suzi250 Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Siema mam znĂłw problem z moja suzÂą dlaczego na zimnym silniku musze z niÂą biegaĂŚ tyle Âżeby mi w koĂącu odpaliÂła;/ iskre ma moim zdaniem dobrÂą ;/ to tak jak bym rozgrzewaÂł silnik biegajÂąc za niÂą ;/ i to codziennie z rana wyczyszcze mu Âładnie Âświece na cacy po 2 popchniĂŞcach powinien pujœÌ a ja musze ok kilometra biegaĂŚ a to lekka przesada bÂłagam pomó¿cie.. jak juÂż raz odpali z rana to potem do wieczora za pierwszym pujdzie na kopke nie umie go braĂŚ jakos nie idzie bo on odrazu na wysokie obroty ;/ na niskich mi gaÂśnie ale wczeÂśniejszy wÂłaÂściciel z rana raz go popchnoÂł i chodziÂł potem z kopki teÂż jak on to zrobiÂł teraz wyjechaÂł i nie mam z nim kontaktu jest to suza 250 z 89roku cross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIMI Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 jak iskra jest ok to mysle ze problem jest z dopÂływem paliwa albo wylewa (wyparowuje) Ci ono z gaznika...przebiegniesz kilometr to zdÂązy naciÂągn¹Ì :wink: bedziesz zdrowszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 bedziesz zdrowszy mam takie samo zdanie, dla zdrowia warto poiegaĂŚ a tak serio, to uwaÂżam, Âże moze skoro biegasz rano, to problem w dopÂływie paliwa do gaÂźnikaDZIMI, coÂś w tym musi byĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honduś Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Co do mojej dopowiedzi to sÂądze,ze przyczynÂą moÂże byĂŚ gaznik zapchany syfem,sĂłrĂłbuj go wyczyscic i zobacz czy coÂś siĂŞ poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Siemka Âłatwo wam mĂłwiĂŚ ja sie za gaÂźnik nie biore a wyparowaĂŚ z gaÂźnika nie mozĂŞ bo to jest gaÂźnik z "mikuni" i z rana naciskam mu ssanie ;/ teraz jeszcze mam problem zĂŞ jak nim przyciskam to mi przerywa jak by paliwa nie dostawaÂł a potem sie oddÂławi i jest oka ale jest wkur... bo sie boje podjechaĂŚ pod wiĂŞkszÂą gĂłre wicie czemu albo to wina tego zĂŞ sie zagrzeje ;/ choĂŚ na zimnym teÂż tak jest ;/ ?? ?? ;/ pomocy ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 a ile motogodzin masz juÂż zrobione na tym tÂłoku?? MoÂże czas go wymieniĂŚ?? W jakim stanie jest korbowĂłd i nikasil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 siema maxymalnie przejechaÂł 7motogodzin korbowĂłd nĂłwka nikasyl rĂłwnieÂż / iskre sprawdzaÂłem to jest chyba dobra niebieska :| :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henry_x Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 No ja nie wiem, moÂże i to wina gaÂźnika albo braku benzyny ale to Âże jest iskra to nie znaczy Âże Âświeca jest dobra mgÂła juÂż straciĂŚ swoje wÂłaÂściwoÂści cieplne, ja tak miaÂłem Jawce i MZcie ale to dopiero jak odpaliÂłem i silnik sie zagrzaÂł. W druga stronĂŞ to teÂż dziaÂła ale Âżadko siĂŞ zdaÂża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Ciezko bedzie orzec nie ogladajac sprzeta ale wiem jedno powinien palic od 1 "kopa" Nie znam tej konstrukcji ale jako ze jest to 2-suw niekoniecznie musi byc to gaznik ale wlasne od niego byl zaczol. Wyjac, wyczyscic, poskladac, wyregulowac :mrgreen: Widze ze to RM250 ma zamontowany zawor wydechowy i on tez moz byc powodem zlego palenia lub membrana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arch Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 hah jak sie nazywaÂła ta Âśrubka :?: moÂże to nie Âśrubka a przepustnica :mrgreen: :?: a dĂłry dziĂŞki za odpbyla to srubka jakas, wkrecana w gaznik, z dziurka lecaca przez cala jej dlugosc, przedmuchanie jej zalatwilo sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 suzi250 napisaÂł/a:hah jak sie nazywaÂła ta Âśrubka moÂże to nie Âśrubka a przepustnica a dĂłry dziĂŞki za odpbyla to srubka jakas, wkrecana w gaznik, z dziurka lecaca przez cala jej dlugosc, przedmuchanie jej zalatwilo spraweto siĂŞ nazywa 'dysza' i rzeczywiÂście ona wraz z iglicÂą jest bardzo waÂżnym elementem gaÂźnika(wÂłaÂściwie g³ównym),wyciÂągnij.przeczyœÌ,jeÂśli bedzie potrzeba ustaw-przy jednym gaÂźnku nie jest to taskie trudne-najwyzej oddaj moto do serwisu.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Wszystko fajnie i dobrze tylko tam sÂą tkaie dziwne ÂśrĂłbki Âże ja nie mam ÂśrĂłbokrĂŞta taka griazdka a na Âśrodku szyndzel metalony :| a po drugie ja sie nie biore za gaÂźnik bo eszcze Âżadnego nie rozbieraÂłem :mrgreen: jak ktoÂś by sie chciaÂł wzi¹œÌ za to i za niezadu¿¹ kwote to piszcie [ Dodano: 2005-08-02, 00:18 ]sory Âże tak to dziwnie napisaÂłem ale juÂż Âśpie na siedzÂąco :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.