giemul Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ByÂło kilka postĂłw skierowanych do mnie ,dlaczego niby tak narzekam na YZF 600 R. WiĂŞc Âże by mieĂŚ z gÂłowy raz na zawsze zakÂładam nowy temat.Opisze moje subiektywne opinie i jako takie naleÂży je traktowaĂŚ. :!: TO NAPEWNO NIE JEST ZÂŁY MOTOCYKL :!: Ale ma kilka "cech" ktĂłre mi przeszkadzajÂą . To jest motorek dla troche szybszego turysty i do normalnego ciupania . Nie jestem Âżaden Rossi ale lubiĂŞ dawaĂŚ w rure ,a tu Thundercat niestety zawodzi . Wiem Âże nie moÂżna tego porĂłwnywaĂŚ ,ale poÂśmigaÂłem trochĂŞ na R1 i R6 i poczuÂłem innÂą bajke .Od tamtej pory kocur przestaÂł mnie jaraĂŚ.1.Zawiechy. Jest peÂłna regulacja ,ale nie moÂżna jakoÂś tak tego ustrojstwa ustawiĂŚ Âżeby byÂło dobrze .Motorek niezbyt ciekawie chodzi po szybkich Âłukach w mocnych pochyleniach ,jest taki jakiÂś niepewny ,nosi go.Niema moÂżliwoÂści zaÂłoÂżenia amortyzatora skrĂŞtu a schimmy ÂłapaÂłem tyle razy ,Âże juÂż dawno przestaÂłem to liczyĂŚ . Przy mocnym hamowaniu ( kotwica z przodu jest super ) zawiechy siĂŞ zamykajÂą i siĂŞ robi ruletka. 2.Waga.Jest ciĂŞÂżki jak bela (stalowa rama ) i to siĂŞ czuje caÂły czas.3.Skrzynia biegĂłw.Nie jeÂżdze 1000 metrĂłw na gumie, ale coÂś tam mi wychodzi . PrĂłbowaÂłem z gazu ,ale mi nie pasiÂło , wiĂŞc wale ze sprzĂŞgÂła ( jest juÂż nadpalone).Tylko dwa razy przebiÂłem na 2 gi bieg na gumie i od tamtej pory kilka razy ten bieg mi wyskoczyÂł podczas mocnego przyspieszania . Nie wiem co jest tego powodem , ale daÂłem sobie spokĂłj z jazdÂą na kole . Tam czasami tak na jedyneczce jeszcze pociÂągne .4 .Moc.MAÂŁO !!! MAÂŁO !!! MAÂŁO !!!MĂłj sprzĂŞcik ma zrobione 25 000 km i ma 3 lata .Gdy miaÂł 15-16 000 zauwaÂżyÂłem Âże spadÂła mu moc ( moÂże to subiektywne jest odczucie , trzeba by pomierzyĂŚ ).7.Tylny hebel.Po zrobieniu 1500 kilometrĂłw od wyjazdu z salonu wciĂŞÂło klocki i zdziobaÂło tarcze .Co mnie zaskoczyÂło bo ja tylnego hamulca praktycznie nie uÂżywam ,tylko podczas deszczu .RozebraÂłem caÂły ukÂład nic nie znalazÂłem, zÂłoÂżyÂłem do kupy i dziaÂłaÂło jakiÂś czas .W zeszÂłym roku zaÂś to samo .Nagle klocki wyparowaÂły. 6.OgĂłlnie delikatny.Problemy z zegarami i ich podÂświetleniem ( uderzanie przedniego koÂła o ziemie)Wypada tÂłumik z kolektora bo dupiato jest rozwiÂązane mocowanie (uderzanie tylnego koÂła o ziemie) Powtarzam ,to nie jest zÂły sprzĂŞt .Ma mnĂłstwo zalet .Ale mi po prostu juÂż nie pasi i tyle . Moja rada -Masz kocura ,nie bierz od kumpli rund na lepszych sprzĂŞtach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Wynika z tego ze musisz czym predzej zmienic motocykl na mocniejszy i nowszy technologicznie, trzeba sobie powiedziec szczerze ze Thundercat to stara konstrukcja. Zastanawia mnie ten tylni hamulec jakos wczesniej nie slyszalem o takiej przypadlosci. Co do skrzyni to powodem jest probowanie przebijania biegow na sile pod duzym obciazeniem (czytaj na gumie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Wynika z tego ze musisz czym predzej zmienic motocykl na mocniejszy i nowszyÂświĂŞte sÂłowa rzekÂłeÂś bracie musze to daĂŚ do przeczytania mojej kobicie :wink: Bo o moim sapaniu o mocniejszy bik juz niechce sÂłyszeĂŚ :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 ÂświĂŞte sÂłowa rzekÂłeÂś bracie Smile musze to daĂŚ do przeczytania mojej kobicie Wink Bo o moim sapaniu o mocniejszy bik juz niechce sÂłyszeĂŚ Neutralhe he to moze byc problem nie do przejscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Co do skrzyni to powodem jest probowanie przebijania biegow na sile pod duzym obciazeniem (czytaj na gumie)Tylko ze sprzet powinien to wytrzymac....Znow ta skrzynia w Yamahach... (chyba sie powtarzam :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Gabrys a ten twoj kumpel z R1 