michalsuzi Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Takie coś znalazłem w necie http://motocykle.svasti.org/index.html?str...i.org/garaz.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/ronin/ Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Nie wiem czy zwrócileś uwagę że ten artykuł jest z lat 60' i nie dziwi fakt, że za głębokiej komuny kiedy nie było nic ludzie musieli sobie jakoś radzić i takich pomysłów jak ten garaż było mnóstwo. Zwłaszcza, że posiadanie motocykla było wtedy powszechne, w końcu to czasy potęgi polskiego przemysłu motocyklowego Swoją drogą całkiem pomysłowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwetop Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 jak dla mnie pomysł warty realizacji tylko zmienił bym niektóre komponenty sklejke -> blache to podstawa a na miejscu jednego garazu Samochodowego możan było by postawić 4/5 motocyklowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwetop Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 A sama strona warta poczytania trochę historii polskiego moto nikomu nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Wlasnie w czasach cieżkiego PRLu ludzie mieli bardzo ciekawe pomysły i co najważniejsze tanie i proste w realizacji. sam artykuł jak i pomysły bardzo fajne. swoja droga w dzisiejszych czasach dostępne są różne tereny pozakładowe na ktorych mozna wynająć jakaś część i postawic troche takich schowków. oczywiscie robota dla tych ktorzy nie maja gdzie moto trzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek17 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Ciekawe! Też myślałem nad budową czegoś w rodzaju wiaty, ale te pomysły są bardziej interesujące, niewykluczam że skorzystam Edit: Troche offtopic : na tej stronce w dziale Junak przeczytałem o bicu rekordu predkości. Rekord świata należał do gościa który na NSU 500 o mocy 110 koni osiągnął 338 km/h ! Ciekawe jak to mierzyli i czy rekord rzeczywiście był realny ?Edit2 : No i to tekst K. Wydrzyckiego dla Świata motocykli z 1995r. Kurcze, wtedy nawet nie marzyłem o tym że kiedys będę miał moplika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.