Adrian.moto Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 ... na co zwracacie uwage.Jak czytacie ogloszenie i po gadce z gosciem przez tel. A gdy nadejdzie czas ogledzin to na co patrzycie, jak sprawdzacie moto. Jesli byl juz taki temat to soryy ale nie bylo mnie tu 2 miesiace. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Generalnie nie ma chyba jednej zasady i reguly. Kiedys mni sie juz wydawalo ze umiem "ogladac" moto i malo braklo i bym kumpla w GS 500 po dzwonie wpakowal.Trzeba w tym siedziec i to gleboko, zeby dobrze ocenic moto i sprawdzic wszystkie rzeczy.................................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 mnie teÂż to ciekawi... ja sÂłyszaÂłem nie wiem czy dobrze :patrzy sie na g³ówke ramy czy nie spawana ,czy kierownica po obu stronach dochodzi do tego samego poziomu, czy z tÂłumika nie jebie aptekÂą ,czy nie dymi na obrotach ,ÂłoÂżyska w koÂłach poruszajÂąc nimi na postoju, na stuki w silniku jak trzyma obroty ,jak biegi wchodzÂą ,jak sprzĂŞgÂło Âłapie ,na napĂŞd hmm to chyba tyle:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maku_CSI RIDERS Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Ja jush miaÂłem pare moto i ja oglÂądam to zawshe musi byc proste stajesh na pzrerciw tak 20m i ktos stoi na peosto moto sprawdzash czy siem kola pokrywaja potem zatykam smata rure i delikatnie gazuej wtedy sÂłysze silnik czy nic nie wali na sworzniu itd. iraz zwracam szczegolna uwage na licznik czy nie krĂŞcony jesli wskazowka lata podczas jazdy czyli sie tak waha tzn ze licznik bnyl krecony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 niech kaÂżdy sie wypowie to wszyscy bĂŞdÂą o troszke bardziej poinformowani i moga unikn¹Ì przykrych tzn "MIN" :mrgreen: [ Dodano: 2005-09-01, 23:01 ]TZW miaÂło byĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allanon Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Piszcie piszcie bo na wiosne chce kupic moto a nie chce zrobic wielkiej wtopy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 chÂłopy, a lakier?to Âże wskazĂłwka llata to nie znaczy wcale Âże krĂŞcony, jak dupa w nim dÂłubaÂła to widaĂŚ Âślady otwierania- wiele budzikĂłw jest zagniatana (MZ, GS XJ(N)...) Jak sie kupuje to najlepiej zabraĂŚ ze sobÂą goscia co miaÂł takie moto, waro tez chyba zwrĂłciĂŚ uwage na olej (moÂże np capiĂŚ wachÂą),Stan Âśrubek- czy sÂą omuldane, jeÂśli tak to znaczy Âże jakaÂś dupa, a nie fachowiec grzebaÂła w silniku czy ograniczniki na kierownicy nie sÂą pozrywane (dzwon). Czy jest blokada kierownicy, ewentualnie czym zostaÂła wybita... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 No to ja tez powioem na co patrze:- lakier - czy sa wszedzie te same odcienie ( a najlepiej poszukac malowan danego motocykla z danego roku i sprzawdzic czy taki byl), jakiej jakosci sa naklejki, laczenia kolorow - tam przewaznie widac spartaczona robote,- stawiam motocykl na centralce ( jak ja ma) - sprawdzam luzy na wachaczu unoszac go do gory, potem lewo-prawo, nastepnie lozyska w kolach- na centralce ktos dociska Ci tyl i sprawdzam luz w glowce ramy, a nastepnie lozysko w kole,- Sprawdzam felgi - przejezdzajac palcem po rantach a nastepnie krecac kolem ( czy nie jest osemka)- Rama w tych miejscach gdzie mozna zajrzec - czy nie ma jakichs dziwnych nietypowych spawow,- Sprawdzam czy pod siodelkiem wszystko jest zalozone "fabrycznie"- Lagi - czy