Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 ChciaÂłem kupiĂŚ nowego Intrudera M800, ale coÂś mnie naszÂło i chyba zdecydujĂŞ siĂŞ na coÂś wiĂŞkszego uÂżywanego. Pod uwagĂŞ biorĂŞ trzy motocykle:KolejnoœÌ odpowiada moim preferencjom:1. Yamaha XV 1600 Wild Star2. Suzuki VL 1500 LC Intruder3. Yamaha XVS 1100 Drag Star ClassicBĂŞdĂŞ wdziĂŞczny za wszelkie opinie o tych motocyklach, a takÂże za propozycje wziĂŞcia pod uwagĂŞ jakiejÂś innej "lokomotywy"pozdrawiam :hmm: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NICO DRAG Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 3. Yamaha XVS 1100 Drag Star ClassicMiaÂłem przyjemnoœÌ obadaĂŚ tego sprzĂŞta i byÂłem zachwycony DuÂży i ciĂŞÂżki sprzĂŞt 8) CoÂś pieknego Ale powiem szczerze, Âże duÂżo czytaÂłem na temat tego nowego m800 i wydaje mi siĂŞ, Âże jest duÂżo lepszy i Âładniejszy (moim zdaniem oczywiÂście :wink: ), niÂż te modele moto ktĂłre podaÂłeÂś Ale oczywiÂście to TOBIE musi moto podpasowaĂŚ po d.u.p.ĂŞ http://www.suzuki-moto.pl/strony/2005cruis...iser_vz800.htmlhttp://motocykle.slask.pl/infopage.php?id=101 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 A ja wczoraj obwÂąchiwaÂłem w bumerangu czarnego M 800 Mniam mniam, to jest bardzo przyjemne moto Jedyne co mi nie odpowiadaÂło, to ten przedni reflektor PodobajÂą mi sie tego typu motocykl i gdyby byÂło mnie stac na ktĂłrys z tych trzech modeli, to kupiÂłbym Drag Stara 1100 , ale nie classic :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NICO DRAG Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 to kupiÂłbym Drag Stara 1100 , ale nie classicJa teÂż wolaÂłbym customa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokemoon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 a moze cosik takiego,sprzet jest mojego brata :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NICO DRAG Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 a moze cosik takiego,sprzet jest mojego brata :mrgreen:To znaczy co :?: Nie ma Âżadnej foty ani linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 F6C Valkyrie (chyba Âże musi byĂŚ koniecznie faÂłka)Lepsza do podró¿owania od wyÂżej wymienionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokemoon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 ups po pozegnaniu kumpla do wojska jestem dzis zakrecony na maxa oto link http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=51162509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Ja tam bym polecal Intruza 1.4.... cholernie mi sie ten sprzet podoba... na moj gust bardzo skutezcnie opiera sie modzie i jest o wiele ladniejszy od wszystkich cruiserow... ale to moje zdanie... hehe slabosc do czoperkow jeszcze pozostala w moim serduszku Znalazlem na sieci troche o VL1500Suzuki przez dÂługi okres nie posiadaÂło w programie produkcyjnym prestiÂżowego ciĂŞÂżkiego kr¹¿ownika (ang.cruiser). Przez ponad 10 lat produkcji modelu Intruder, motocykle o tej nazwie kojarzyÂły siĂŞ z rasowym choperem. Na fali mody na motocykle w stylu H-D Fat Boy Suzuki w 1998 roku wprowadziÂła do swojego programu taki motocykl. JuÂż w pierwszej prezentacji okazaÂło siĂŞ, Âże jest to najdÂłuÂższy seryjnie produkowany motocykl o rozstawie osi 1700mm (jednak zostaÂł juÂż zdetronizowany przez HondĂŞ VTX1800 - 1715mm i Indiana oraz HD V-rod)Intruder LC - bo takÂą nazwĂŞ nadano nowemu produktowi - wystylizowany zostaÂł zgodnie z wszelkimi kanonami sztuki budowy amerykaĂąskich motocykli. Grube opony, widlasty silnik, szeroka kierownica i g³êbokie bÂłotniki, dÂługa i niska sylwetka. Producent za punkt honoru postawiÂł sobie unikanie plastiku. Wszystko co powinno byĂŚ stalowe jest stalowe, co aluminiowe jest odlane i wyfrezowane