-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Osiągnięcia Henry_x
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
akumulator jak byl kupiony byl uzytkowany tak jak w instrukcji bylo napisane a ladowanie powinno wynosic 14,5V i tyle jest
-
No ja nie wiem, moÂże i to wina gaÂźnika albo braku benzyny ale to Âże jest iskra to nie znaczy Âże Âświeca jest dobra mgÂła juÂż straciĂŚ swoje wÂłaÂściwoÂści cieplne, ja tak miaÂłem Jawce i MZcie ale to dopiero jak odpaliÂłem i silnik sie zagrzaÂł. W druga stronĂŞ to teÂż dziaÂła ale Âżadko siĂŞ zdaÂża.
-
Mój problem polega na tym ¿e nie mam ³adowania na wolnych obrotach przy za³¹czonych œwiat³ach mijania; napiêcie na zaciskach akumulatora wynosi 11,6v, natomiast bez w³¹czonych œwiate³ 12,5v. Co mo¿e byÌ nie tak??? Regulator napiêcia jest dobry bo jest wyregulowany jeszcze w ten sam dzieù co sprawdza³em ³adowanie, akumulator tez jest nówka pare dni temu kupiony, diody prostownicze te¿ zosta³y sprawdzone.Podej¿ewam ¿e alternator nie "wydala" pr¹dowo dlatego spada napiêcie ³adowania. Ale nie jestem pewien mo¿e ktoœ inny wie coœ na ten temat??? Co moge zrobiÌ aby mieÌ ³adowanie takie jakie powino byÌ??
-
Czy ktoœ ju¿ wymienia³ tarcze zegarów w MZ ETZ 250?? Ja chcia³bym wymieniÌ na bia³e ale potrzebujê rady, bo wiem ze trzeba œci¹gn¹Ì chromowany pierœcieù z góry zegara (patrz za³¹cznik) i boje sie go odginaÌ bo mo¿e sie z³amac albo tak go wygne ¿e po zagiêciu nie bedzie ³adnie wyg³ada³o. I czy da sie wogóle tak to rozebrac i wymieniÌ ¿eby nie by³o œladów???