czrwonej nazeka cos na sprzeta :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Na razie nie ale on ma ja dopiero miesiac i malo na niej jezdzi.Zrobi pewnie z 2-3 tys.km i ja sprzeda.Zawsze tak robi i nic mu nie zdarzy sie sypnac,to juz jego trzecia R1.To jest maniak czerwonych R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 No musze przyznac ze dobrze radzi sobie na motorku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 He He !!! Gixer, a dlaczego nie pochwalisz sie co sie dzieje z GSX-erami ???W ilu GSXR na zawodach i podczas normalengo uzytkowania "wybuchly" silniki ze w srodku sieczka tylko zostala ??? Na pewno odpowiesz ze oczywiscie nic takiego nie ma miejsca. Czy Suzuki juz wie co jest przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Tak,wybuchly jak nie mialy oleju Znam takiego jednego pacjenta ktoremu ktos poradzil zeby upuscil oleju to bedzie lepiej chodzil...No i upuscil i silnik sila rzeczy wybuchnal A wiesz Sdmc w ilu Yamahach widzialem wybuchniete silniki? :wink: Jak ktos nie dba to we wszystkich markach mozna zajechac silnik.Ale nie zaprzeczysz ze Yamahy maja problemy ze skrzyniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 i tu siĂŞ nasuwa powiedzeni:" jak dbasz tak masz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Problem w tym ze te Suzuki byly serwisowane u autoryzowanego dealera, na gwarancji, modele 2003 i 2004 zobaczymy jak to bedzie z 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Te wszystkie Yamahy z padnietymi skrzyniami tez byly zakupione w Polsce i serwisowane.I mozesz wierzyc albo nie ale my robilismy tylko jeden padniety silnik w GSXR,wlasnie ten w ktorym wlasciciel upuscil sobie oleju....Poza nim wszystkie smigaja bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Znam takiego jednego pacjenta ktoremu ktos poradzil zeby upuscil oleju to bedzie lepiej chodzil...No i upuscil i silnik sila rzeczy wybuchnal dohTaaa jeszcze za czasow Jaw slyszalem podobne bzdety... ktos mowil ze silnik wtedy lepiej ciagnie bo ma lzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek05 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 W koĂącu po spuszczeniu np.poÂłowy oleju motocykl jest lÂżejszy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: chyba teÂż tak zrobiĂŞ :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 idÂąc tym tropem to najlepiej puÂściĂŚ caÂły oliej do ÂściekĂłw,wtedy bik bĂŞdzie najlÂżejszy.WogĂłle nailÂżej to jest bez bika wtedy, wed³óg tej teorii Âśmigasz najszybciej :| Co za debil wymyÂśla takie "sposoby" :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Kraza opinie ze naklejenie naklejki PIONNIER (nie wiem ja sie to pisze) dodaje kilka koni i mozna jeszcze spuscic powietrze z kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajo Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 coÂś ty sdmc? naklejka z logo NIKE daje wiĂŞcej koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Wy sie totalnie nie znacie Ja nie wiem skÂąd sie biora tacy "motorzyÂści" jak Wy NajwiĂŞcej koni daje super neon kupiony za 20,99 na Allegro Potwierdzone jest to licznymi badaniami oraz testami na hamowniach OprĂłcz wrostu mocy, poprawia samopoczucie kierowcy poprzez generacje promieni X, na kadym festynie nie pozostaniesz niezauwazony, kaÂżda laska w z ciemnym odcieniem skĂłry,wÂłosami blond i ró¿owym odzieniem bĂŞdzie Twoja (czyt.bzykanko), zdobĂŞdziesz szacunek kolegĂłw :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Oh !!! Ja nieoczytany tak siedze w tym salonie, widze ze postep technologiczny zrobil wielki krok na przod a ja to przegapilem Wicher skad bierzesz takie informacje podaj link stronki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 www.wiejskituning.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.