z aluminium. Na tle raczej smukÂłego VS1400, nowy model prezentowaÂł siĂŞ niczym zawodnik sumo.Silnik VL nie pozostawia wÂątpliwoÂści co do pochodzenia - VS1400 Intruder. Rozwiercony do 1462ccm ma wiĂŞcej mocy i momentu obrotowego. ChÂłodzenie jest typowe dla produktĂłw ze stajni Suzuki - powietrzno-olejowe. Cylindry majÂą gÂładÂź wykonanÂą w technice SCEM - z cieniutkÂą, ale bardzo odpornÂą na zuÂżycie powÂłokÂą ceramicznÂą. Silnik nie ma waÂłka wyrĂłwnowaÂżajÂącego, lecz aby drgania utrzymaĂŚ na moÂżliwym do zaakceptowania poziomie, czopy waÂłu korbowego przestawione sÂą tak, ze silnik pracuje jak dwĂłjka V90o. Na kaÂżdy cylinder przypadajÂą 3 zawory - 2 ssÂące i 1 wydechowy - sterowane popychaczami hydraulicznymi. UkÂład zapÂłonowy steruje takÂże pracÂą dekompresatorĂłw uÂłatwiajÂących rozruch silnika.Dwa gaÂźniki Mikuni - inaczej niÂż w VS - znajdujÂą siĂŞ pomiĂŞdzy gÂłowicami. Z silnikiem wspó³pracuje piĂŞciostopniowa skrzynia biegĂłw oraz sprzĂŞgÂło sterowane hydraulicznie z ogranicznikiem momentu obrotowego (ukÂład antyhopping). Jego dziaÂłanie wykorzystywane jest podczas hamowania silnikiem i polega na roz³¹czaniu tarcz sprzĂŞgÂła w przypadku zbyt gwaÂłtownej redukcji biegu, dziĂŞki czemu unika siĂŞ zablokowania tylnego koÂła. NapĂŞd na tylne koÂło przekazywany jest waÂłem Kardana. Dwie rury wydechowe sÂą tylko koĂącĂłwkami ukÂładu wydechowego. WÂłaÂściwego tÂłumika naleÂży szukaĂŚ przed tylnym koÂłem.W ciÂągu dotychczasowej kariery VL1500 nie doczekaÂł siĂŞ wielu modyfikacji. W 1999r zmieniono charakterystykĂŞ tylnego elementu resorujÂąco-tÂłumiÂącego. W 2000r w g³ówce ramy pojawiÂły siĂŞ taĂąsze ÂłoÂżyska kulkowe, w miejsce stosowanych do tej pory ÂłoÂżysk rolkowych. Zredukowano rĂłwnieÂż do 15 litrĂłw pojemnoœÌ zbiornika paliwa. Od tego roku stosowano rĂłwnieÂż inne sprĂŞÂżyny sprzĂŞgÂła. Rok póŸniej pojawiÂły siĂŞ dwa regulowane katalizatory i system przewietrzania spalin. W 2002r w przednim kole pojawiÂła siĂŞ druga tarcza hamulcowa.Posiadaczom VL narzekajÂącym na ÂślizgajÂące siĂŞ sprzĂŞgÂło dealerzy zalecajÂą stosowanie oleju mineralnego o lepkoÂści 10W40 zamiast peÂłnego syntetyku. Jak przystaÂło na tÂłuÂściocha VL lubi "dobrze zjeœÌ" - 6 litrĂłw to minimum. Pozycja kierowcy, bardzo wygodna na krĂłtkich dystansach, podczas dÂłuÂższej jazdy okazuje siĂŞ jednak mĂŞczÂąca dla krĂŞgosÂłupa. Charakterystyka duÂżego zespoÂłu napĂŞdowego V2 wymaga czĂŞstszej zmiany biegĂłw niÂż naleÂżaÂłoby oczekiwaĂŚ w kr¹¿owniku. ElastycznoœÌ juÂż od obrotĂłw biegu jaÂłowego nie jest specjalnoÂściÂą VL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 CzyteÂłem ten tekst i jestem ciekaw co to za goœÌ, ktĂłry pisze, ze elastycznosĂŚ przy momencie obrotowym o wartoÂści 114 Nm jest sÂłaba - na ale ja jeszcze takim sprzetem nie jeÂździÂłem. ZnalazÂłem ciekawego Intrudera, moÂże ktoÂś go zna:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53142939 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 My mamy na salonie czarnego VL1500 z 2004 za 42900zl.Sprzet nowy z 2-letnia gwarancja bez limitu km.I w tej cenie dostalbys cos jeszcze np. gmole lub sakwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Propozycja ciekawa, jednak moja graniczna kwoto to 35 000, ale jak nie znajdĂŞ rozsÂądnej maszyny to kto wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 No to moze nowa Volusia 800 z 2005 juz na wtrysku i z katalizatorem za 34800zl :wink: http://www.suzuki-moto.pl/strony/salon2005/cruiser/vl800/photo-main.jpgA moze jednak skusisz sie na tego Intrudera M800??? Tylko 32300zl.Czarny kolor juz jest bardziej dostepny http://www.suzuki-moto.pl/strony/salon2005/cruiser/vz800/photo-main.