sa proste ( na oko) i nie ciekna,- Kolektory wydechowe - czy nie ma na nich wgniotek od dzwona,- Kierownica czy prosta i czy ograniczniki sa cale,- Czy wszystkie akcesoria sa oryginalne ( jesli ktos twierdzil ze to tylko tuning to poproscie o oryginaly)- Silnik- nalezy sie upewnic jak zapala, ale jak jest ZIMNY! Podstawowe rzeczy do sprawdzenia to dymienie i roznego rodzaju stuki, ale niektore motocykle stukaja mocniej a drugie mniej i to jest normalne. Najlepiej podjechac do mechanika i posluchac dobrze pracujacego silnika, a nastepnie porownac. Smrod spalin i oleju tez jest wazny jak ktos chce to niech wacha.- Jazda - czy trzyma pion i kierunek podczas jazdy, czy bez trzymania kierownicy dalej jedzie prosto, czy hamulce nie pulsuja podczas ostrego hamowania, jak pracuje skrzynia biegow ( przy duzych obciazeniach ), czy biegi wchopdza bez sprzegla,Moglem o czyms zapomniec to niech specjalisci sie wypowiedza Ale i tak dla mnie najwazniejsza jest pierwsze wrazenie jakie zrobil na mnie motocykl, a pozniej sprawdzam stan techniczny.Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zboq Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 ... Zgadam sie z przedmĂłwcami Wydaje mi sie jednak ze najwaÂżniejsza jest konstrukcja moto, jak ona jest oki to moto dobre. A plastiki to tylko estetyka OglÂądaÂłem kilka moto, i jesli sprzĂŞt jest super jak igÂła, to coÂś tu nie gra :| jak jezdzicie to wiadomo ze jakiÂś odprysk, ryska, pĂŞknieci sie zdarzy. Moto musi mieĂŚ slady uzytkowania a nie takie igieÂłki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 akurat jak ja kupywaÂłem ostatnio endurko i crossa to na lakier patrzeĂŚ nie mogÂłem :mrgreen: :mrgreen: z wiadomych powodĂłw hyh crossem raczej nie jeÂździ sie do pracy i spowrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
au.dax Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 niestety, motocykle majÂą to do siebie, ze sĂŞ przewracajÂą (pewnie dlatego ze maja 2 koÂłka a nie min.3)to ze motocykl nosi œ³ady gleby czy szlifu niewiele musi znaczyĂŚbardziej bym sie przyglÂądaÂł kilkuletniemu motocyklowi ktĂłry nie ma Âżadnych uszkodzeĂą.Dlaczego? nie tak dawno temu na ktĂłrymÂś bajzlu widziaÂłem kawĂŞ ze szpachlÂą na ramie, w okolicach g³ówki. Szpachla byÂła Âślicznie pomalowana i gdyby nie to Âże moto miaÂło 2 dzwona i pĂŞkÂła to pewnie ta drobna sztuczka nie wyszÂła by na jaw.Kilka tygodni temu ogladaÂłem ÂślicznÂą VTR. Cudo, niejeÂżdÂżone i super zakonserwowane, mÂłode rocznikiem w ciekawej cenie. Nic tylko braĂŚ! A to Âże rama (teÂż okolica g³ówki) byÂła pociÂągnieta papierem Âściernym coby siĂŞ farby nie ró¿niÂły to przecia nie istotne. PrzecieÂż wszystkie kable Âładnie uÂłoÂżone, kó³eczka rĂłwniĂłtkie, a sprzedawca skutecznie odwraca uwagĂŞ od ramy pokazuj¹Ì jakieÂś drobne odpryski na plastykach w takim miejscu, Âże trzeba byĂŚ akrobatÂą by tam je dojrzeĂŚ....Zasada jest taka - kupujesz motocykl to bÂądÂź przygotowany, ze bedziesz musiaÂł doÂłoÂżyĂŚ do niego kasĂŞ. Nie bĂŞdziesz przecieÂż jeÂździÂł na niewiadomym oleju, niewiadomych Âświecach, a przecieÂż i gaÂźniki oraz zawory teÂż warto przejrzeĂŚ, opony nĂłwki z cyckami mogÂą byĂŚ Âłatane koÂłkami (ma szczĂŞÂście ten kto kupiÂł padakĂŞ a opony byÂły klejone ÂłatkÂą)Nie chcĂŞ pozowaĂŚ na znawcĂŞ - nie znam siĂŞ wogĂłle, ale na naszych polskich drogach ³¹two uszkodziĂŚ felgĂŞ. Uszkodzona felga zatem niewiele powie. No