Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Krążowniki


Dragon

Rekomendowane odpowiedzi

Chcia³em kupiÌ nowego Intrudera M800, ale coœ mnie nasz³o i chyba zdecydujê siê na coœ wiêkszego u¿ywanego. Pod uwagê biorê trzy motocykle:KolejnoœÌ odpowiada moim preferencjom:1. Yamaha XV 1600 Wild Star2. Suzuki VL 1500 LC Intruder3. Yamaha XVS 1100 Drag Star ClassicBêdê wdziêczny za wszelkie opinie o tych motocyklach, a tak¿e za propozycje wziêcia pod uwagê jakiejœ innej "lokomotywy"pozdrawiam :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Yamaha XVS 1100 Drag Star Classic
Mia³em przyjemnoœÌ obadaÌ tego sprzêta i by³em zachwycony Du¿y i ciê¿ki sprzêt 8) Coœ pieknego Ale powiem szczerze, ¿e du¿o czyta³em na temat tego nowego m800 i wydaje mi siê, ¿e jest du¿o lepszy i ³adniejszy (moim zdaniem oczywiœcie :wink: ), ni¿ te modele moto które poda³eœ Ale oczywiœcie to TOBIE musi moto podpasowaÌ po d.u.p.ê http://www.suzuki-moto.pl/strony/2005cruis...iser_vz800.htmlhttp://motocykle.slask.pl/infopage.php?id=101
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj obwÂąchiwaÂłem w bumerangu czarnego M 800 Mniam mniam, to jest bardzo przyjemne moto Jedyne co mi nie odpowiadaÂło, to ten przedni reflektor PodobajÂą mi sie tego typu motocykl i gdyby byÂło mnie stac na ktĂłrys z tych trzech modeli, to kupiÂłbym Drag Stara 1100 , ale nie classic :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bym polecal Intruza 1.4.... cholernie mi sie ten sprzet podoba... na moj gust bardzo skutezcnie opiera sie modzie i jest o wiele ladniejszy od wszystkich cruiserow... ale to moje zdanie... hehe slabosc do czoperkow jeszcze pozostala w moim serduszku Znalazlem na sieci troche o VL1500Suzuki przez d³ugi okres nie posiada³o w programie produkcyjnym presti¿owego ciê¿kiego kr¹¿ownika (ang.cruiser). Przez ponad 10 lat produkcji modelu Intruder, motocykle o tej nazwie kojarzy³y siê z rasowym choperem. Na fali mody na motocykle w stylu H-D Fat Boy Suzuki w 1998 roku wprowadzi³a do swojego programu taki motocykl. Ju¿ w pierwszej prezentacji okaza³o siê, ¿e jest to najd³u¿szy seryjnie produkowany motocykl o rozstawie osi 1700mm (jednak zosta³ ju¿ zdetronizowany przez Hondê VTX1800 - 1715mm i Indiana oraz HD V-rod)Intruder LC - bo tak¹ nazwê nadano nowemu produktowi - wystylizowany zosta³ zgodnie z wszelkimi kanonami sztuki budowy amerykaùskich motocykli. Grube opony, widlasty silnik, szeroka kierownica i g³êbokie b³otniki, d³uga i niska sylwetka. Producent za punkt honoru postawi³ sobie unikanie plastiku. Wszystko co powinno byÌ stalowe jest stalowe, co aluminiowe jest odlane i wyfrezowane z aluminium. Na tle raczej smuk³ego VS1400, nowy model prezentowa³ siê niczym zawodnik sumo.Silnik VL nie pozostawia w¹tpliwoœci co do pochodzenia - VS1400 Intruder. Rozwiercony do 1462ccm ma wiêcej mocy i momentu obrotowego. Ch³odzenie jest typowe dla produktów ze stajni Suzuki - powietrzno-olejowe. Cylindry maj¹ g³adŸ wykonan¹ w technice SCEM - z cieniutk¹, ale bardzo odporn¹ na zu¿ycie pow³ok¹ ceramiczn¹. Silnik nie ma wa³ka wyrównowa¿aj¹cego, lecz aby drgania utrzymaÌ na mo¿liwym do zaakceptowania poziomie, czopy wa³u korbowego przestawione s¹ tak, ze silnik pracuje jak dwójka V90o. Na ka¿dy cylinder przypadaj¹ 3 zawory - 2 ss¹ce i 1 wydechowy - sterowane popychaczami hydraulicznymi. Uk³ad zap³onowy steruje tak¿e prac¹ dekompresatorów u³atwiaj¹cych rozruch silnika.Dwa gaŸniki Mikuni - inaczej ni¿ w VS - znajduj¹ siê pomiêdzy g³owicami. Z silnikiem wspó³pracuje piêciostopniowa skrzynia biegów oraz sprzêg³o sterowane hydraulicznie z ogranicznikiem momentu obrotowego (uk³ad antyhopping). Jego dzia³anie wykorzystywane jest podczas hamowania silnikiem i polega na roz³¹czaniu tarcz sprzêg³a w przypadku zbyt gwa³townej redukcji biegu, dziêki czemu unika siê zablokowania tylnego ko³a. Napêd na tylne ko³o przekazywany jest wa³em Kardana. Dwie rury wydechowe s¹ tylko koùcówkami uk³adu wydechowego. W³aœciwego t³umika nale¿y szukaÌ przed tylnym ko³em.W ci¹gu dotychczasowej kariery VL1500 nie doczeka³ siê wielu modyfikacji. W 1999r zmieniono charakterystykê tylnego elementu resoruj¹co-t³umi¹cego. W 2000r w g³ówce ramy pojawi³y siê taùsze ³o¿yska kulkowe, w miejsce stosowanych do tej pory ³o¿ysk rolkowych. Zredukowano równie¿ do 15 litrów pojemnoœÌ zbiornika paliwa. Od tego roku stosowano równie¿ inne sprê¿yny sprzêg³a. Rok póŸniej pojawi³y siê dwa regulowane katalizatory i system przewietrzania spalin. W 2002r w przednim kole pojawi³a siê druga tarcza hamulcowa.Posiadaczom VL narzekaj¹cym na œlizgaj¹ce siê sprzêg³o dealerzy zalecaj¹ stosowanie oleju mineralnego o lepkoœci 10W40 zamiast pe³nego syntetyku. Jak przysta³o na t³uœciocha VL lubi "dobrze zjeœÌ" - 6 litrów to minimum. Pozycja kierowcy, bardzo wygodna na krótkich dystansach, podczas d³u¿szej jazdy okazuje siê jednak mêcz¹ca dla krêgos³upa. Charakterystyka du¿ego zespo³u napêdowego V2 wymaga czêstszej zmiany biegów ni¿ nale¿a³oby oczekiwaÌ w kr¹¿owniku. ElastycznoœÌ ju¿ od obrotów biegu ja³owego nie jest specjalnoœci¹ VL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyte³em ten tekst i jestem ciekaw co to za goœÌ, który pisze, ze elastycznosÌ przy momencie obrotowym o wartoœci 114 Nm jest s³aba - na ale ja jeszcze takim sprzetem nie jeŸdzi³em. Znalaz³em ciekawego Intrudera, mo¿e ktoœ go zna:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53142939

