giemul Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Na Kawasaki zrobiłem około 15 tys km. GPZ 750. Silnik mi wybuchł. Z resztą moim znajomym w Ninjach (różnych) też wybuchały. Mam kolegę mechanika i co prawda teraz wyspecjalizował się w KTMach i głównie te naprawia, jednak przed tym na jego stole stało najczęściej kawasaki na przemian z R1.Co do momentu obrotowego... Boję się, że jednak mam pojęcie, o czym piszę. Chyba, że wyprowadzisz mnie z błędu i pokażesz mi jakiegoś sporta z dużym momentem obrotowym?Zrobiłem na różnych maszynach (Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha, Triumph) ponad 350 tys km i uważam, że jednak mam trochę pojęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Zyga m nie sztresuj synka ! Mo szejseta na kofeinie , to myśli ,że świat leży u jego stóp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Na Kawasaki zrobiłem około 15 tys km. GPZ 750. Silnik mi wybuchł. Z resztą moim znajomym w Ninjach (różnych) też wybuchały. Mam kolegę mechanika i co prawda teraz wyspecjalizował się w KTMach i głównie te naprawia, jednak przed tym na jego stole stało najczęściej kawasaki na przemian z R1.Co do momentu obrotowego... Boję się, że jednak mam pojęcie, o czym piszę. Chyba, że wyprowadzisz mnie z błędu i pokażesz mi jakiegoś sporta z dużym momentem obrotowym?Zrobiłem na różnych maszynach (Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha, Triumph) ponad 350 tys km i uważam, że jednak mam trochę pojęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 możesz to napisać w jakich modelach i rocznikach wybuchały te kawasaki ? Jeszcze o ramie zapomniałeś napisać. Chyba przesiądę się na simsonka Co do momentu obrotowego... jako sport ma najmniejszy ? Jednak masz mniej niż trochę bladego pojęcia o tym ale nie mnie już oceniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 no cóż złego słowa o silnikach tej marki powiedzieć nie mogę bo w ogóle nie miałem z tym problemu i nie mam.Nieźle wyskoczyłeś z przytoczeniem tego momentu obrotowego do sporta ale tak to jest jak się ma sentyment do innych motocykliAle koniec tego bo to temat o suzuki (= same stuki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 no cóż złego słowa o silnikach tej marki powiedzieć nie mogę bo w ogóle nie miałem z tym problemu i nie mam.Nieźle wyskoczyłeś z przytoczeniem tego momentu obrotowego do sporta ale tak to jest jak się ma sentyment do innych motocykliAle koniec tego bo to temat o suzuki (= same stuki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maggy Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Zyga m nie sztresuj synka ! Mo szejseta na kofeinie , to myśli ,że świat leży u jego stóp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maggy Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Każdy kształtuje swoją opinię na podstawie jakiś własnych, lub bliskich doświadczeń. Być może miałem pecha, stykając się z takimi Kawami, a być może są to wyjątki potwierdzające regułę. Ale chociażby nówki wybuchały, to i tak wydechy mają najlepsze ;)Zgadza się, każdy ma opinie na podstawie własnych doświadczeń....miałam w naprawie już mase róznych modeli, ale kawy jeszcze nie....stąd może moje podjeście Z tym momentem obrotowym (jak napisał wyżej kolega) masz jednak blade pojęcie, bo mozna wymienić sporo modeli. Porównaj kilka 600-tek różnych marek, a potem odezwij się i pogadamy. Wracając do suzuki, kolega w k3 ma peknięta ramę....więc nie tylko kawasaki słynie z pękających ram..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Zgadza się, każdy ma opinie na podstawie własnych doświadczeń....miałam w naprawie już mase róznych modeli, ale kawy jeszcze nie....stąd może moje podjeście Z tym momentem obrotowym (jak napisał wyżej kolega) masz jednak blade pojęcie, bo mozna wymienić sporo modeli. Porównaj kilka 600-tek różnych marek, a potem odezwij się i pogadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 zx6r 66 Nm przy 11700obr/minzx10r 115 Nm przy 11700obr/minzzr1400 154Nm przy 7500obr/minmacie porównanie ;)v-max ma 167Nm przy 6 500 obr/min ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Wymień mi chociaż JEDEN model sporta z wysokim momentem obrotowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 zx6r 66 Nm przy 11700obr/minzx10r 115 Nm przy 