŚ ODDAJĂ YAMAHE FZR 1000 WIĂC MAM DOBRY NASTRĂJ (KOLEÂŚ JÂĄ ZATARÂŁ BO PADÂŁA POMPA OLEJU).NAPRAWA TRWAÂŁA MIESIÂĄC BYÂŁ KÂŁOPOT Z GÂŁOWICZKÂĄ POD WAÂŁKI ROZRZÂĄDU ALE W KONCU UDAÂŁO MI SIE JÂĄ DOSTAĂ.MAM DRĂGÂĄ I POTRZEBUJE TAKÂŻE GÂŁOWICZKE DO NIEJ WIĂC JAKBY KTOÂŚ MIAÂŁ TO PROSZE O INFO.MODEL 2GH .POZDRAWIAM.
  5. gikser

    Brak tytułu, id 3420

    Witam zainteresowanych dzêki za odzew.A wiêc napraw o których mówiê mo¿na bezpiecznie dokonaÌ jeœli ma siê odpowiedni sprzêt i wiedzê.I tak z doœwiadczenia wiem ¿e naprawiany np. wa³ korbowy wcale nie musi siê rozlecieÌ wczeœniej ni¿ nowy,chocia¿ teoretycznie jest troszkê mniej wytrzyma³y.Reasumuj¹c naprawa wa³u korbowego jest 4krotnie taùsza (np.nowy wa³ do gsxr 750w to koszt 4800z³) a naprawa zatartego ok.1000 z³.Faktem jest ¿e nie wszystkie wa³y mo¿na naprawiÌ np.pekniête.Odpowiadaj¹c na pytanie LEO jestem z Wawy Praga a co do mo¿liwoœci kupna u¿wanego silnika to naprawdê jak¹ gwarancjê mamy ¿e dany silnik bêdzie naprawde ok. a nie szrot.WiêkszoœÌ oferowanych silników pochodzi od handlarzy a oni tak naprawdê to sami nie wiedz¹ co maj¹. Mam nadziejê ¿e uda³o mi siê przekonaÌ ¿e po naprawie naprawde mo¿na cieszyÌ sie motocyklem i œmia³o nawijaÌ kilometry.POZDRAWIAM
  6. gikser

    Brak tytułu, id 3420

    Witam wszystkich zajmujĂŞ sie naprawÂą motocykli (silniki zatarte itp. skrzynie biegĂłw,gÂłowice)g³ównie japoĂące.JeÂżeli ma ktoÂś kÂłopot niech dzwoni a napewno pomogĂŞ.Naprawy sÂą fachowe i pomagajÂą unikn¹Ìfinasowej ruiny.DuÂże doÂświadczenie.MĂłj tel.608628712 lub [email protected].
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.