antonnio Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Witamna ostatnim zlocie w Petrvaldzie porownalem sobie prace klamki sprzegla z mojego B6 do B6 Krzyska i Grzeska no i okazalo sie ze moje chodzi sporo ciezej... przesmarowalem linke olejem i dalej to samo. o co chodzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Co do linki, to sprawdÂź teÂż, czy jej pancerz nie jest popĂŞkany lub w inny sposĂłb uszkodzony. Z takiej linki za wiele juz nie bedzie i kwalifikuje sie do wymiany, smarowanie i inne metody okazuja sie niepotrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 No i jeszcze kwestia sprezyn. nie wiadomo jakie kto ma. U mnie w tej chwili sa nowe i bez kombinerek sprzegla sie nie wcisnie no chyba ze ktos jest kowalem 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 chÂłopcy nie mĂłwcie, Âże macie problemy z wciÂśniĂŞciem lewej wajchy co do smarowania, to odradzaÂłbym zwykÂły olej, chyba lepiej zainwestowaĂŚ w smar w sprayu albo nowÂą linkĂŞjak miaÂłem RD250, to wszystkie linki smarowaÂłem smarem do ÂłaĂącucha O-Ring'owego, caÂłkiem lekko wszystko chodziÂło i nic siĂŞ nie kleiÂłosmarowaÂłem zawsze przed zimÂą i miaÂłem spokĂłj przez calusieĂąki sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.