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Jezeli juz jezdziles XJ600 to najlepszym rozwiazaniem bedzie zakupienie XVS1100A Drag Star Classic nie bedzie brakowalo Ci mocy i dynamiki. Osobiscie zrobilem kilka tysiecy tym motocyklem i bylem bardzo dodatkowo zadowolony z trakcji tego motocykla (na kazdym rondzie i zakrecie tarlem podestami o asfalt :mrgreen: ) Proponuje maly kredycik na bardzo promocyjnych warunkach ale to juz podczas indywidualnej rozmowie.Jezeli nie bedziesz chcial brac kredytu to moge jedynie zaproponowac XVS650A Drag Star Classic w wydaniu specjalnym na 50 lecie YAMAHA model 2005 za 34900 a model 2004 za 31900 i dodatkowe wyposazenie: szyba czolowa, lightbar, gomole, alarm i 2 lata przegladow za 1,22zl oczywiscie motocykle objete sa 2 letnia gwarancja.Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Gdybym mĂłgÂł siĂŞ przejechaĂŚ takim Intruderem, mĂłgÂłbym coÂś wiĂŞcej powiedzieĂŚ. Wiem, Âże Suzuki udostĂŞpnia C800 (to w koĂącu ten sam silnik) pytanie tylko, kiedy bĂŞdzie u Was, bo pĂłki co ujeÂżdÂża go Warszawka. No i ostatnio jeden goœÌ zasiaÂł we mnie ziarno niepewnoÂści. MĂłwiÂł, ze miaÂł Maraudera i byÂły z nim kÂłopoty i jeszcze kilku goÂści teÂż miaÂło problemy, np. po 25 tyÂś. km rozleciaÂł siĂŞ waÂł. A jakby nie byÂło silnik Maraudera to protoplasta silnika Volusii, a co za tym idzie obecnych IntruderĂłw 800. Co ty na to ? JeÂśli moÂżesz szczerze odpowiedzieĂŚ to powiedz mi ile Volusii w ostatnim roku zjawiÂło siĂŞ u Was w serwisie z usterkami ?? To mi da jakiÂśtam obraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Z Volusiami nie ma zadnych problemow,zadna sie nie pojawila z usterka,wszystkie jezdza bezawaryjnie.Tak samo maraudery sprzedane i regularnie serwisowane u nas.A jesli juz komus cos powaznego nawalilo w tych sprzetach (chociaz ja osobiscie z zadnym takim przypadkiem sie nie spotkalem) to byla to pewnie wina wlasciciela ktory nie dbal o sprzeta i go nie serwisowal.A jak ktos nie dba i nie serwisuje to kazdy padnie i nie wazne czy to Suzuki,Honda,Yamaha czy Kawasaki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 TeÂż jestem tego zdania, tylko jakoÂś nie mogĂŞ sobie wyobraÂźiĂŚ, ze ktoÂś kupuje taki sprzĂŞt i wogĂłle o niego nie dba - to siĂŞ po prostu w pale nie mieÂści.No ale moÂże ja zbyt naiwny jestem, w koĂącu ludzie sÂą ró¿ni - zdarzajÂą siĂŞ wyjÂątkowe gÂłupki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Oj zdarzaja sie,zdarzaja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 A moÂżesz podaĂŚ takie szczegó³y dotyczÂące M800 jak:co ile serwis ?co ile wymiana oleju, Âświec, itd. ???bo teÂż jest wazne ze wzglĂŞdu na koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Pierwszy przeglad przy 1000km a nastepne co 6000km.Olej przy kazdym przegladzie a swiece przy co drugim.Dokladnie wszystkiego nie pamietam bo trudno mi zapamietac co przy kazdym modelu robi sie przy okreslonym przebiegu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 To jeszcze jedno konkretne pytanko:Ile mniej wiĂŞcej za taki przeglÂąd siĂŞ pÂłaci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Ok.300-350zÂł.Robocizna + materialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 No to nie tak znowu tragicznie, spodziewaÂłem siĂŞ wiĂŞcej.Cholera znowu mam temat do przemysleĂą, najbardziej siĂŞ obawiam tego, Âże szybko stwierdzĂŞ, iÂż jest za maÂło mocy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokemoon Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 oj tak pojemnosci nic nie zastapi:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Jak mawiajÂą amerykanie: od duÂżej pojemnoÂści lepsza jest tylko jeszcze wiĂŞksza pojemnosĂŚ :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.