chyba, ze Âściagnie sie oponĂŞ i obejrzy cudo od Âśrodka...Zatem powtarzam raz jeszcze - nie ma cudĂłw, motocykl moÂże siĂŞ przewrĂłciĂŚ, nawet w czasie jazdy!kto Âśledzie informacje w sieci ten wie jak wielu motocyklistĂłw ma wypadki. CO dziwne kaÂżdy prawie motocykl na allegro, czy z innego miejsca nosi Âślady gleby parkingowej...No ba! parkingĂłwki siĂŞ zdarzajÂą! Sam przewrĂłciÂłem motocykl na 2 dzieĂą po zakupie! StawiaÂłem na centralnÂą stopkĂŞ i mnie przewaÂżyÂło. SzczĂŞsliwie upadÂł, strat zero, od tego czasu umiem stawiaĂŚ na centralkĂŞ. Potem siĂŞ zdarzyÂło, iÂż skoĂączyÂła siĂŞ droga i strat trochĂŞ byÂło. No i co z tego?Motocykl zrobiÂłem i jeÂździ jak bajka. KaÂżdemu bym ÂżyczyÂł by miaÂł motocykl w takim stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 ... Zgadam sie z przedmĂłwcami Wydaje mi sie jednak ze najwaÂżniejsza jest konstrukcja moto, jak ona jest oki to moto dobre. A plastiki to tylko estetyka Tak Zboq ale oprocz plastikow, sa jeszcze opony, naped, rozrzad i mase mechanicznych czesci.....Chcac takie moto pozniej doprowadzic do uzytku to sporo kosztuje.Ja swoja CBRe przewrocilem podczas jazdy, do tej pory byla prawie bezwypadkowa, no i co z tego ze plastiki sa przytarte ??? Tez twierdze ze jest to dalej jedna z lepszych CBRek w okolicy, bo caly przebieg (i serwisowanie motocykla przez kilka lat )byl zrobiony przez naszego kolege Marcina "Rabbita" z Booster'a, ktory troszeczke sie na mototcyklach zna Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Adrian.moto, widze ze dostales natchniene na sprzeta co chcesz kupic :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian.moto Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Adrian.moto, widze ze dostales natchniene na sprzeta co chcesz kupic :?:tak jak pisalem moto dopiero kupie na nowy rok od lutego mam zamiar szukac.Co kupie zobacze jak bedzie z kasa. A tak sie dopytuje bo jak czytam niektore wypowiedzi to coraz bardziej sie boje kupic uzywane moto :| Ale mam nadzieje ze jak pojade ogladac jakies moto to pojedzie ze mna ktos z 4um co sie cos niecos zna. Zebym nie kupil jakiegos gowna. A teraz sie tak dopytuje zeby conieco wiedziec na przyszlosc na co patrzec przy kupnie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 tak dodajÂąc to ogÂłoszenia typu: uÂżywany turystycznie, nie katowany, bez dzwona, staÂł w garaÂżu itp. itd.. to juÂż wiecie Ja kupiÂłem swojego sprzĂŞta z pomocÂą mechanika znajomego i niby wszystko ok a po 500 km sprzĂŞgÂło do wymiany - Âżycie cudĂłw nie ma i idealnych nie bitych moto teÂż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zboq Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 ziobu, akurat gdyby sprzet byÂł oki a opony kiepskie to tez bym kupiÂł hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Ja kupiÂłem swojego sprzĂŞta z pomocÂą mechanika znajomego i niby wszystko ok a po 500 km sprzĂŞgÂło do wymiany - Âżycie cudĂłw nie ma i idealnych nie bitych moto teÂżSlawek ale z tym trzeba sie liczyc przeciez nikt Ci sprzeta nie przeswietli.A tobie Zboqu nie zycze kupna moto ktore bedzie OK, ale w ktore bedziesz musial wpakowac kilka tysiecy zlotych na dzien dobry - a takie przypadki znam.Co do opon, to nie wiem jakie kupujesz opony do swojego motocykla, ale mnie komplet opon z Bajzlu za 120 PLN nie satysfakcjonuje.Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Adrian.moto, widze ze dostales natchniene na sprzeta co chcesz kupic :?:No dokÂładnie!Adrian jak kupisz DUCATI 998 MATRIX to bedziesz goÂściĂłwa!I prezentowaÂł siĂŞ bĂŞdziesz jak Trinity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erbe Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 KiedyÂś ktoÂś mi wysÂłaÂł (chyba Nico) checkliste na ktĂłrej pisaÂło co sprawdzaĂŚ kupujÂąc moto.Jest to dokument *.doc i mozna by to gdzieÂś wrzuciĂŚ na stonke, wysyÂłam to Pcheli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian.moto Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Adrian.moto, widze ze dostales natchniene na sprzeta co chcesz kupic :?:No dokÂładnie!Adrian jak kupisz DUCATI 998 MATRIX to bedziesz goÂściĂłwa!I prezentowaÂł siĂŞ bĂŞdziesz jak Trinity Ducati raczej odpada.Blizej nowego roku bede sie dokladnie zastanawial co kupie. ALe chyba tak jak kiedys myslalem jak bedzie kasa to gsxra 600 od 01r lub 750 od 00r. Tyle ze nie wiem co bym kupil. Do tej pory jezdzilem 2 lata na etz 250 a ta mi sie znudzila po kilku miesiacach. Ale wiem ze taki gixer to nie etz. Tylko ze to moto bedzie mi musialo styknac gdzies na ok. 3 sezony. A jak bym nie mial tyle kasy to sie zobaczy co sie kupi. Ale to blizej kupna moto bede myslal. A jak narazie to sie zastanawiam co mozliwie sprawdzic w moto zeby nie kupic jakiegos gowna. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erbe Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 http://www.motocykle.slask.pl/content/view/235 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Adrian.moto, widze ze dostales natchniene na sprzeta co chcesz kupic :?:No dokÂładnie!Adrian jak kupisz DUCATI 998 MATRIX to bedziesz goÂściĂłwa!I prezentowaÂł siĂŞ bĂŞdziesz jak Trinity Ducati raczej odpada.Blizej nowego roku bede sie dokladnie zastanawial co kupie. ALe chyba tak jak kiedys myslalem jak bedzie kasa to gsxra 600 od 01r lub 750 od 00r. Tyle ze nie wiem co bym kupil. Do tej pory jezdzilem 2 lata na etz 250 a ta mi sie znudzila po kilku miesiacach. Ale wiem ze taki gixer to nie etz. Tylko ze to moto bedzie mi musialo styknac gdzies na ok. 3 sezony. A jak bym nie mial tyle kasy to sie zobaczy co sie kupi. Ale to blizej kupna moto bede myslal. A jak narazie to sie zastanawiam co mozliwie sprawdzic w moto zeby nie kupic jakiegos gowna. :wink:A mnie siĂŞ juz GSX-R nudzi, ostatnio rozbujaÂłem jÂą do 270 (max) i mysle sobie-cholera ale wolno jadĂŞ. Chyba za rok kupiĂŞ 1000R albo Aprilie 125R A miedzy ETZ i GSXR jest jak z reklamÂą DOSI, skoro nie widaĂŚ ró¿nicy, to po co przepÂłacaĂŚ?Zobaczysz kupisz SRADA i nie zauwaÂżysz rĂłznicy miedzy nim a poczciwÂą ETZ, tylko bedziesz kl¹³, Âże wywaliÂłes kase niepotrzebnie. No, chyba, Âże zamierzasz nim jeÂździc wtedy to co innego ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kegriz Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 czyli motocykl po dzwonie nie nadaje siĂŞ do jazdy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
au.dax Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 zaleÂży co kryje siĂŞ pod pojĂŞceim "dzwona" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kegriz Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 no jak ktoÂś przywali w jakiÂś samochĂłd na przykÂład i mu sie troche motor powykrzywia... a potem go naprostuje tak Âże bĂŞdzie rĂłwniutki to mimo wszystko nie warto takiego kupowaĂŚ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.