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to moze nowa Volusia 800 z 2005 juz na wtrysku i z katalizatorem za 34800zl :wink: http://www.suzuki-moto.pl/strony/salon2005/cruiser/vl800/photo-main.jpgA moze jednak skusisz sie na tego Intrudera M800??? Tylko 32300zl.Czarny kolor juz jest bardziej dostepny http://www.suzuki-moto.pl/strony/salon2005/cruiser/vz800/photo-main.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli juz jezdziles XJ600 to najlepszym rozwiazaniem bedzie zakupienie XVS1100A Drag Star Classic nie bedzie brakowalo Ci mocy i dynamiki. Osobiscie zrobilem kilka tysiecy tym motocyklem i bylem bardzo dodatkowo zadowolony z trakcji tego motocykla (na kazdym rondzie i zakrecie tarlem podestami o asfalt :mrgreen: ) Proponuje maly kredycik na bardzo promocyjnych warunkach ale to juz podczas indywidualnej rozmowie.Jezeli nie bedziesz chcial brac kredytu to moge jedynie zaproponowac XVS650A Drag Star Classic w wydaniu specjalnym na 50 lecie YAMAHA model 2005 za 34900 a model 2004 za 31900 i dodatkowe wyposazenie: szyba czolowa, lightbar, gomole, alarm i 2 lata przegladow za 1,22zl oczywiscie motocykle objete sa 2 letnia gwarancja.Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym móg³ siê przejechaÌ takim Intruderem, móg³bym coœ wiêcej powiedzieÌ. Wiem, ¿e Suzuki udostêpnia C800 (to w koùcu ten sam silnik) pytanie tylko, kiedy bêdzie u Was, bo póki co uje¿d¿a go Warszawka. No i ostatnio jeden goœÌ zasia³ we mnie ziarno niepewnoœci. Mówi³, ze mia³ Maraudera i by³y z nim k³opoty i jeszcze kilku goœci te¿ mia³o problemy, np. po 25 tyœ. km rozlecia³ siê wa³. A jakby nie by³o silnik Maraudera to protoplasta silnika Volusii, a co za tym idzie obecnych Intruderów 800. Co ty na to ? Jeœli mo¿esz szczerze odpowiedzieÌ to powiedz mi ile Volusii w ostatnim roku zjawi³o siê u Was w serwisie z usterkami ?? To mi da jakiœtam obraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Volusiami nie ma zadnych problemow,zadna sie nie pojawila z usterka,wszystkie jezdza bezawaryjnie.Tak samo maraudery sprzedane i regularnie serwisowane u nas.A jesli juz komus cos powaznego nawalilo w tych sprzetach (chociaz ja osobiscie z zadnym takim przypadkiem sie nie spotkalem) to byla to pewnie wina wlasciciela ktory nie dbal o sprzeta i go nie serwisowal.A jak ktos nie dba i nie serwisuje to kazdy padnie i nie wazne czy to Suzuki,Honda,Yamaha czy Kawasaki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te¿ jestem tego zdania, tylko jakoœ nie mogê sobie wyobraŸiÌ, ze ktoœ kupuje taki sprzêt i wogóle o niego nie dba - to siê po prostu w pale nie mieœci.No ale mo¿e ja zbyt naiwny jestem, w koùcu ludzie s¹ ró¿ni - zdarzaj¹ siê wyj¹tkowe g³upki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.