Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Yamaha TTR 600


blade

Rekomendowane odpowiedzi

Macie jakies doswiadczenia z tym motocyklem? Nadaje sie do oprocz terenu do np. turystyki? Chodzi mi o silnik, czy nie jest tak jak z wyczynowkami ze trzeba sie bawic w wymiane tloku, korby i innych pierdol co sezon? Jesli silnik jest tak wytrzymaly, ze nie trzeba w niego ladowac kupe kasy co rok to to motocykl idealny dla mnie - polaczenia off-roadu z on-roadem Mial ktos z Was to moto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis TTR600 po 20 tys. km, masz w nowym ÂŚM, wedÂług autora motocykl nawdaje sie do turystyki (maroko i inne zadupia), a po 20 tys. silnik okazaÂł tylko minimalne Âślady zurzycia. Silnik jest ten sam co w XT600, wiĂŞc zapytaj Szramera czy ma z nim jakieÂś problemy.PozdrawiamP.S.Jak obrabuje bank (taki jakiÂś mniejszy) to TT600R lÂąduje u mnie w garaÂżu A jeÂżeli bĂŞdzie to duÂży bank to KTM 640LC4. [ Dodano: 2005-06-18, 17:02 ]Opis TTR600 po 20 tys. km, masz w nowym ÂŚM, wedÂług autora motocykl nawdaje sie do turystyki (maroko i inne zadupia), a po 20 tys. silnik okazaÂł tylko minimalne Âślady zurzycia. Silnik jest ten sam co w XT600 (podobno najpopularniejsze enduro Âświata), wiĂŞc zapytaj Szramera czy ma z nim jakieÂś problemy.PozdrawiamP.S.Jak obrabuje bank (taki jakiÂś mniejszy) to TT600R lÂąduje u mnie w garaÂżu A jeÂżeli bĂŞdzie to duÂży bank to KTM 640LC4. [ Dodano: 2005-06-18, 17:03 ]Opis TTR600 po 20 tys. km, masz w nowym ÂŚM, wedÂług autora motocykl nawdaje sie do turystyki (maroko i inne zadupia), a po 20 tys. silnik okazaÂł tylko minimalne Âślady zurzycia. Silnik jest ten sam co w XT600 (podobno najpopularniejsze enduro Âświata), wiĂŞc zapytaj Szramera czy ma z nim jakieÂś problemy.PozdrawiamP.S.Jak obrabuje bank (taki jakiÂś mniejszy) to TT600R lÂąduje u mnie w garaÂżu A jeÂżeli bĂŞdzie to duÂży bank to KTM 640LC4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis TTR600 po 20 tys. km, masz w nowym ÂŚM, wedÂług autora motocykl nawdaje sie do turystyki (maroko i inne zadupia), a po 20 tys. silnik okazaÂł tylko minimalne Âślady zurzycia. Silnik jest ten sam co w XT600, wiĂŞc zapytaj Szramera czy ma z nim jakieÂś problemy.PozdrawiamP.
po pierwsze ta TT jest qplapo 2gie ten test przeprowadzaÂł kolejny qmpel(mĂłj mechanik)po 3cie widziaÂłem te czeÂści jak wygladajÂą po rozbiĂłrcea po 4te motocykl nadaje sie do wszystkiego sam bym zamieniÂł xt na TT :mrgreen: wiec polecam 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziaÂłem te czeÂści jak wygladajÂą po rozbiĂłrce
I silnik w tej TTRce byl pierwszy raz rozbierany? Jak tak to wytrzymaÂły ten motocykl. To chyba nie jest drogi w utrzymaniu tak jak wyczynĂłwki?
z tego co mi wiadomo to chyba pierwszy raz , silniki xt sa bardzo Âżywotne , a koszty utrzymania wyczynĂłwki sa wprost proporcjonalne do umiejetnoÂści i techniki jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszty utrzymania wyczynĂłwki sa wprost proporcjonalne do umiejetnoÂści i techniki jazdy
Tez prawda ze od techniki jazdy zalezy, ale nawet jak sie jezdzi w miare normalnie to i tak te silniki wyczynowe sie szybko koncza. Nawet moze nie trzeba jezdzic ostro wystarczy jezdzic duzo i tloczek juz trzeba wymienic pewnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.