Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Im wiĂŞcej czytam tym bardziej głupieje


Mendel

Rekomendowane odpowiedzi

to, ¿e silnik jest w uk³adzie V czy R nie œwiadczy o jego elastycznoœcinajwiêkszy wp³yw na to maj¹ fazy rozrz¹du i k¹t wyprzedzenia zap³onu, bo to one maj¹ wp³yw na przebieg krzywej momentu obrotowego silnikakup sobie taki motocykl, który Ci pasuje wg Twojego mniemania, a jak wybierzesz kilka maszyn, to poproœ kogoœ, kto Ci powie, czego siê po nich spodziewaÌ (plusy/minusy): honda ma drogi serwis ale trwa³e silniki, suzuki rdzewiej¹ jednak osi¹gi mówi¹ swoje, yamaha coœ tam jeszcze :wink: szkoda s³ów, co osoba, to inne spostrze¿enia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec proponuje troche poczytac, poza tym 17 lat skonczylem juz jakis czas temu.
Ale ja tego tekstu akurat nie kierowaÂłem do Ciebie Ziobu!!!!!!Ostatnio oglÂądaÂłem forum ogĂłlnopolskie i co???tam forumowicze ktĂłrzy majÂą najwiĂŞcej postĂłw majÂą po 15 lat,i stÂąd mĂłj apel Âżeby nie wypowiadali siĂŞ ludzie ktĂłrzy nawet nie widzieli takiego czy innego sprzĂŞta -tylko wÂłaÂśnie tak jak sam powiedziaÂłeÂś czytajÂą o nich w 'Motocyklu'-stÂąd potem ludzie sieczke majÂą w gÂłowie-bo ludzie na simsonach mĂłwiÂą im np o tym jak powinno siĂŞ ustawiĂŚ fazy rozrzÂądu w 16 zaworowej gÂłowicy!!!patrzysz na profil i zonk wtedy
Kup sobie MOTOCYKL z tego albo ubieglego miesiaca i przeczytaj MASTERBIKE 2005.
Ja te¿ przeczyta³em ten artyku³ ju¿ dawno temu -ale tak jak napisa³ Gixer to by³ test na torze-i akurat V2 mia³a szanse bo jest w¹ska,mo¿e bardziej siê pochylaÌ itp.Ja staram siê mówiÌ coœ o czym mam pojêcie-z czym siê zetkn¹³em-i chocia¿ rzeczywiœcie latek nie mam za du¿o to na bardzo wielu sprzêtach jeŸdzi³em,uczy³em siê trochê od mechaników znajomych i nie cytuje redaktorów z gazet bo nie zawsze s¹ oni autorytetami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam o tym ciagnieciu od niskich obrotow i ... Z tego co mnie uczyli a filozofia dzialania silnika sie nie zmienila, elastycznosc silnika zalezy od rozpietosci obrotow pomiedzy max. momentem a max. moca Kiedy obroty wejda w max. moment wowczas dostaje sie kopa. Jak on jest duzy zalezy to od wielkosci momentu, im wiekszy tym lepiej. Dlatego nie rozumiem o co sie sprzeczacie, co to za roznica czy to v-ka czy r-ka. Wystarczy porĂłwnac charakterystyki silnikow ktore kazdy producent podaje i po krzyku. Na dzien dzisiejszy najbardziej elastyczne silniki to diesle. I nie dlatego ze maja duzo mocy tylko dlatego ze maja przy niskich obrotach max. moment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mia³em MZ250 kupi³em GSa, nie zrobi³ bym tego b³êdu jeszcze raz- to nie ten szok co z WSKi na MZtke. GS jest bardzo spokpojny (wszak w Niemczech je¿dz¹ na nim same babki). Chêtnie bym sprubowa³ Bandita 600, sporo ludzi twierdzi ¿e ju¿ 400 zostawia GSa mocno w tyle.Pozatym "gienki" ha³asuj¹ jak pó³ wiaderka gwoŸdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.