11700obr/minzzr1400 154Nm przy 7500obr/minmacie porównanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 zygmusc teraz chyba będzie musiał się na takiego przeciepnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 zygmusc teraz chyba będzie musiał się na takiego przeciepnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Nie znam danych Muncha, ale to nie jest seryjna maszyna, tak że raczej nie powinniśmy jej brać pod uwagę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Został wyprodukowany w liczbie 250 sztuk, więc jakaś tam seria z nim była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 ludzie, te gsxr-y to przypadki 1 na milion, . gsxr k3 i 4k to nie jakieś tam kawaslsraki zxr gdzie inżynierzy już z marszu zaprojektowali badziewiastą ramę która prędzej czy później trzaśnie, i to też 99-2001 lata jak ktoś zauważył. przypadki w gsxrach można nazwać wypadkiem przy pracy, zaśnięciem na spawarce, czy jeszcze inaczej. oczywiście miejmy nadzieję że japończycy już nie zrobią wtopy. a tak poza tym, w każdym moto wystarczy nabrać odpowiedniej prędkości i wpakować się w domek wiewiórek aby przekonać się o tym że coś w końcu pęknie. kumplowi nawet pękło, kiedyś, w kadecie, no ale dokumentów nie było i skąd mógł wiedzieć że 4 osoby na kadeciku to troszkę za dużo romecik do dzisiaj śmiga, 4 spawy robią swoje. No i właśnie. Jedynie zzr 1400 ma całkiem przyzwoity moment, chociaż i tak nie powalający. Poza tym wada taka, że moment dostępny dopiero przy bardzo wysokich obrotach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 No i właśnie. Jedynie zzr 1400 ma całkiem przyzwoity moment, chociaż i tak nie powalający. Poza tym wada taka, że moment dostępny dopiero przy bardzo wysokich obrotach... Nie znam danych Muncha, ale to nie jest seryjna maszyna, tak że raczej nie powinniśmy jej brać pod uwagę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Kawasaki Ninja- 2002 r. Przebieg 11 000. Nigdy nie stawiane na kole! Pękła mi rama przy wlocie powietrza z prawej strony (było to w 2005r). Nigdy więcej tego chłamu! Tyle w tym temacie. Koszt ramy: 4900 + wymiana + malowanie + nabicie numerów i cholera wie jeszcze co. Sprzedałem gadzinę i więcej do czynienia z ta marką mieć nie chcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Kawasaki Ninja- 2002 r. Przebieg 11 000. Nigdy nie stawiane na kole! Pękła mi rama przy wlocie powietrza z prawej strony (było to w 2005r). Nigdy więcej tego chłamu! Tyle w tym temacie. Koszt ramy: 4900 + wymiana + malowanie + nabicie numerów i cholera wie jeszcze co. Sprzedałem gadzinę i więcej do czynienia z ta marką mieć nie chcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 no cholera się nie udało! szukałem szukałem i trafiłem na całą a tak poważnie to na początku była taka bardzo mała picha- która potem pieknie zmieniała długość. Motocykl kupiłem od kumpla- znałem motocykl dość dobrze! ja zrobiłem na nim 4 tyś. i bach! No cóż... wróciłem na suzkę i nie narzekam- rama niczym z moskwicza (tudzież waga podobna hehe). Kawa zostawiła po sobie niesmak jak fusiara w najgorszym barze przy drodze krajowej nr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Przeczytałm sobie ten temat i rozbrajają mnie twoje stwierdzenia że Kawasaki ma w sportach niski moment obrotowy na dole. Człowieku co ty wogóle porównujesz?? Swoja lokomotywe z wysokoobrotowymi silnikami w sportach ?? Jedyna sportowa maszyna z mocnym dołem jaką jeźdzłęm to była daytona, cała reszta 600-tek czy nawet litrów ma mały moment obrotowy na dole, ale taka już charakterystyka tych silników. Jeżeli uważasz że Kawy mają mały moment na dole to przejedź się R6 z 2007 roku, tam dołu wogóle nie ma, za to silnik kręci się do ponad 15 tyś obr/min. Ciekawe jakby sie twój silnik zachował przy takich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Chociaż zawsze jest szansa, że spotkamy się z panią Maggy na światłach i wtedy zrozumie, o czym pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Taa, pozostaje kwestia przeniesienia tego momentu na asfalt. Co po 200Nm jak sie guma bedzie topic w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Taa, pozostaje kwestia przeniesienia tego momentu na asfalt. Co po 200Nm jak sie guma bedzie topic w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.